Nedokázala som vstrebať čo sa práve teraz dialo. Bolo to akoby ste spadli do nejakej diery a nedokázala sa vstrebať z toho pádu. Akoby vás niekto oblial veľmi studenou vodou a vy ste v šoku. V niečom takom som sa práve teraz nachádzala.
Bola som opretá o pult stolu, Harry bol predo mnou a ani nie pred pol minútou svojimi perami nalepený na tých mojich. Teraz to však vypadalo inak.
Stála som tvárou ku naštvanej tvári Alexa. Mračil sa pretože som spravila veľký prešľap. Bozkávala som svojho nepriateľa. Vlastne by mu to malo byť jedno. Boli sme spolu raz vonku a to že spolu akože chodíme sa dá nejako zahrať. nepotrebuje to byť tak realistické.
Avšak na druhú stranu myslím že má pravdu. Sklamala som ho. Hovoril mi aký je Harry idiot a že jeho posteľou prejde denne mnoho dievčat. Bol to sukničkár a arogantný kretén ale aj napriek sľubom, ktoré som mu vložila som svoj sľub, svoju prísahu nedodržala.
Aj napriek tomu v akej situácií sme sa nachádzali Harry sa víťazne usmieval. Stále bol v domnienke, že ja a Alex spolu chodíme. Preto sa tak radoval keď sem nabehol Alex a videl nás.
Náš bozk bol preňho trofejou. Nebolo v tom nič hlbšie ako len čistá chuť predviesť každému, že nie je jediné dievča, ktoré by si nedokázal obmotať okolo prsta.
Keď som sa naňho pozrela pozeral sa na Alexa stále tým istým pohľadom ale ako náhle sa moje dlane dotkli jeho hrude jeho zrak sa upriamil do mojich očí.
,,Harry odíď. /roste vypadni!" povedala som a odtlačila ho odo mňa. S zarazeným pohľadom na mňa pozrel ale ako videl, že to myslím vážne neprotestoval a s jeho víťazným pohľadom a úsmevom, kráčal oproti Alexovi.
,,Nicole povedala si, že sa od neho budeš držať ďalej. Tak prečo si sa teraz s ním olizovala?!" pristúpil ku mne Alex a dal mi ruky na ramená.
,,Ja neviem. Proste sem prišiel a chcel pomoc. Chce darček pre jeho sestru v podobe torty a chcel ju robiť on a bez pomoci by to nezvládol. Videla som na ňom ako moc má svoju sestru rád a nedokázala som mu povedať nie. A potom sa to nejako zomlelo. Keď sme skončili tak... Ja neviem Alex. Nechci aby som ti to vysvetľovala keď sama neviem čo sa stalo." zaprosíkala som a on len s povzdychnutím prikývol. Povedal, že ma sem prišiel pozdraviť a musí ísť, pretože má stretnutie s kamarátmi. Prikývla som a ako náhle odišiel zostala som sama.
Nudila som sa. Nálada sa mi otočila o stoosemdesiat stupňov a ja som nevedela na čo myslieť. Myšlienky sa mi stále vracali ku tomu pocitu, keď boli jeho pery na tých mojich. Aký to bol pocit, čo to so mnou urobilo. Ale tak ako som premýšľala nad týmto nemohla som nemyslieť na pocity Alexa. Čo sa v ňom zohrávalo keď nás uvidel nalepených na sebe?
,,Harry je kretén. Viem že pokiaľ niečo chce je schopný urobiť všetko ale toto nebolo správne. Ani o to o čo sa pokúša. Viem, že ho možno nijako nezastavím ale musíš byť silná. Harry je dobrý človek len to nechce dať vidieť." hlas mojej novej asi kamošky sa mi dostane do uší a ja svoj pohľad ihneď presúvam na ňu.
,,Ste priatelia?" spýtam sa na rovinu, otázku ktorá mi taktiež výry v hlave. Čo bolo medzi ňou a Harrym? Bola to len ďalšia jeho obeť?
,,Nie, medzi nami je niečo viac ale nie tak ako si asi myslíš. Nikdy sme spolu nič nemali, okrem puta. Poznám ho len cez jeho sestru. S ňou som kamarátka. Poznáme sa akoby sme boli jedna osoba."
,,Takže mi môžeš prisahať, že Harry si celé toto divadlo nevymyslel len kvôli tomu aby nám a všetkým okolo dokázal že sa mu podarí aby každá ktorá sa mu pozrie do očí padne ku kolenám?"
,,Jeho sestra má naozaj narodeniny. V utorok a bude veľmi veľká. Má 22 a aj keď to nie je také okrúhle alebo dôležité ako napríklad 18 príde tam celé jej rodina a priatelia takže tie tri torty čo plánujete bude fakt stačiť. A pokiaľ ode o Harryho taktiku, myslím že nikdy nespravil niečo takéto. Aspoň o tom neviem."
,,No teraz už vieš ale čo narobím. Pozdrav jeho sestru a povedz jej za mňa že jej želám všetko najlepšie." povedala som a ona prikývla. Zaplatila a potom spolu s jej kamoškami odišla von z kaviarne.
A ja som znova zostala sama.
Gemma's point of view:
,,Gemma tvoj brat sa fakt nezmenil. Je to rovnaký kretén ako keď sme sa spoznali. Ako to mohol tej babe spraviť? Preboha a ten jeho výraz. Tak arogantné dieťa som nikdy nevidela, prepáč." povedala Theressa keď sme stáli pred mojim domom. Ostatné baby už odišli na svoje smery domov a my sme sa ešte zhovárali.
Sedeli sme u nás na schodoch so založenými rukami na kolenách a premýšľali o dnešnom dni v kaviarni.
,,Neviem čo si zasa chce dokázať. Je to kretén, viem to a vadí mi to ale čo zmôžem? Nikto ho nedokázal skrotiť a priviesť na správnu cestu. Aj keď to nechcem povedať aj ona je preňho len trofej. Zahrá sa, získa to čo chce a je koniec."
,,Nebola to náhodou tá Nicole Brown? Tá dedička čo to teraz dedila?" spýta sa a ja prikývnem.
,,Presne tak. Ani ja to neviem pochopiť, prečo ona keď ju a jej rodinu tak nenávidí. Ale ak zistil že je podľa jeho vkusu sexi tak vieš čo to znamená. Tak ako to vie aj polovica tejto zemegule." povzdychnem si a bojím sa si to čo i len priznať. Pomyslenie čo sa deje, čo sa odštartovalo mi privádza hrôzu.
,,Je divný. Fakt ho nechápem, netuším čo si myslí, že dosiahne. Maximálne tak rozpúta vojnu keď sa jej dozvedia že sa ich milovaná dcéra vyspala s ich nepriateľom."
,,Ver mi Ther, toto bude horšie ako vojna."
Pretože po tomto sa nerozhýbe nikto.
Neviem ako vy ale ja som si skoro odrezala polku prsta, najhoršie je prostredníka. Ten používam fakt často a asi som nadobro skončila s mobilmi. Mám chuť každý jeden hodiť proti stene. Aký ste mali deň vy?
YOU ARE READING
Family Secret [Slow Update]
Fanfiction• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...