„Niekedy pochybujem ako ty myslíš." pokrútil som hlavou a pozeral na môjho najlepšieho kamaráta, ktorý sa opiera o skrinky. Na tvári mu pohráva ľahostajný výraz a ja neviem čo sa mu práve honí hlavou. Ale to si myslím že myslí každý. Všetci tu stojíme pred ním a snažíme sa zistiť čo s ním je.
„Len hovorím že mám chuť na nejaký koláč. Nič viac nič menej." Povie a mykne plecami. Pokrútim hlavou ale pred tým akoby som mohol povedať niečo ja, vloží sa do toho Liam.
„Harry je to konkurencia tvojej rodiny. Mal by si ju nenávidieť a nechcieť byť ani v blízkosti, nie sa tam pchať. A naviac už aj tak si Kendall myslí že ju s ňou podvádzaš."
„Nech si to pekne myslí. Tiež sa nestarám s kým ona po nociach šuká. Je mi to jedno ale chcem tam proste ísť. Chcete ísť so mnou alebo nie?" povie a zdvihne obočie. S povzdychom prikývne a my všetci ako poslušný priatelia ideme za ním.
Neviem z akého dôvodu chce ísť znova do kaviarne ktorá už niekoľko týždňov patrí Nicole. Verím že to nie je kvôli tým veľmi lahodným dezertom, ktoré tam majú. Myslím že je to kvôli nej a aj keď by ju mal nenávidieť snaží sa ku nej nenápadne dostať. Neviem prečo až teraz ale nechávame to tak. Harrymu rozumie len málo kto a oni on sám sa moc nespovedá. Má rád veci pod kontrolou a nepotrebuje sa spovedať nám ani nikomu inému – a už vôbec nie jeho dotieravej priateľke – kam ide, s kým ide a čo plánuje robiť. Jeho myslenie je pre nás stále záhadou a to sme spolu už tak dlho.
V tichosti sme pomaly kráčali ulicami každý v svojich myšlienkach a domnienkach prečo náš najlepší kamarát chce navštevovať kaviareň v ktorej robí jeho konkurencia.
Nicole je veľmi milé dievča, ktoré ako každý pravdepodobne vie, svoj voľný čas trávi sama na svojich tajných miestach. Na verejnosti bola videná len v doprovode rodičov aj to na súťaže alebo podobné významné slávnosti. Nikdy som ju nevidel v televízií za nejaký škandál, ktorý by vyviedla a to mi nejde do hlavy.
Prečo sa tak milé dievča ako je Nicole dostalo do hlavy nášmu Harrymu? Harry nie je najlepší chalan. Nie je to milý človek – aspoň nie na verejnosti – a správa sa veľmi egoisticky. Všetci z jeho okolo vedia že je to tvrdohlavý a nenechá si skákať po hlave. Skôr on je ten kto skáče.
Sú úplne rozdielny. Harry chodieval a stále chodieva s dievčatami, ktoré mu majú čo ponúknuť. Nechce od nich maznanie v posteli, nechce dievča ktorému by záležalo na tom ako sa oblieka, na jeho slovníku či správaní. Chce dievča, ľahké dievča, ak sa to dá tak povedať, ktoré používa len uspokojenie svojich chúťok.
Keď sme došli do malej kaviarne do nosa nám vbila príjemná vôňa sladkých koláčov, ktoré sa museli pripravovať. Bolo to tu plnšie ako naposledy ale nie tak aby sme si nemohli nikam sadnúť.
Pri jednom zo stolov kam sme sa mohli zmestiť všetci piati sme si sadli. Jediný Harold zostal stáť. Prečo?
Harry's point of view:
„Čo si dáte?" spýtal som sa chalanov, ktorý si posadali. Nadiktovali mi svoje požiadavky a ja som pomaly prešiel ku pultu kde nikto nebol. Chvíľu som počkal ale nebavilo ma to. Neprešla ani minúta a ja som kráčal chodbami, ktoré som už malú chvíľku poznal. Krátka chodba ma zaviedla do kuchyne odkiaľ sa niesla sladká vôňa čokolády a ovocia.
„Mali by ste si ku kase zaviesť nejaký zvonček lebo očividne sa netrápite keď si chce zákazník objednať." Povedal som jej do ucha keď som sa natlačil na jej útle sexi telo. Nepočula ma. V ušiach jej hrala hlasná hudba a keby som jej jedno slúchadlo nezložil z ucha vôbec by ma nepočula.
„Harry, čo tu robíš?" spýtala sa ma zo zatajeným dychom. Bol som na nej až moc blízko. Jej telo sa chvelo, bola nervózna. Jej hlas sa triasol a vôbec v ňom nebolo počuť to prekvapenie a hlavne zalapanie po dychu. Totižto, aj keď je celkom vysoká stále som vyšší a môj rozkrok dosahoval do úrovne jej bruška.
„No pri pulte nebola žiadna obsluha a tak som sa vydal sem. A vedel som že ťa tu nájdem." Povedal som a palec som zdvihol k mojim ústam. Prst som si vložil medzi pery a svojim jazykom ho navlhčil. Myslím že takto nejako sa musí teraz cítiť ona. Celá vlhká z mojich slov a môjho konanie.
Vlhký prst som vybral z úst a priblížil ho ku jej kútikom. Nestihla nejako reagovať preto som s dobrým pocitom mohol zotrieť tú čokoládu v jej kútiku pier.
Usmieval som pričom sa ona len mračila a rukávom svojho čierneho trička utierala svoj kútik pier. Pier, ktoré ma tak hypnotizovali. Tak moc by som ich chcel ochutnať ale len z tej vonkajšej stránky. Nehľadajte za tým žiadne city. Nie som človek, ktorý by mal rád také tie sladké frázy ako „milujem ťa". Nie som človek ktorý by bol mäkký a miloval vzťahy. Vzťahy sú pre úbožiakov. Nič dobré to neprináša. Ja nemám frajerku, to že Kendall to hovorí alebo aj chalani, dokonca aj ja, neznamená že to tak aj cítim. Ja mám baby len pre jedno, a myslím že je každému jasné čo myslím.
Nicole bola vážne sexi baba, ktorá by stála za hriech. Avšak problém robia dve veci. Stavím sa o čokoľvek že ten idiot Andrews s Nicol nemal ani len hlbší intímny dotyk ako to divadlo čo včera predviedli. Keby mi povedal že pretiahol nejakú šprtku u nás v škole veril by som mu, lebo to je celý on. Ale túto ženskú predo mnou? Ktorá ledva vie čo je to sex? Neveril som mu ani noc medzi očami keď toto povedal. Náš malý Alex nemá na to pretiahnuť niekoho ako ona.
A to nás stále nedostalo k tomu prvému problému. Tak ako neverím Alexovi o ich sexe, neveril by som to ani nikomu inému. Veď vy by ste niekomu takému verili? Toto dievča predo mnou nevytrčilo svoje nôžky z domu za celý svoj posratý život. Nemohla mať nejakú šancu stretnúť toho pravého, ktorému by sa odovzdala.
Problém číslo jedna: je panna.
Problém číslo dva úzko súvisí s problémom číslo jedna. Keďže je panna nemala nejaké hlbšie skúsenosti. Včerajší hraný bozk musel byť jej prvý a o tom sexe ani nehovorím.
Ja nie som chlap ktorý by obľuboval vanilkový sex. Je to kravina a to ma nedostane. Dostane ma niečo drsné a hrubé čo mi dokážu ponúknuť len veľmi skúsené štetky. Ako Kendall.
Nicole ma schmatla za lem môjho trička. Počítam, že chcela za rukáv na tričku ale moje čierne tričko s krátkym rukávom jej to skomplikovalo a poznám dievčatká, ktoré sa nikdy kože chalana nechytili. Lem trička bol je jediný záchytný bod ktorým by ma mohla ťahať za sebou.
Aj keď som nechcel aby sme opúšťali kuchyňu, kde sme boli sami musel som mať svoj úsmev stále na perách.
„Lia prosím nepúšťaj svoje miesto. Ak budeš potrebovať kamsi odskočiť povedz a ja ťa zaskočím ale nie aby mi takýto idioti ako on behali po kuchyni. To vážne nepotrebujem" povedala a sotila ma svojou slabou silou pred pult. Stále som sa usmieval a úškrn sa mi rozšíril keď som videl jej zadok keď odchádzala.
Myslím že mi mama dala skvelú úlohu. Bude šťastná ona aj ja, a celá rodina Brown bude trpieť.
Bože ako ja milujem písať Hicol/Nirry scenes! Dúfam, že sa páči, názory?Užite si sviatky! Michelle
YOU ARE READING
Family Secret [Slow Update]
Fanfiction• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...