BÖLÜM 16: Taraf Değişikliği

2.2K 153 26
                                    

Multi'de eğlencelik şeylee var. Bu karikatürü ilk gördüğümde çok like etmiştim axhbjlk.


"Ne yapıyorsun sen defne" Melih kızgın bir şekilde konuştu. Odadaki herkes hâla şaşkındı. Sera hareket etmeyi kesmiş sabit bir şekilde derin ve defneye bakıyordu. Akın ve yanındaki iki çocuk da şaşırmıştı. Ne de olsa defne'nin melihi savunması gerekiyordu. Derini değil...

"Daha fazla böyle davranmana izin veremem. Çok uzattın" Defne sakin bir şekilde konuştu. Ardından derine elini uzattı. Derin şaşırmış olsa da elini tutup ayağı kalktı.

"Uzatmam mı? Hadlerini bildiriyoruz. Şimdi bizimle olacaksan kal ama onları savunacaksan git! " Git dereken kapıyı göstermişti genç adam. Anlaşılan sevgilisinin onu değil de düşmanlarını savunması zoruna gitmişti.

" Gitmeyeceğim. Yeterince izledim onlara yaptığını. Daha fazlasına izin vermem" Son iki kelimeyi baskılı bir şekilde söyledi defne. Sesi kararlı çıkmıştı. Derin ve sera hâla olanları anlamaya çalışıyordu. Defnenin tepkisi beklenmedikti.

"Ne diyorsun sen defne. Çık dışarı!" Melih sinirle bağırınca derin sıçradı yerinden. Bu çocuk o sesi neresinden çıkarmıştı.

"Çıkmayacağım. Onlara böyle davranmana izin vermeyeceğim" Defne derinin kolunu sıvazlayınca derin ağzı açık izliyordu genç kızı. Seranında derinden farkı yoktu.

"Ne diyorsun sen defne?" Akın konuşunca gözler ona çevrildi.

"Üzgünüm akın bu konuda derinlerin yanındayım" Akın karşısındaki kızın kararlı sesini duyunca şaşkınlığı arttı.

"Ne yani melihe rağmen onların tarafında mısın? " Defne sesini çıkarmamıştı. Başı bir iki saniye öne eğilse de tekrar kaldırdı. Ama hiçbir şey söyleyemedi.

" Bir seçim yap defne ya onlar ya ben" Melihin seside kararlı çıkmıştı. Odada bir sessizlik oluştu. Defnenin suratında şaşkınlık vardı. Sevgilisinin sözleri ona ağır gelmişti.

"Benden bir seçim yapmamı isteme" Defnenin sesi titremişti. Zar zor konuşuyor gibiydi.

"Kararını ver. Hemen şimdi!" Derin defneye bakıp böyle bir şey yapmamasını söyleyecekken defne eliyle 'dur' işareti yaptı. Derin susmak zorunda hissettiği için konuşmadı. Ama onun yüzünden iki sevgilinin ayrılmasını istemiyordu.

"Onları seçiyorum o zaman. Üzgünüm ama senin yanında olamam" Defne konuşunca odadaki herkes şaşkın ve suskundu. Melih sevgilisinden böyle bir şey beklemiyor olacaktı ki şaşırmıştı.

"Ne yani bunlar yüzünden beni kaybetmeyi göze mi alıyorsun? Bunlar için iki günlük ezikler için" Melihin sesi soğuk çıkmıştı.

"Evet. Ayrıca onlara bir daha yaklaşmayacaksın" Defne sesini soğuk çıkarmaya çalıştıysa da kırgınlığı belli oluyordu.

"Ahhaha. Öyle mi? Beni nasıl engellemeyi düşünüyorsun?" Melih kahkaha atınca odadaki herkes şaşkınlıkla birdenbire ruh hali değişen genci izliyorlardı.

"2 yıldır sevgiliyiz. Her şeyini biliyorum senin. Onlara bir şey yapmaya kalkarsan sırlarını ifşa etmek zorunda kalırım" Derinin gözleri ikili arasında gidip geliyordu. Sera artık debelenmiyor sadece olanları izliyordu. Melihin sinirlendiğini anlayan derin, neler olacağını merakla bekliyordu.

"Sen benim için bittin artık. Bittin! " Melih adeta kükrer gibi konuştu. Ardından hışımla terketti orayı. Akın 'cık cıklayıp' odadan çıkınca iki çocukta onu takip etti. Defne üzgün bir şekilde melihin arkasından bir süre baktı.

Derin ne diyeceğini bilemez bir şekilde öylece baktı. Gözü debelenen seraya takılınca onu unuttuğunu farketti. Olayları izlemekten serayı unutmuştu. Hemen gidip ağzındaki bantı çözdü.

"Ah!! Gerçektende çok ağrıtıyormuş şu bantlar" Sera ağzındaki bant çekilince acıyla sızlandı.

"İyi misin?" Derin endişeli bir şekilde serayı çözerken sordu.

"Evet. İyi sayılırım" Sera arkası dönük kapıyı izlemekte olan defneye kaçamak atışlar atarken cevap verdi. Derin seranın baktığı yeri farkedince o da defneye bakmaya başladı. Serayı çözme işini bitirince defneye doğru ilerledi.

"Sen iyi misin? " Elini defnenin omzuna koyunca genç kız irkildi. Anlaşılan melihin arkasından bakarken dalmıştı. Derin genç kızın haline üzülmüştü. Kendileri için sevgilisini karşısına almıştı.

" Bunu yapmak zorunda değildin" Seranın sesi keskin çıkmıştı. Derin seranın tavrını onaylamıyor gibi kafasını salladı. Sonuçta o kız onları melih ve takımından kurtarmıştı.

"Sadece sizi korumak istedim. Size kaç gündür neler yapıyorlar. Artık sessiz kalamazdım" Defne kafasını iki yana salladı üzgün görünüyordu. Derin onun bu haline bakıp iç çekti.

"Böyle bir şey yapmana gerek yoktu. Biz hallederdik" Sera yine sert konuştu. Derin seranın neden böyle davrandığını anlamıyordu.

"Yeter sera. Görmüyor musun kız bizim için ne yaptı? " Derin sonunda dayanamayıp konuştu.

"Görüyorum. Ama bana pek inandırıcı gelmedi."

"Bana güvenmemekte haklısın. Ama ben sizin tarafınızdayım. Bunu bilin isterim" Defne üzgün bir şekilde konuşunca derin kızın daha fazla üzülmemesi için müdahale etti.

"Tamam sera uzatmayalım. Kız yardım etti işte bize. Bizim tarafımızda"

"Ama.. "

" Aması yok sera. Kapatalım lütfen konuyu" Sera sadece 'tamam' dedi ama defneye zerre kadar güvenmiyordu.

"Hadi sınıfa çıkalım o zaman" Defne gülümseyerek konuşunca derin de ona gülümsedi.

"Peki" Derin konuşunca sera pek istemese de defneyle birlikte sınıfa doğru yola koyuldular.



Defne'yi bile yanlarına koydum. Öyle mükemmel bir takım olacak ki. Melih ve çetesi korksun axhbjlk.

Masum: Kirleniş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin