Medyada Derin var. O nasıl bir gülümsemedir yiğidim."Ne oluyor lan burda?" dedi Melih sinirle. İkilinin yakınlığı onu rahatsız etmişti. Ayrıca onun istediği yatakta rahatça uyuyan bir derin değil. Acı çeken bir Derindi.
Melihin bağırmasıyla Derin hemen gözlerini açtı. Karşısında Melihi görünce gözleri daha çok açıldı. Yataktan kalkmaya çalıştı ama Mertin onu sıkıca tutan elleri yüzünden kalkamadı. Melih yatağa yaklaşıp kuzeninin ellerini Derinden çekti. Mert gözlerini açıp ovmaya başladı. Melih Derinin elini tutup sıkmaya başladı. "Napıyorsun lan sen? Şimdi de kuzenimi mi ayartıyorsun?" Derinin elini daha da çok sıkmaya başladı. Derin kolunun morarmaya başladığını hissetmişti. Teni çok hassastı.
"Bırak kolumu. Acıyor!" dedi Derin. Ama Melih daha çok sıktı. Acı çekmesini istiyordu. "Ne oldu küçük oruspu canın mı yandı. Senin gibi ibnelerin canı çıksın!" Derinin gözleri dolmuştu. Melih ona oruspu demişti. Oysa Derin daha hiç kimseyle öpüşmemişti bile. "Ne o yine ben masumum ayaklarına mı yatacaksın"
Mert kendine gelince hemen ikilinin arasına girip kuzeninin elini çekti. "Ne yaptığını zannediyorsun sen? Yaptığın onca şeyden sonra bir de onu mu suçluyorsun" dedi Mert sinirle. Melih kısa bir süre kahakaha attı.
"Oo bakıyorum da onu savunmalar falan. Dün gece seni mutlu etmiş olmalı" Melihin sözleri Derini çok fazla etkiliyordu. Mertte Derinin üzüldüğünü farketti.
"Sözlerine dikkat et. Dün gece aramızda hiçbir şey olmadı" dedi Mert. Melihin imaları canını sıkmıştı..
"Öyle mi? O zaman neden birbirinize sevgili gibi sıkıca sarılmıştınız" dedi Melih. Sinirden gülüyordu. Derini süzdü. "Ayrıca bu çocuğun üzerinde neden benim eşofmanım var" dedi tiksinerek. Derin kafasını kaldırıp Merte baktı. Mert mahçup bir şekilde bakıyordu. Derin üzerindeki eşofmanın Melihe ait olduğunu yeni öğrenmişti. "Yemedik eşofmanını. Senin olduğunu bilsem giymezdim""Hah. Giymezmiş. Onu giymek için sırada bekleyen o kadar çok kız var ki.. Senin giydiğine inanamıyorum" Melihin tiksinerek konuşması Derinin zoruna gitmişti. "Merak etme çıkaracağım" diyip odadan çıktı. Melih çıkacakken Mert onun elini tuttu. Dün yaşananları anlatması gerekiyordu.
Derin odadan çıkıp kuruyan pantolonunu aldı ve diğer odaya girdi. Melih çok fazla sinirlerini bozmuştu. Üstündeki uzun kolludan kurtulup yatağın üstüne attı. Altındaki eşofmanıda çıkarıp yatağın üstüne attı.
"Yedik sanki eşofmanını" dlye söylenmeye başladı. Altındaki eşofmanı da sinirle çıkardı. O sırada melih kapıyı açıp içeri girdi. Karşısında güzel fiziği görünce ağzı açık kaldi. Derin miydi bu gerçekten?
Derinde arkasındaki melihin geldiğini farketmemiş söylenmeye devam ediyordu."Ben bilsem giyerdim ya sanki bu aptal eşofmanı" diyip elindeki eşofmanı odanın bir köşesine fırlattı.
"İstemiyorum işte. Hiçbir şeyini istemiyorum" diyip pantolonunu almak için eğildi.
"Baksırı da çıkar" dedi melih şoktan çıkınca. Mümkün olduğunca bakmamaya çalışıyordu beyaz bacaklara. Melihin sesini duyan derin korkudan sıçradı. Ardından yarı çıplak olduğu aklına geldi. Hemen yataktaki yastığı alıp arkasını döndü ve yastığı vücuduna siper etti.
"Korktun mu?" dedi melih gülümseyerek. Derin en pis bakışlarını yolladı ona.
"Neden sessizce giriyorsun odaya"
" Sessizce girmedim dörtgöz. Sen bana hakaret etmekle meşgul olduğundan duymadın.
'Hazır cevap' diye düşündü Derin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum: Kirleniş [BxB]
Ficção Adolescente《 TAMAMLANDI》 Aşkın ENTRİKALI Hali serisi ilk kitap.... Bizim okulda masumiyet kazanılan değil, kaybedilen bir şeydi...