BÖLÜM 33: "En Yakını"

2.2K 146 17
                                    

     SEZON FİNALİNE '3' KALA....

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


Hayat, kimilerine bir şey vermekle meşgulken ; kimilerinden de bir şey almakla meşgul olur. Buna Denge denir. Dengenin korunması için kazanmak kadar kaybetmekte gerekir.

"Oyun iki tur olacak." dedi Melih.

"O zaman ilk sizden biri başlasın." dedi Sera. Melihin takımından akın topu eline geçirip havalı hareketler yaptı. Seraya göz kırptıktan sonra hızlı bir şekilde yolladı. Sadece 3 pin devirebilmisti. Derin ve takımı içten içe gülerlerken, Melih ve takımı ise sinirliydi.

"Isınmaydı bu." diyip başka bir top aldı eline Akın. İkinci atışında ise sadece bir tane devirebilmisti. Akın sinirle yerine geçerken sera eline bir top aldı ve atışını yaptı. Hepsini devirdi. Akın gözleri sonuna kadar açık bakarken Seralar sevinçle zıpladılar. Sıra Defneye geldiğinde ilk atisinda dört tane, ikincisinde hiç deviremedi. Onun karşısında Damla, pinlerin hepsini devirdi. Çetin toplam 7 tane devirirken Mehmet tek seferde hepsini devirdi. Şimdi sıra Melihteydi. İlkinde sekiz tane, ikincisinde iki tane devirdi. Derine göz kırpıp yerine geçti. Derin eline bir top alıp attı. Tek seferde hepsini devirdi. Şimdi göz kırpma sırası Derindeydi.

İkinci turda da aynı şeyler oldu. Derin ve takımı bütün pinleri devirirken, Melih ve takımı başarısız oldu. Derin son atışında da hepsini vurduktan sonra yerine geçti.

"Kimin kazandığı ortada." diyip sırıttı Sera. Tehlikeli Oyun başarıyla tamamlanmıştı. Melih ve takımı sinirle baktılar onlara. 'Bunlar nasıl bu kadar iyi Bowling oynarlar' diye düşünüyorlardı.

"Nasıl devirdiniz hepsini?" dedi Melih dişlerini sıkarak.

"Karşında akdenizin Bowling birincisi duruyor." dedi Sera gururla.

"İç anadolu birinciliği de bende." diye katıldı Damla"

"Egenin birincisi de benim." diyip gülümsedi Derin.

"Yani anlayacağınız bu sefer fena kayaya tosladınız." dedi Mehmet.

Melih şaşırdı. Onların profosyenel olduğunu bilmiyordu. Bilse oynamazdı zaten.

"İki ay boyunca bizden uzak duracaksınız!" dedi Derin.

"Aynı zamanda koruyacaksınız da." diye ekledi Sera.

"Tamam." dedi Melih dişlerini sıkarak. İki gün sonra yani yılbaşı partisinden sonraki iki ay boyunca rahat bırakacağız sizi."

"Güzel oyundu." dedi Sera gülerek. Akına baktığında gülümsediğini gördü. Ama Sera, o gülümsemenin arkasındaki gerçekleri biliyordu.

Melih ve takımı sinirle salonu terkedince Damla konuşmaya başladı.

"Anlaşma yılbaşından sonra başlayacak. Ya melih oynayacağımız oyunu farkederse?"

"Melih'e dersini yarın vereceğiz. O kimin olduğunu bulana kadar anlaşma başlamış olur zaten." dedi Sera.

"Peki ya iki ay bittikten sonra ne yapacağız?" dedi Mehmet.

"Bunu düşünmek için daha iki ayımız var. Buluruz bir şeyler. Öncelikle yarın ki işimize odaklanalım."

Seranın konuşmasından sonra üç arkadaşı da tedirgindi. Seranın dışındakilerin aklında iki ay sonunda ne olacağı vardı.

ERTESİ GÜN

"Nihayet bugün o Melih pisliğine dersini verebileceğiz." dedi Sera. Bugün okula gitmek yerine planlarını gerçekleştireceklerdi. Şimdi de Deniz hanımın Dernekteki toplantıdan çıkmasını bekliyorlardı.

Masum: Kirleniş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin