Medyada Sera var. Ne tatlısın sen
_________
"Yardım edin kimse yok mu?" Derin defalarca kez bağırmıştı. Ama kimse gelmemişti. Taksici adamın neden ona öyle baktığını şimdi anlamıştı. Böyle ıssız bir yere gelirse olacağı buydu. Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu.Biraz daha kıpırdandı. Ama kıpırdamasıyla birlikte onu direğe bağlayan ipler kopmuştu. Doğrudan havuzu boyladı. Bir kaç kez çırpındı.
Ama yüzme bilmiyordu. Küçüklükten gelen bir travması yüzünden öğrenememişti. Birkaç kez daha çırpındı. Ama faydası olmuyordu. Daha fazla çırpınmanın faydası olmayacağını anladığında çırpınmayı kesti. Kendini havuzun ölüm kokan suyuna teslim etti...
Beline sarılan kollarla yukarıya doğru çekildiğini hissetti. Ciğerine dolan havayla derin nefesler aldı. Çok fazla su yutmuştu. Bu yüzden öksürük krizlerine girmişti. Kafasını kaldırıp onu kurtaran kişiye bakmak istiyordu. Ama uzun süre nefessiz kaldığından yapamıyordu. Sonunda ciğerleri rahatladığında kafasını kaldırdı. Ama onu kurtaran kişiyi görünce ağzı şaşkınlıkla açıldı.
"İyi misin?"
*********
"Neden beni burada tutuyorsun?" Sera onun başına nöbet tutan akına sinirle bağırdı.
~FLASHBACK~
Derinle buluşmak için hazırlanmıştı sera. Aynanın karşısına geçip göğüs tarafı parlak pullarla kaplı olan mavi elbisesini çekiştirdi. Çok güzel görünüyordu. Ne de olsa partiye gidiyordu. İddaalı ve güzel olmalıydı. Telefonuna gelen mesajla yatağın üzerindeki telefonu eline aldı.
GÖNDEREN : UYUZ GİRL
Sizin kapının önündeyim hazırsan aşağı in. Bekliyorum...
Haberleşmek için defneyle numaralarını birbirlerine vermişlerdi. Evet defneyi 'uyuz girl' diye kaydetmişti. Onun burda ne işi vardı. Evini nerden biliyordu. Pencereye yanaşıp dışarıya baktı. Gerçektende kapının önünde duruyordu. Defne serayı pencerede görünce gülümseyip elini salladı. Sera da sahte bi gülümseme yolladı genç kıza. Defnenin derinle yakınlaşmasını istemediği için o partiye gidiyordu. Biraz da partileri sevdiği için...
Pencerenin önünde daha fazla beklemeden yatağın üstündeki beyaz çantasını alıp aşağı indi.
"Evimin adresini nerden öğrendin?" Selam bile vermeden konuştu sera.
"Şeyy.. Okul kayıtlarında yazıyordu" Sera anladığını belirtir bir şekilde kafasını salladı.
"Peki neden geldin?"
"Partiye beraber gideriz diye düşündüm"
Sera karşısındaki kızın kot ve bluzlu halini görünce sırıttı. Eliyle üstünü işaret edip. Küçümser bir biçimde konuştu..
"Bu halde mi?" Defne seranın kendisini işaret edip küçümsemesine sinirlenmişti. Ama hiç belli etmedi.
"Bende bunun için senin yanına geldim. Kıyafet seçmeme yardım eder misin?" Sera şaşırmıştı. Karşısındaki kız kendisinden kıyafet seçimi için yardım istiyordu. Tekrar küçümseme moduna döndü.
"Ne o moda hakkındaki engin bilgilerimden faydalanmak mı istiyorsun?"
"Evet. Yardım edicek misin?"
"Tamam kabul. Sana nasıl şık olunur göstereceğim" Sera konuşunca defne tuttuğu nefesini bıraktı. Yanlış bir şey söylememek için zor tutuyordu kendini.
"Hadi gidelim o zaman. Önce bize uğrar bana kıyafet bakarız. Ordan partiye geçeriz"
"Peki ya derin? Dur bi dakika ona mesaj atıp haber veriyim" Sera eline telefonunu alınca defne onu durdurdu.
"Ben ona haber verdim zaten. Bizimle parti yerinde buluşacak" Sera kafasını salladı. Yoldaki taksiyi durdurup bindiler. Defne adama adresi söyledi. Kısa bir yolculuktan sonra en az seralarınki kadar büyük bir evin önüne durdu. Taksiden inip evin kapısının önüne geldiler. Defne kapıyı açıp içeri girince Sera da onu takip etti. Ama evden ses çıkmıyordu.
"Boşuna etrafa bakınma. Evde kimse yok" Sera etrafına bakınmayı kesip defneye baktı.
"Neden? Nerdeler ki?"
"Annem ve babam çalışıyorlar. Hizmetlerinde izin günü" Sera tekrar anladığını belirtir bir şekilde kafasını salladı. Büyük salonun ortasına gelip defneyi arkasında bırakıp konuşmaya başladı.
"Eviniz güzelmiş bu arada. Renk uyumunu falan sevdim" Biraz daha önüne baktı. "Ee sana kıyafet seçelim de hemen gid.. " Arkasındaki kişiyi görmesiyle sözleri yarım kaldı.
"Evet. Annem zevkli kadındır" Karşısında defne değil de sırıtan bir akın duruyordu.
~FLASHBACK END~
"Merak etme gitmene izin vereceğim. Ama şimdi değil" Sera anlamamış gibi akına bakmaya başladı. Bu çocuk yaklaşık iki saatir onu bu evde tutuyordu. Ama daha yeni konuşmaya başlamışlardı. Üstelik onu herhangi bir yerede bağlamamıştı.
"Telefonuma ne yaptın peki?"
"Kimseyle konuşmaman için almış olabilirim" Yalan söylemişti akın. Telefonla derine mesaj atmıştı. Ama seraya bunu şimdi söyleyemezdi.
"Biliyordum işte. O kıza güvenmememiz gerektiğini biliyordum" Sera defnenin ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı. Ama iyi şeyler olmadığını hissetmişti.
"Defneye kızma boşuna. Ben istedim. Seninle konuşmak istiyordum. Başta karşı çıktı. Ama ısrar edince dayanamadı işte" Akın seraya yaklaşmaya başladı. Sera bu sırada geri adımlamıştı.
"Benimle ne konuşmak istiyordun ki?" Sera şaşırmış ve korkmuş bir şekilde konuştu. Akın yaklaşıp seranın saçlarını okşadı.
"Senden hoşlanmaya başladığımı"
Merhaba arkadaşlar. Olaylar olaylar. Düşüncelerini yorumlarda belirtiniz lütfen. Ayrıca oy vermeyi unutmayalım. Bir sonraki bölümde Görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum: Kirleniş [BxB]
Novela Juvenil《 TAMAMLANDI》 Aşkın ENTRİKALI Hali serisi ilk kitap.... Bizim okulda masumiyet kazanılan değil, kaybedilen bir şeydi...