SEZON FİNALİ: "Nakavt"

3K 171 48
                                    

Nihayet beklenen an geldi... Sezon Finaline özel en uzun bölümle karşınızdayım. Medyada kitabin tanıtım videosu var.İyi Okumalar.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Eskiden oynadığımız oyuncaklarımız vardı bizim. Pembe bulutların üstünde inşa ettiğimiz zararsız evler...
Büyüyünce değişti oyuncaklarımız. Ve biz Artık zararsız değildik...

"Nerdesiniz canım?" dedi Mert. Partiye gelmişti. Şimdi de Derinle telefonda konuşuyordu. Derini tanıdıkça ona olan bağlılığı giderek artıyordu. Daha önce hiç böyle hissetmemişti genç adam. O umursamaz Mert gitmiş, yerine bambaşka biri gelmişti. Çevresindeki herkes bu değişimin farkındaydı. Bilâkis biricik kuzeni Melih... Gözlerini dikmiş, telefonla konuşan kuzenine ölümcül bakışlar atıyordu. Mert'in yüzündeki kocaman sırıtıştan, onun Derinle konuştuğunu anlamıştı.

"Geliyoruz. Birazdan ordayız."

"Seni görmek için sabırsızlanıyorum." dedi Mert. Heyecanı sesine yansımıştı. Derin kıkırdadı.

"Kapat haydi ya. Geliyoruz zaten."

Utanmıştı. İlk defa sevgilisi olmuştu. Ayrıca sevgilisi onu seviyordu.

"Görüşürüz Derin bey." diyip ciddi bir moda büründü Mert. Telefonu kapatınca yüzünde aptal bir sırıtış belirdi. İlk defa bir erkekten hoşlanıyordu. Gerçek anlamda hoşlanıyordu. Onun saflığı ve masumluğu karşısında büyülenmişti.

"Ne o aşık mı oldun? Aptal aptal sırıtmalar, gizli gizli telefonla konuşmalar falan."

Arkasından gelen sesle kendine geldi. Arkasını döndüğünde karşısında bir adet sırıtan Melih duruyordu. Mert tedirgin oldu. Melih konuştuklarını duymuş olabilir miydi? Bilmediği bir şey vardı. Kuzeni her şeyin farkındaydı zaten. Kuzeninin sırıtmasının altındaki öfkeyi göremedi.

"Yok ya... Şey Selinle konuşuyordum." dedi Mert. Selin onların ilk okuldan arkadaşıydı. Melih bu yalana kanmayacak kadar zekiydi. Daha önce de aynı şeyleri yapmıştı. Biliyordu. Konuştuğu kişi Derindi.

"Haa.. Tamam ya. Gel hadi. Bizimkiler seni sorup duruyor."

"Beş dakika bensiz yapamıyorsunuz. Değil mi?" dedi sırıtarak. Melih de ona katıldı. Kuzeninin hiçbir şeyden haberi yoktu.

"Sensiz yaşayamam kuzen. Biliyorsun." diyip göz kırptı Melih. Ardından arkadaşlarının olduğu masaya ilerledi. Mert kafasını sağa sola sallayarak sırıttı. O da Melihi takip edip, masadaki yerinde ayakta durdu. Etrafına baktığında herkesin bu partide olduğunu gördü. Sonuçta bu bir Melih Eroğlu partisiydi.

"Birini mi bekliyorsun?"

Melih kuzeninin etrafı incelediğini görünce sordu. Aslında birini bekliyor gibi bir hâli vardı. Melih bunu anlamıştı. Ve kimi beklediğini de biliyordu.

"Yooo. Öylesine etrafa bakınıyorum."

Melih kafasını salladı. Merti şüphelendirmek istemedi.

"Ezik ve çetesi ortalıklarda görünmüyorlar. Gelmeyecekler galiba." dedi Defne. Sesinde alay vardı. O çocuktan da, arkadaşlarından da hoşlanmıyordu. Gelmemeleri onu mutlu etmişti. Öte yandan melih'in her şeyi bildiği halde neden sessiz kaldığını anlamamıştı. Ama biliyorduki Melih Eroğlu hiçbir şeyi karşılıksız bırakmazdı.

"Boşversene onları. Biz böyle iyiyiz." Çetin gergince konuştu. Mehmetle Yüz yüze gelmek istemiyordu. İlk defa bir erkek onu avuçlamıştı. Ve o erkeği öldürmek istiyordu.

Masum: Kirleniş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin