I 9 I

271 24 5
                                    


„Ako si na tom v našom pláne?" spýtala sa ma mama keď som si sadol na barovú stoličku v našej kuchyni. Bolo skoro ráno a chystal som sa do školy.

„Nijako. Odmieta ma lebo Kendall je zvedavá krava." Povedal som a mama sa nahnevane zamračila.

„Harry! Toto je dôležité! Rozíď sa s Kendall a správaj sa slušne pri nej. Vieš sám dobre že to nebude také ľahké dostať sa ku nim ale ja vime že ty vždy dostaneš každú na ktorú si ukážeš tak sa predveď." Povzbudila ma a ja som pretočil očami. Hovorila pravdu Vždy som si na dievčatá ukazoval, ukazoval som každému ktorá naivná hlupaňa mi dá. A zatiaľ nikdy som nesklamal. Ale s Nicole je to nesmierne ťažké. Už som ju mal. Mal som ju na dosah ruky keby sa Kendall a chalani rozhodli prejsť do toho posraného parku. Vôbec by ma nevidela s Kendall, a ani jedna by nevedela čo robím keď zrovna nie som s ňou.

„Dobre viem čo mám robiť." Povedal som a vstal zo stoličky. Zobral som si tašku s knihami, ktoré ma nič nenaučia a prehodil ich cez plece. Prešiel som do haly kde som sa začal obliekať.

„No čo bráško? Už si splnil svoju úlohu?" podišla ku mne moja sestra. Pretočil som očami a pokrútil očami. Ako sa na mňa pozerala a pochopila že moja odpoveď je nie, úľavne si vydýchla. „Som rada. Aj keď viem že to spravíš ale prosím je to nevinné dievča, jemno. Tak ako my ani ona za nič nemôže. Nemal by si pokračovať v týchto sporoch." Prosebne na mňa pozrela a ja som si pobavene odfrkol.

„Prosím ťa netáraj. To my sme mali byť oni! My sme mali byť známi po celom svete a nie oni. Sú namyslený a myslia si o sebe a svojich koláčoch až príliš mnoho ale nebojte sa rodina. Ja nám prinesiem ich slávu. To my tu budeme svätý v svete cukrárstva. Nie oni." Povedal som a vyrazil do školy.

A práve táto cesta bola osudová. Prečo?

Vytvoril som plán, presný plán ako sa dostať ku namyslenej slečne Brown.

A tomuto plánu podľahne na sto percent.

*** *** *** *** ***

Niekedy sú v škole také dni, kedy máte chuť sa zabiť. Neviete čo na tých hodinách robiť lebo sú také otravné, inokedy by ste ich nešli zhltnúť pohľadom. Nasávali by ste každé jedno slove ktoré prednášajúci povie a chcete si zapamätať každú novú informáciu ktorú sa dozviete.

Dnes bol nudný deň ale našťastie je koniec. A taktiež začína víkend a to mi pridáva na mojej dobrej nálade.

So školskou taškou som si mierila domov kde som sa plánovala prezliecť a ísť do cukrárne. Keďže Lia u nás pracuje cez týždeň na víkend mi pomáha ojedinele moja mama alebo babka, ktorá za mňa len dohliada, inak je tu druhá zamestnankyňa, alebo skôr brigádnička Vicky (ak som niekedy spomenula niečo proti tomuto tvrdeniu ospravedlňujem sa).

Je milá a svoju prácu si plní na sto percent. Keďže víkendy sú plné a rušné od otvorenia po koniec zmeny, pri pulte sa nachádzame obe. Rozprávame sa a žartujeme no vo voľnom čase nie sme nič viac. Sme ako dobré kolegyne.

„Ahoj mami!" povedala som mame, ktorá stála pri sporáku v kuchyni. Prešla som ku nej a vtisla jej pusu na líce.

„Ahoj. Ako bolo v škole?"

„Prežiteľne. Pôjdem sa prezliecť a potom do kaviarne." Povedala som jej môj dnešný plán. Len prikývla a ja som sa mohla ochotne pobrať do svojej izby kde som si prezliekla dnešné oblečenie. Jeansy a biele tričko s potlačou nahradili tyrkysové šaty po kolená s čiernou mašľou okolo pása. 

Family Secret [Slow Update]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora