BÖLÜM 15: Ucuz Kahraman

2.2K 156 31
                                    

                

              ~2 GÜN SONRA~

"Çok tuhaf değil mi?" Sera bahçede otururlarken arkadaşlarına sordu.

"Ne? "

" 2 gün boyunca hiçbir şey yaşamadık. Melih de Çetin de çok sakinler" Sera bu konuda haklıydı. Düşman taraf iki gündür sessizlikteydi. Hoş bu onların işine geliyordu. Ama bir yandan da tuhafsamıştı.

"Ne güzel işte bizimle uğraşmamaları gerektiğini anladılar demek" Mehmet karşıdaki kendilerine bakıp gülüşen kız grubuna bakarak konuştu. "Ayrıca onların bir şey yapmasına gerek kalmadı. Bütün okul düşman bize zaten"

"Aynen abicim. Dalıcam çok fena. O olacak" Damlanın tepkisi elbette atarlı olmuştu. Sera derin bir nefes alıp verdi.

"Kızım bi dalma ya. Konuşarakta halledebilirsin" Dayanamamış konuşmuştu sera.

"Sanane kızım be. Buradakilerle konuşulmaz ayrıca" Sera ve damlanın arası hâla limoniydi. Ama eskisi kadar kötü değildi.

"Ben kantine gidecem. Bir şey isteyen var mı?" Sera ayaklanıp arkadaşlarına sordu.

"Yok sağol" Mehmet konuşunca sera 'peki' diyip okula girdi.

"Derin kusura bakma abicim ama hâla sevemedim şu serayı" Damla sera gider gitmez konuşmuştu. Seradan hoşlanmadığını dile getirmişti hemen.

"Niye ki? Çok tatlı kız bence" Mehmet konuşunca derin onu onayladı.

"Evet. Bende sevdim. İyi kız" Derin konuşunca damla onaylamadığını belirtircesine kafasını iki yana salladı.
"Hayır abicim anlamıyorum ki neresi iyi bu kızın"

"Farkındaysan kız kaç gündür beni savunuyor. Bence bu bile iyi biri olduğunu kanıtlıyor" Derin sera'nın ona karşı davranışlarına minnettardı. Sonuçta 16 yıllık arkadaşıymış gibi davranmıştı.

"Aynen bende katılıyorum. Yoksa neden yardım etsin ki" Mehmet derine katıldığını belirtti. Damlanın yüzü düşünür gibi oldu.

"Orasını bende anlamadım. Ama bu kız da sevemediğim bir şey var" Damla uzağa bakarak konuştu. İki gençte sadece dudak büktüler.

"Selam" Sarışın güzel bir kız üç gence yaklaşınca mehmet dışındaki ikisi şaşırmıştı. Ne de olsa bu okuldan biri onlara 'selam' demişti. Melih ve çetine rağmen. Sarışın kız derin ve damlanın şaşırdığını görünce kendini tanıttı.

"Ben efsun. Sizin tarafınızdayım. Bütün okulun aksine" Bütün okul derken eliyle öğrencileri göstermişti. Derin şaşırdı. Bu okuldan biri onların tarafında olduğunu söylüyordu. Damlaysa inanmadığını belirten bir homurtu çıkardı.

"Merhaba. Nerelerdeydin. Hiç ortalıkta yoktun" Derin ve damla şaşkınca mehmete baktı. Ne yani mehmet bu kızı tanıyor muydu?

"Evet ya. Okula gelmeyeli iki gün oldu" Efsun gayet rahat konuşmuştu. Sanki mehmeti tanır gibi.

"O iki günde neler yaşadık bir bilsen" Mehmet tükenmiş bir şekilde konuştu.

"Evet. Bütün okul biliyor zaten. Gelir gelmez öğrendim" Efsun başını onaylamaz bir şekilde iki yana salladı. Onların bu yaşadığını onaylamıyordu elbette.

"Ne oluyor lan. Ne bu samimiyet? Biri bana neler olduğunu anlatsın" Damla dayanamamış konuşmuştu. Bu ikisinin birbirini nerden tanıdığını bilmek istiyordu.

"Sevgilin mi? " Efsun morali bozulmuş bir şekilde sordu. Anlaşılan bu ikilinin sevgili olma ihtimali hoşuna gitmemişti.

" Hayır arkadaşız sadece" Mehmet panik bir şekilde söyleyince iki arkadaşı da ona bakmıştı. Mehmet az önce heyecanlanmış mıydı ne?

Masum: Kirleniş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin