BÖLÜM 19: İddaa

2.2K 162 42
                                    

Multi'de Melih var. bayılabilirsiniz.

"Bırak beni" Derin şaşırma aşamasını geride bırakıp konuşmuştu. Melih ise eliyle derini daha çok kavramıştı. Derinin burnundaki pamukşekere bakıp dudaklarını yaladı. Önündeki çocuk kısa bir süreliğine de olsa ona çekici gelmişti. Aklına dolan düşüncelerle kafasını salladı. 'Hayır hayır o siktiğimin ibnelerinden olamam' diye düşündü. Derinse onu tutan ellerin gevşemesini fırsat bilip ayrıldı o kaslı kollardan.

"Ne yapıyorsun sen?" Sera derinin elini tutup yanına çekti. Bir yandan da ateş saçan gözlerle melihe bakıyordu.

"Arkadaşın düşüyordu. Bende tuttum. Acaba kötü bir şey mi yaptım?" Melih çenesini tutup düşünüyormuş gibi yaptı. Sera ise karşısındaki gencin bu denli dalgacı olmasına sinir oluyordu. Melih biraz öne gelip seranın saçlarını okşadı.

"Dokunma ona!" Damla hemen öne atlayıp melihe yumruk attı. Melih yumruğu beklemediğinden sendeledi. Dudağının kenarı patlamıştı. Herkes şok içinde bir damlaya bir de kanayan dudağını tutup ateş saçan gözlerle ona bakan melihe baktı.

"Ne yapıyorsun sen kızım" Akın damlaya doğru yönelip saçını tutacakken mehmet hemen elini tuttu.

"Hoop. Orda dur bakalım"

"Bizim acemi kabadayıda olaya girmese olmaz zaten" Çetin bir adım öne gelip varlığını belli etti. İki grupta birbirlerine düşmanca bakıyorlardı.

"Oo defne hanım yerinizden memnun musunuz bakalım" Melih kanayan dudağını es geçip pis bir şekilde sırıttı.

"Evet. Senin yanında olduğumdan daha mutluyum. Derin de arkadaşları da çok iyiler. Senin aksine" Son iki kelimeyi bastırarak söyledi genç kız. Melihe laf sokmayı çalışıyordu.

"Beni bunlara tercih ettin ya. Demek beni hiç sevmedin ha" Melihin sesinde kırgınlık vardı. Ama başını eğmemişti. Dik tutmaya çalışıyordu.

"Hepsi senin yüzünden küçük sıçan" Melih derine nefretle bakarken söyledi. Derin artık konuşması gerektiğini anlayınca konuştu.

"Benim yüzümden değil. Senin yaptıkların yüzünden bu haldesiniz"

"Bakıyorum da sana yine bir cesaret geldi"Akın derine doğru adım attığında defne eliyle 'dur' işareti yaptı.

"Sakın akın. Bunu deneme bile" Akın ellerini yumruk yapıp ateş saçan gözlerle yerinde durdu. Anlaşılan defnenin bu gençler üzerindeki etkisi büyüktü.

"Pekala. Madem lunaparktayız o zaman oyun oynayalım biraz" Melih kahkaha atınca herkes ona baktı. Melihin değişen duyguları herkesi şaşırtıyordu.

"Ne saçmalıyorsun sen?" Sera anlamadığını belirten bir şekilde konuştu. Gerçi hiç kimse anlamamıştı melihi.

"Şu karşıdaki atış oyununu görüyor musunuz?" Beş genç melihin işaret ettiği yere bakıp onayladılar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Masum: Kirleniş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin