I 24 I

148 13 6
                                    

Moje telo sa zobúdzalo na ranný smiech, ktorý znel z dolného podlažia. Perinu prehodenú cezo mňa som odkopla nabok a nohy zosunula k podlahe. Moje oči zamierili k hodinám, na ktorých sa rysoval čas osem hodín aj sedem minút.

Do školy som mala ešte chvíľu čas no rozhodla som sa dnes vynechať tento deň. Chcela som sa v kľude naraňajkovať a potom ho stráviť s Harrym.

Mala som prísť ku nemu domov. Tak ako mi v neskorej správe napísal. Nerobilo mi to problém. Aspoň by som sa vyhla nepríjemnému rozhovoru s rodičmi, ktorí si určite všimli mojej nadmernej aktivite vonku.

Obula som si papučky na nohy a pomalými krokmi skracovala diaľku ku prízemiu.

V kuchyni už sedeli rodičia za stolom spolu s mojou sestrou Clary a horlivo sa smiali nad niečom v ich konverzácií. 

,,Dobré ráno." vkročila som do kuchyne a ich pohľady sa stočili na mňa. Ich úsmevy stále zostali na tvári, okrem toho na tvári mojej sestry. Jej výraz sa okamžite otočil na opovrhujúci nad čím som sa dlho nepozastavovala, keďže to tak bolo vždy. 

,,Dobré ráno zlatíčko. Dnes nejdeš do školy?" opýtala sa ma mama a pokynula mi aby som si sadla za stôl kde mi postavila teplý čaj. 

,,Asi nie. Rada by som šla ešte von, nadýchať sa čerstvého vzduchu alebo tak nejako." snažila som sa vymyslieť niečo obstojné, niečo čomu by naši uverili. Boli to bežne činnosti, ktoré som robila stále. Avšak práca - tá najlepšia výhovorka nepripradala v úvahu. Bolo by ľahké zistiť či som tam alebo nie. 

,,Takže von, nadýchať sa čerstvého vzduchu hovoríš." prehovoril otec a ja som vypleštila oči. Mohol niečo tušiť? ,,A nebude v tom náhodou taký chalan, ktorý sa na teba v kaviarni pýtal?" 

,,Č-čo? Kto sa na mňa pýtal?" moja nervozita sa stupňovala, dúfala som, že by Harry nebol schopný povedať alebo aspoň komukoľvek naznačiť, že spolu niečo máme. 

,,Lianna ho opisovala veľmi zvláštne. Ten najkrajší cupcake aký kedy videla, v dokonalou bielou frizúrou, tými najsladšími a najhlbšími diamantmi." 

,,Oh Niall! Á-áno kamarát. Pár krát sme sa stretávali v kaviarni alebo v škole." poviem rýchlo a v duši si vydýchnem.  ,,Neskôr mu zavolám." 

,,Takže s ním tráviš teraz svoj voľný čas?"  neodpustí si otec a ja viem, že miery k tomu, či sme vážne len priatelia." ba prikývnem na jeho otázku a dopijem si svoj čas. 

,,Všimli ste si tých nudných článkov v novinách?" z ničoho nič sa spýta mama a ja pokrčím ramenami. Nečítam to. Väčšinou je to ona a babka, ktorá mi s radosťou prerozpráva všetko čo sa tam udialo a prerozprávalo.  ,,Babka sa tiež začala čudovať." 

,,Zlato, deje sa niečo?" opýta sa ocino a mama len mykne plecami. Na tvári má pochybovačný výraz. 

,,Neviem, je to tam akési suché. Nič zaujímavé o našej rodine, čo by mi neprekážalo avšak o Stylesovcoch ani zmienka. O ich synovi som už dlho nepočula." nevedela som prečo sa tak mama nad tým pozastavovala. Áno, pravdou bolo, že predtým bol Harry v každom rannom vydaní. Vždy zaberal veľkú časť pozornosti čitateľov a teraz posledný týždeň, dva tomu už tak nebolo. 

,,Mami, počula som, že si vážne užíva." povedala Clarisa a pozerala do mojich očí. Vyžívala sa v tom a pokiaľ by sa to rodičia dozvedeli, bola by ona za tým.

,,Možno tak z pobehlicami v posteli, inak si to predstaviť neviem." prehovoril otec a náhle vstal zo svojho miesta. Clarisin pohľad zostal na mne a po jej žmurknutí som sa rozhodla opustiť miestnosť. 

Family Secret [Slow Update]Where stories live. Discover now