I 6 I

317 22 6
                                    


Nedokázala som to. Nedokázala som sa tam vrátiť po tom čo mi urobila. Bolo by ťažké ďalej tam stáť a usmievať sa na zákazníkov, vnímať ich objednávky zatiaľ čo sa mi v hlave preháňaj jej piskľavý smiech. 

Bola som stále v šatni. Mala som na sebe prezlečené červené šaty s trošku väščím výstrihom, ktoré by som si ja sama dorovoľne neobliekla. Mohla za to Lia. Tu som nemala žiadne náhradné oblečenie takže som bola nútená buť zoastať v tom špinavom alebo zobrať čo mi ponúkla Lia. Aj keď to boli červené vyzívavé šaty s trošku väčším výstrihom. 

Do tašky som si rýchlo povkladala svoje veci a tú rýchlo prehodila cez hlavu na rameno. S tenkým kabárikom, ktorý som si na to len prehodila som vošla do predajne, kde stále sedeli na ich pôvodnom mieste. 

Keď som tam vošla a zatvorila za sebou dvere započuli to a otočili sa na mňa. Klesla im sánka ale ja som to neriešila iba som prešla za pult o ktorý sa opierala Lia a usmievala sa na mňa s hrdosťou. 

,,Si sexi! Chcem ti niečo povedať." podišla som ku nej nech nekričí na celú predajňu. ,,Zavolala som kamarátovi Alexovi, ktorý ti pomôže sa dostať ťa preč. Chápem, že tu nechceš byť a preto sem príde ako tvoj priateľ a odídeš. Zoberie ťa kam len chceš ale prosím vo všetkom čo urobí súhlas. Teda apsoň pokiaľ si tu. Nech vidia, že si začali s sexi ženou, ktorá ma chalana aj keď len fake." s úsmeom som pokrútila hlavou a nedokázala som uveriť čo pre mňa znamená. 

Postavila som sa za pult kde bolo prázdne miesto a položila tam maličké koláčik, ktoré som mala predpripravené a chystala som sa ich ozdobiť. 

Na vynilkové koláčiky som si vytvorila čokoládovú plnku, ktorou som naplnila vrecúško, ktoré slúžilo na ozdobovanie. 

,,Dáš si?" spýtala som sa jej hlasnejšie ako som chcela a ponúkla jej môj prvý ozdobený koláčik. S vďakou si ho zobrala a stále sedela na mieste s mobilom v ruke. Keď fake priateľ stále neprichádzal ozdobovala som ďalej a ďalej pokiaľ mi nedošiel priestor na zdobenie. ň

Chytila som ich za farené košíčky v ktorých boli naukladané a pomaly ich položila na tácku, ktorú som si pristavila na ich postavenie. 

Keď stále nikto neprichádzal zobrala som tácku a pomaly s ňou prešla pomedzi stoly, ktoré obsadzovali zákazníci. Pri jednom z nich bol pár, u iných rodiny alebo priatelia s detmi. 

Podišla som ku prvému najbližšie sediacemu páru, ktorý s vďakou odmietli.  Chcela som aby si zobrali aspoň jeden spolu alebo na neskôr ale aj po tom ako som povedala, že sú zadarmo odmietli. Povedali, že torty, ktoré mali boli skvelé ale sú plný. Poďakovala som za ich chválu a podišla teda ku rodičom detí, ktoré sa hrali v detskom kútiku, ktorý tu bol. 

Zobrali si len ženy, pravdepodobne mami detí.

,,Mohla by som sa spýtať? Môžem dať vašim deťom tiež? Pýtam sa hlavne by som im nedala ak sú náhodou alergický alebo nemôžu sladké." spýtala som sa ale všetky odpovedali, že môžem tak som si kľakla pred kútik s táckou pred sebou a počkala kedy si ma deti všimnú. 

Všimli si ma skoro a taktiež neboli jediný. Stôl vedľa, ktorého som kľačala sa tiež pozrel na mňa. Väčšina pohľadov bola kladná až na dva. Harry a jeho priateľka. Nevšímala som si ich pohľadov, iba úsmevov malých detí. 

,,Musím byť aj ja malé dieťa aby som si mohol zobrať koláčik?" povedal za mnou chlapčenský hlas patriaci chalanovi, ktorého som nikdy nevidela. 

Keď som sa otočila uvidela som chalana v mojom veku a podľa toho ako sa ku mne správal a usmieval sa pochopila som, že je to Alex, môj fake priateľ. 

Usmiala som sa naňho ako správna priateľka a tácku s koláčmi dala medzi nás aby si zobral. Namiesto jedného koláča si zobral celú tácku a dal ju vedľa nás. Držal ju v ľavej ruke a tom voľnou pravou si ma pritiahol ku sebe a spojil naše pery v jedno. 

Nečakala som to ale bolo to príjemné. Nechala som aby držal za pás a tak sa uisťoval že mu neutešiem. 

Keď už som sa odtiahla obzrela som sa za seba a uvidela Liannu opierajúcu sa o časť pultu kde som ozdobovala koláče, ktoré drží Alex v ruke. Usmievala sa ako slniečko na hnoji a ja som pri jej výraze sčervenela ako paprika a otočila hlavou spať. Spočinula opretá o Alexovu hruď pokiaľ nezačal hovoriť. Vtedy sa moja hlava pozrela hore keďže bol o dosť vyšší. 

,,Tak  čo bude s tým dnešný Mrs. Brown?" 

,,Stále slečna ale beriem. Dáš mi päť minút? Skočím si po veci." povedala som a on prikývol. Prebehla som okolo Lianny, ktorá sa stále ksichtila.

V šatni som si zobrala svoje veci a rýchlo vybehla do predajne. Alex stál s Liannou a rozprávali sa no ako som tam vošla Alex sa usmial a natiahol sa po moju ruku. S radosťou som ju chytila a preplietla si prsty.  Spolu sem kývli Lie a pobrali sa von kde sme sa mohli spoznať a ja mu veľmi poďakovať. 

Lianna's point of view:

,,To bol jej priateľ?" spýtal sa ma chrapľavý chlapčenský chlas chalana, ktorého som dobre poznala ale v danej chvíle ho nenávidela najviac na svete. 

,,Je tá modelka tvoja frajerka?" odvrkla som mu a postavila sa pred neho. Bola som o kúsok nižšia od neho ale nie zas o veľa. 

,,Prepáč, že som sa pýtal." povedal ale nie normálnym hlasom. Irónia. Irituje ma, keď ju niekto používa na mne keď to nie je Nic. 

,,Prepáč, že som naštvaná za to že si ju oklamal." 

,,Neoklamal." 

,,Chcel si ju zobrať von. A keď chalan pozve dievča ako ona von je to rande. A ty máš priateľku o ktorej si jej nepovedal a najhoršie, že si svojej milej povedal, že ju nepoznáš. Myslíš, že teraz pôjde s tebou von?"

,,Ale prečo mi ona kývla keď má toho playboya? Aj keď si osobne myslím že je to hviezdička, ktorá sa s ňou vyspí a je koniec. Alebo s ňou chodí pre jej meno." 

,,Alexa poznám od strednej školy a viem o ňom povedať, že je čestný a milý a určite nie ako ty. Jeho by niečo také v živote nenapadlo." 

,,Myslíš, že mňa hej? Ale kto je on oproti nej? Kto je jeho rodina oproti jej rodine? Každý by sa niečím takým chválil." 

,,A čo by si chcel ty? Čo by si robil keby si bol s ňou? Keby si chcel byť s ňou, zistil by si že jej nejde o tú popularitu. Kľudne by sa jej vzdala a prenechala všetko Stylesovej rodine. Ona to nepotrebuje. Stačí že si plní svoje sny. je to dievča vášnivé a plné energie a určite sa nepustí niečoho čo miluje. Ale čo ty? Nepustil by si ju keby celá firma krachla a všetko by nechali Stylesovcom?"

A to bol presne plán mladého Stylesa.

Po veľmi strašne dlhej dobe je tu nová časť! Už dlho som ju chcela vidať ale som moc lenivá takže dúfam, že sa páči. Názory? 

Michelle 




Family Secret [Slow Update]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora