Od mojich narodením uplynul týždeň. Bola to oslava kde sa zišli naši najbližší priatelia a rodina. Zabávali sme sa do rána, oslavovali sme, tancovali.
Užila som si ten večer ako ešte nikdy predtým.
Ale viem že na svete sú ľudia, ktorý opovrhujú týmto dátumom. Môže ich byť veľa ale ja poznám jednu jedinú rodinu.
Styles.
Táto rodina stojí proti nám. Sú to už roky, čo mi babka rozprávala.
Začalo to dávno keď sa naša rodina nasťahovala sem. Ich rodina tu bola dlhšie a boli to cukrári. Vynikajúci cukrári. Boli známi po meste ale akonáhle prišla sem rodina Brown a začali rozvíjať cukrárenskú výrobu tiež, rodine Styles sláva rapídne ubúdala a nám sa zvyšovala. Boli naštvaný, zúrili že mi sme za krátky čas dokázali vybudovať o čo sa oni snažia celé roky.
Nedokázali prijať, že ich niekto nahradil lepšími cukrovinami preto sa nás snažili potupiť. No nikdy sa im to nepodarilo.
Vždy keď som nad týmto príbehom rozmýšľala, nikdy som nevedela kto je na vine. Sme to my? To my sme ich zničili? Nezničili. Ich malé cukrárstvo stále funguje, zarábajú a majú tiež dobré koláče.
Sú na vine oni? To oni sa potupili? Nie, to nieje pravda. Aj keď je toto malé mestečko, je tu miesto pre obe. Prečo neskončíme so všetkými intrigami a nežijeme v mieri?
Nikdy som to nepochopila a zamyslela sa nad tým pri čítaní skvelej knihy. Ako teraz. Sedím vo svojej veľkej izbe na druhom poschodí ktoré je tu najvyššie. Na prvom poschodí sa nachádzajú miestnosti kde sedávame s návštevou ale aj rodičovská spálňa spolu s jednou hosťovskou izbou.
Kedysi to bola moja izba. Keď som sa narodila rodičia z nej spravili detskú izbu. O tri roky neskôr keď som mala 3 roky sa narodila moja malá sestra. Neustále plakala preto som často chodila ku starým rodičom.
S babkou sme piekli tradičné koláče Brownovej rodiny. S dedkom som často chodievala do prírody alebo za škaredého počasia hrávali rôzne hry v ich dome. Trávili sme spolu veľa času a to bolo pre mňa hlavné.
Keď mala malá Clary asi jeden rok rodičia sa rozhodli pre rekonštrukciu. Pivnicu sme prerobili na kuchyňu kde pečieme a chystáme objednávky. Taktiež sme prirobili jedno poschodie, ktoré dnes slúži ako moja izba spojená s kúpeľňou a jedna ďalšia izba. Bola prichystaná ako hosťovská izba ale akonáhle si sestra zmyslela že tam chce mať izbu ona vyhovelo sa jej.
Moja izba je oproti nej väčšia. Bola aj pre to naštvaná a chcela ju vymeniť ale rodičia jej to zatrhli a ďalej to neriešili. Nechápem na čo by jej bola keď aj tak je tri štvrtiny času mimo nej a celkovo mimo tohoto domu a rodiny.
Ja som tu omnoho viac času. Preto tu mám televíziu s rôznymi seriálmi a filmami, veľkú knižnicu plnú kníh oproti manželskej posteli, písací stôl a plno ďalších vecí.
Rodičia nám kupujú všetko, pretože si myslia že sme dar od boha. Doslova. Keď sa vzali, krátko po tom sa pokúšali o dieťa. Keď im to nevychádzalo zašli za doktorom ktorý im oznámil že mama nemôže mať deti. Ale keď sa im o pár mesiacov podarilo a nikto nevedel ako je to možné skákali radosťou a zaprisahali sa, že dieťa - čiže ja - bude mať všetko na čo si zmyslí.
A tak aj spravili. Onedlho keď zistili príchod druhého dieťaťa spravili to isté. Chceli aby malé druhé dievča malo všetko na čo si len zmyslí.
Preto aj ja mám izbu plnú užitočných vecí, ktoré ma robia šťastnou a Clary izbu preplnenú drahými vecami, ktorými sa chváli s škole.
Taká proste Clarisa Brown je. A presne jej opakom je jej sestra - Nicolle Brown, slávna prvorodená dcéra generácie Brownovej, ktorá na svoje osemnáste narodeniny zdedila kľúč od trezoru v ktorom sú najlepšie, originálne koláče. Dievča, ktoré je väčšinou času doma bez kamarátov len s knihou a čajom v ruke.
,,Zlato poď dole! " počula som mamin hlas zo schodov. Postavila som sa z tyrkysového sedacieho vaku, ktorý neskutočne milujem a pobrala som sa dole schodmi do obývačky.
,,Ahoj babi!" zvolala som, keď som uvidela babičku sedieť na gauči v obývačke. Prešla som ku naj a sklonil sa aby som ju objala.
,,No ako sa máš? Dlho sme sa nevideli " babka mi dala ruku na chrbát a slabo ma tlačila aby som si sadla.
,,Babi, sú to len tri dni. Ako sa má dedko?" spýtala som sa, keďže viem, že dedko leží stále doma, iba málokedy vyjde von. Pred rokom mali s mojim otcom nehodu, keď viezli objednanú tortu na oslavu. Bola zima a auto pred nimi dostalo šmyk. Môjmu tatovi sa našťastie nič nestalo ale dedko mal zlomenú nohu a ruku.
,,Stále rovnako. Som rada, že som ho vytiahla aspoň na tvoju oslavu. Ale keď poviem, že chcem ísť do cukrárne vždy ide so mnou. " prekrútila očami babka. Dedko do cukrárne chodil veľmi rád pretože si vždy pripomínal ako sa spolu s babkou spoznali. Ich príbeh bol vždy plný lásky. Keď sa na nich človek pozeral videl tú vášeň ako keď sa spoznali. Boli ako čerstvo zamilovaný pár v staršom veku.
,,Mami nechceš niečo? " vybehla mamina z kuchyne a spýtala sa babky.
,,Nie, nie Angel. Poď sadni si ku nám." mama prešla ku nám a sadla si do kresla oproti mne.
,,Videla som Anne Styles spolu s jej synom. Je to vážne pekne vyzerajúci chlapec. Nie jedno dievča sa za ním otočilo. " hovorila babka. Stylesovci boli vždy našimi nepriateľmi a nikto sa to nepokúsil vyriešiť. Vždy sa len bojovalo.
,,Ako vypadá? Ja som ho nikdy nevidela" vyzvedala som. Na našu školu nechodí a do cukrárne asi tiež nie. Keby rodičia zistili že sme boli v cukrárni nepriateľa asi by sme dostali zaracha na poriadne dlho.
,,Zlatíčko, je jasné že si ho nikdy nevidela, keď si celý deň len v izbe " povedala mama. To nieje pravda! Chodím aj von ale proste nikdy som nevedela kto to je. Nemala som šťastie ho stretnúť.
,,Ale nechaj ju Angela! Je to fešák. Má hnedé vlasy a chudé telíčko. Myslím že teraz niekedy na začiatku roka oslávil svoje 18 narodeniny." do našej školy asi nechodí lebo nikto z priezviskom Styles tam nieje zapísaný. To som si istá.
Stylesovci bývajú dva bloky od nás. Jeho mamu som videla už mnohokrát. Väčšinou keď sa hádajú z mamou alebo niekym z rodiny.
Mladý Styles bude zrejme taký istý nafúkanec čo má všetko, na každý deň inú ku*vu do postele. Aspoň niečo majú s mojou sestrou spoločné. Ale stále by som nechcela byť v jeho spoločnosti. Jedna nafúkaná osoba v mojom živote mi stačí.
Nikto však netušil čo rodina Stylesová chystá.
BẠN ĐANG ĐỌC
Family Secret [Slow Update]
Fanfiction• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...