SEZON FİNALİNE '5' KALA...☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Off! Özür dilerim benim yüzümden üstün başın mahvoldu." dedi Derin. Tuvalette Mert'in üzerine püskürttüğü meyve suyunu çıkarmaya çalışıyorlardı. Ama; çıkmıyordu leke.
"Sanırım çıkmayacak." diyip pes etti Mert.
"Biraz daha ov, belki geçer." Derin de biliyordu vişne suyu lekesinin çıkmayacağını. Ama umut etmişti.
"Üstümü değiştirmem gerek." Diyip kapıya yöneldi. Arkasını dönüp "Sende benimle geliyorsun." dedi.
"Ama...."
"İtiraz kabul etmiyorum. Beni bu hale getiren sensin. Üstelik bana hizmet etmek zorundasın. Ayrıca eminim merak ettiğin şeyler vardır."
________________
"Çekiştirip durmasana!" diye bağırdı Mehmet. Çetinin tutuşundan kurtulmak istiyordu. Ama o kadar sıkıyordu ki değil kurtarmak, acımasına bile engel olamıyordu. Çetin sonunda bir arabanın önüne gelip sürücü koltuğunun yanındaki kapıyı açtı ve Mehmeti içeri itti. Kapıyı kapatıp kendisi de sürücü koltuğuna oturdu. Mehmet ellerini ovuşturup sertçe Çetine bakmaya başladı.
"N'apıyorsun lan sen? Hayvan gibi tutuyorsun. Moraracaklar şimdi güzelim bileklerim. Ayrıca niye böyle sinirli bakıyorsun ki? Bu araba da ne? Ehliyetin de yoktur şimdi senin. Yok yok kesin öldürmek istiyorsun beni. Hem....."
"Bu sus be! Çenen dursun çocuk. Siktin kulaklarımı."
"Beni zorla getirdin. Şimdi de bağırıyorsun. Sırada ne var?"
"Hiç çekilmiyorsun."
"Otuzbir miyim ben çekileyim?" diyip sırıttı Mehmet.
"İğrenç esprini de yaptın. O zaman artık gidebiliriz."
"Nereye? Araba sürmeyi biliyor musun Sen?"
"Evet."
"Ehliyetin yok. Ehliyetsiz araba kullanmak yasak."
"Var ehliyetim. Şimdi gidebiliriz. Sana yapacağim şeyler icin sabırsızlanıyorum." diyip arabayı çalıştırdı.
Mehmetin eğlenen ifadesi yavaşça silindi. Bu dağ öküzünün ona yapacağı şeylerden korkuyordu. Hem de çok.
________________
"Anlatacak mısın artık?"
Derin sıkılmıştı. Mert onu evine getirmişti. Ama hâlâ bir şey anlatmamıştı. Merak ettiği şeyler vardı. Mesela, Mert onunla neden sevgili olmayı istemişti? Eşcinsel olduğunu bilebilir miydi ki? Ya da hizmet etme işini neden Melihe bırakmamıştı?
"Ne öğrenmek istiyorsun?" dedi Mert. Rahatlığı Derini şaşırttı. Sonuçta karşısında Melihin kuzeni oturuyordu. Onun da Melih gibi olması gerekmez miydi? Kendini toparlayıp ilk sorusunu sordu.
"S-sevgilin olmamı istedin. Ama neden?"
Mert yerinden doğrulup ciddi bir pozisyon aldı.
"Bilmiyorum. Ama galiba senden hoşlanıyorum. Hem de seni gördüğüm ilk andan beri. Kimseyi umursamayan ben ilk defa seni umursuyorum. Seni merak ediyorum. Korumak istiyorum. Buna hoşlanmak deniyor değil mi?"
Derin duyduklarıyla bozguna uğradı. Mert dediklerinde ciddi miydi? Ya da bunların hepsi Melihin oyunuydu. Onu tekrar kullanmak istiyordu belki. Ama; Derin bunun ikinci kez olmasına izin veremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum: Kirleniş [BxB]
Teen Fiction《 TAMAMLANDI》 Aşkın ENTRİKALI Hali serisi ilk kitap.... Bizim okulda masumiyet kazanılan değil, kaybedilen bir şeydi...