Dnešným dňom začína víkend. Je sobota a ja mám voľno od školy. Aspoň na dva dni.Včera keď odchádzala babka tak mi ponúkla že dnes môžeme ísť po prvý krát vyskúšať piecť Brownovú tortu. Pravdaže že som neodmietla preto už od skorého rána som bola v kuchyni a rozcvičovala sa na rôznych koláčoch a tortách, ktoré boli treba doplniť do predajne.
Po príchode mojej babky a mami som si pripravila suroviny podľa receptu, ktorý už viem naspamäť ale u mňa je opatrnosť nadovšetko. Babka spolu z maminou stáli za mnou opreté o jeden ostrovček a ja som pobehovala po kuchyni a hľadala si potrebné nádoby na prípravu.
Popritom som si stále mrmlala potrebné ingrediencie ktoré išli na plnky dookola.
Po hodine kedy som mala cesto pripravené a upečené naniesla som naň polevu. Tortu som nakoniec poliala horkou čokoládou a na vrch torty napísala bielou plnkou veľké tlačené B.
Tortu som rozkrájala na osem časti a jednu z nich vybrala a dala na tanierik. Spolu malou vidličkou tanier podala mame ktorá si trochu zobrala a vložila do úst. Tanier podala babke ktorá spravila to isté.
,,Zlato ta torta je perfektná! Máš rodinný talent " povedala babička a podala mi tanier. Vidličkou som si kúsok odtrhla a vložila do úst a mohla kývnuť na babkinu pochvalu. Bola vážne ako keď ju robila ona alebo mama.
Keďže bol len obed tak sme prešli domov. Tam sme si dali výborný obed a mama s babkou zostali v obývačke a ja som sa presunula do pivničnej kuchyne. Piekla som rôzne koláče, ozdobovala a hľadala nové príchute do koláčov do našich menu v cukrárni.
* * *
Nedeľa. Deň kedy som vždy spávala do obeda no dnes a každý iný deň sa to zmení. Som v práci. Vždy som tu bývala a hlavne cez týždeň po škole ale keď som bola nachystaná na ďalší deň.
Cez víkendy som sem chodila len keď potrebovali pomôcť no teraz keď mám osemnásť a podnik sa prepisuje na mňa som zaň zodpovedná. Ale je jasné že mama alebo otec tu budú bývať tiež a s nimi aj babka a dedko.
O siedmej keď som sem prišla som vyložili všetky zákusky z chladničiek. Pripravila som stoly a čakala na zákazníkov, ktorý začali prichádzať okolo desiatej hodiny.
Torty a rôzne zákusky sa rýchlo predávali, ako vždy no nedele boli najhektickejšie dni z celého týždňa.
V kuchyni sa pečú ďalšie a ďalšie zákusky z ktorých veľká časť ide do sveta.
Spolu so mnou za pultom je aj kamarátka Lianna. Keď náhodou nemáme čo robiť sedíme a rozprávame sa o všemožných veciach. Lia má 24 rokov a chodí na vysokú školu. Jej rodičia sú skoro ako moji. Chcú ti pomôcť vo všetkom pomocou peňazí. Chcú za ňu všetko platiť no ona to stále odmieta a preto pracuje tu.
,,Takže hovoríš, že si svoje narodeniny neoslávila. " hovorí Lia. Už asi po stokrát jej vysvetľujem že som mala malú oslavu u nás doma v kruhu najbližších.
,,Liana tebe sa to neoplatí vysvetľovať. Zo všetkého si vyvodíš len to čo chceš." pokrútila som nad ňou hlavou.
,,Prepáčte. Mate zákazníka " do uší mi do ľahol zamatový chrapľavý hlas a môj pohľad hneď vystrelil hore a narazil na tie najkúzelnejšie smaragdové oči.
,,Oki. Ja musím ísť pre ďalšie zákusky. Nicol je tvoj" žmurkla ma mňa s ja som po jej strelila rýchli pohľad pred tým ako sa stratila v kuchyni. S pokrútením hlavy som sa otočila na chalana, ktorý stále čakal pokiaľ si bude môcť objednať.
,,Tak čo to bude?" postavila som sa a pozrela sa naňho. Díval sa na vyložené torty.
,,Ktorá je podľa Teba najlepšia? " spýtal sa a ja som si čupla aby som lepšie videla na koláče.
,,No ak si milovníkom čokolády určite Brownovú tortu. Ak miluješ ovocie musíš skúsiť jahodovú. Alebo tiež skvelá je banánová." mame trinásť druhov ovocných toriet, sú tu mliečne torty, karamelové, orechové a rôzne ďalšie. Ale najlepšia je ta Brownová to predsa každý vie.
,,Tak teda jednu Brownovú tortu. Ďakujem " prikývla som a na tanierik mu dala jeden kúsok torty.
,,Ďakujem." usmial sa a tým ukázal jeho jamky. Otočil sa a pomaly odchádzal. Prešla som okolo pultu a mierili si to ku jednému zo stolov na ktorom bol pohár no niečo ma zastavilo.
Keď som stála za mladým kučeravcom, ktorý si pred chvíľou objednal prudko sa otočil a jeho torta sa ocitla na mojich bielych šatách.
Úžasné. Prvý deň po narodeninách a už zažijem trapas ktorý zažila aj prababka keď sa zoznámila z pradedkom. Žeby sa história opakovala?
Ale to som nevedela kto Kučeravec je...
YOU ARE READING
Family Secret [Slow Update]
Fanfiction• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...