,,Takže povieš mi sama čo to bolo?" pozrela sa na mňa Lia svojim typickým úškrnom, keď sme sedeli na svojich stoličkách za pultom v už ukľudnenej kaviarni.
,,Nemám ti čo povedať." povedala som a jedla si ďalej svoj muffin. Bola som tu už od rána a nič poriadne som nezjedla.
,,Ale prosím ťa! Klameš sama sebe. Chcem vedieť čo sa tam odohrávalo!" založila si svoj lakeť na koleno s telom otočeným ku mne s očakávaním že jej to povie do detailu ako to zvykne robiť ona s kamarátkami.
,,Nič. Rozprávali sme sa"
,, A pritom sa išli zhltnúť pohľadom!"
,,Tak to nebolo" pokrútila som nesúhlasne hlavou. Nepozerala som sa na neho tak ako hovorí a určite ani on. Bol to dokonalý príklad chalana, ktorý je v škole na vrchole, hrá futbal, má plno kamarátov a v poslednom rade určite aj priateľku.
,,Bolo. Keby som tam nevbehla, alebo vbehla o pár sekúnd neskôr určite by ste si vymieňali sliny."
,,Prestaň! Nieje to tak! Určite by ma potom vysmial aká som sprostá keď si myslím že by ma pobozkal" sklonila som hlavu a pozerala sa na svoje topánky. Boli čierne a siahali tesne nad kotník.
,, Nic, musíš si uvedomiť že si veľmi sexi a určite s tebou nieje aby ťa ponížil, zosmiešnil alebo ťa využil. Je s tebou pretože sa mu páčiš."
,,Neviem. Niekto ako on - sexi, svalnatý, s tak žiarivými očami a úžasným telom nemôže chcieť mňa - dievča, ktoré je stále doma vo svojej izbe s knihou v ruke alebo stále zatvorené tu a pracuje!"
,, Veď preto choď von! Prejdi sa sama do parku, kľudne aj s knihou a uvoľni sa. Zajtra to sprav. Ja tu budem sama. Zvládnem to."
,,To nemôžem. Čo ak by sa stalo to čo dnes?"
,,Tak pôjdem na to pomaly a s rozumom. Najprv obslúžim za pultom a potom ich usadím, nechám nech si objednajú alebo zaplatia naši ďalší zákazníci a tak. Len to chce pokoj. Ja to zvládnem. "
,,Dobre. Ale neskôr prídem" usmeje sa na mňa a spolu sa ďalej rozprávame a občas pracujeme keď nám prídu zákazníci.
* * *
Ako každý pondelok som v škole. Sedím v posledných laviciach s jedným dievčaťom. Je milá a bavíme sa ale len v škole. Vlastne už pár krát mi navrhla či nechcem ísť s ňou von ale vždy som odmietla. Keď mám ísť von tak sama ako napríklad dnes po škole.
Chcem ísť do parku. Už dlho som tam nebola a potrebujem tiež chvíľu času voľna.
Škola už začala a práve teraz mi skončila štvrtá hodina. Už mám len tri a to je dvojhodinovka z telesnej a predtým, čiže teraz mi nasleduje biológia.
Biológia je v pohode. Berieme tam sústavy živočíšneho tela čo sa mi zdá byť ľahké. Učiteľka je tam asi najlepšia z celej školy a nevadí jej keď sa zdržíme. Tiež jej nevadí keď sme na mobiloch ale to sa netýka nás normálnych a šprtov. Bossi, ktorý sú aj tu na našej škole ich používajú.
Kráľovia a kráľovné na škole nie sú taký ako niekde inde. Tu sme všetci rovnaký. Nerobíme rozdiely. Sme proste jedna veľká škola kde sa cítite dobre.
Jeden z dôvodov prečo to tu nieje také ako inde, je aj zložitosť nášho štúdia. Ľudia tu vedie, že na šikanu a nijaké vrstvy školského obyvateľstva nieje čas.
ESTÁS LEYENDO
Family Secret [Slow Update]
Fanfic• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...