Hodiny ubiehali ako voda. Možno to bolo tým že som sa ani minútku nenudila. Bola som stále v pohybe a vôbec sa nezastavila.Možno to bolo tým že v škole som mala plno dôležitých prednášok a musela sa plne sústrediť. Nemohla som si dovoliť spať na lavici alebo sa hrať na mobile ako podaktorý z mojich spolužiakov.
Po poslednej hodine psychiológie som sa s taškou prehodenou cez plece pobrala do práce. Nebol to nejako moc ťažký deň no tiahol sa. Chcela som už mať piatok. Nie že by som odišla zo školy, alebo z práce - tam aj tak cez víkend pôjdem - ale kvôli Harrymu. Nebola som si vôbec istá o aké úlohy pôjde.
Mohol ma kľudne niekam zaviesť a predávať na sex alebo ja neviem čo! Sám si ma mohol nechať ako sexuálnu bábiku, no kdesi vnútri mňa mi nahováralo, že by toho schopný nebol.Čas bol veľmi pomalý, najmä doma po šiestej. Prišla som plnšia energie a nervozity ako inokedy a nevedela čo robiť. Pobehovala som po izbe sem a tam s mobilom v ruke no docielila som len väčšej nervozity a žiadneho upokojenia.
Čas sa len veľmi pomaly blížil ku siedmej hodine, kedy som si povedala, že by bolo na čase sa dať trochu dokopy.
S opustením nervozity som vbehla do kúpeľne kde som zo seba všetko zmyla. Teraz som sa cítila čisto. Moja koža pohltila vôňu jahody z môjho sprchového gélu. Keď som vyšla zo sprchy a pozrela na na hodiny v mojej izbe bola som rada za dvadsať minút kroté ubehli.
Pred šatníkom som stála asi desať minút pokiaľ som si vybrala konečný outfit. Modré jeany boli jasné no z toho množstva možností tričiek som sa išla zblázniť. Nakoniec to ale dopadlo dobre.
Aj keď bola vonku poriadna zima, zvolila som na tričko bez rukávov len s so šnúrkami okolo krku. Na to som si prehodila biele sako s trojštvrťovým rukávom, ktorý bol naopak veľmi teplý.
Doplnkami som sa moc nezaoberala kedže som veľmi na výber ani nemala. Dala som si len malý náhrdelník, ktorý kedysi vlastnila moja mama. Prinášal jej šťastie a ja som dúfala, že dnes prinesie aj mne. Bola to tenká zlatá retiazka na ktorej sa hojdal trojuholníček malej torty.
Make up som si dala vážne základný a nie moc výrazný. Je noc a tak či tak by sa niekto naň nepozeral. Každému by to bolo jedno.
Ani dnes som si nebrala mobil ani kľúče. Nebolo treba. Rodičia vchodové dvere zamknú a ja si nechám len okno otvorené. Pomocou stromu sa sem dostanem, presne ako včera.
Vlasy som si zopla do obyčajného konského vrkoča. Nepridávala som žiadne mašle, sponky ani čelenky. Bolo by mi to zbytočné.
Bolo len pätnásť minút pred ôsmou a mala som čas ísť povedať rodičom.
Bola by som sprostá keby som im normálne povedala, že idem s Harrym Stylesom von. Museli veriť, že som unavená a idem spať.
Na oblečenie som si prehodila tyrkysový župan s bielymi hviezdičkami a dala si záležať aby nebolo vidieť moje oblečenie pod tým.
,,Mami, oci? Ja si pôjdem ľahnúť. Dnes to bolo na mňa akosi moc." prehovorila som v otvorenom priestore medzi kuchyňou a obývačkou. Rodičia ako vždy sedeli na pohovke, mama ležala ocovi na hrudi a on mal jednu ruku okolo jej ramien. Pozerali na nejaký film, ktorý som nespoznala a ani to neriešila.
,,Dobre, Dobrú noc, zlato." povedala mama a s ocom ma pozdravili. Odišla som naspäť do izby kde som župan dala dole a prehodila ho na stoličku. Prešla som ku oknu a čakala kým sa čierne auto pristavý blízko pred našim domom.
Netrvalo to dlho. Bolo sedem minút pred ôsmou a Harry mi s úsmevom kýval z jeho auta. V izbe som zhasla svetlo a prešla ku oknu, z ktorého som ako včera vyhádzala pomaly a po konároch stromu.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Family Secret [Slow Update]
Фанфик• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...