I 13 I

226 18 5
                                    

Správu, ktorú mi včera poslal Harry som neriešila. Zaskočilo ma to ale snažila som sa to nemyslieť a v pokoji sa vyspať.

Nečakala som, že by mi napísal. Nečakala som, že by vedel moje číslo a už vôbec som nečakala správu s hentakým obsahom.

Mohol sa tešiť? Ale na čo? Len upečieme naplánované torty a on hneď vypadne. Nedúfala som, že by si od toho niečo sľuboval. A čo by viac chcel?

Ráno, v skorej pol siedmej hodine som bola hore a nachystaná k opusteniu domova za prácou.  Prechádzala som tichým domom, kde každý ešte spal do taktiež ospalých ulíc malej dediny.

Vládol tu kľud a ticho, čo bývalo zvykom. Tieto ranné časy kedy som vstávala skoro do školy alebo práce som si užívala, pretože tu vládol kľud a mier. V popoludňajších hodinách keď to ti ožíval bol všade počuť krik, hluk, motory áut a kroky náhodných ľudí.

Taktiež aj v kaviarni bol kľud. Chodila som sem veľmi skoro a pomaly si robila svoju prácu: Zložila stoličky, ktoré sa na konci smeny vykladali pre lepšie umytie dlážok, utrela stoly, poupratovala výklady a nakoniec, tesne pred otvorením vyložila do boxu rôzne druhy koláčov a tort.

Otváralo sa až o ôsmej hodine a tých štyridsať päť minút som nehodlala len tak sedieť a pozerať do blba či mobilu. V kuchyni bol poriadok ako sa zanecháva každý večer a celá šťastná som sa pustila do jednoduchých malých maffinok vo veľmi veľkom množstve.

Mala som pripravenú prvú dávku vanilkových maffinov, ktoré po naplnení košíkov mohla dať do trúby. Onedlho za nimi nasledovali aj čokoládové a jahodové.

Zdobenie už neprichádzalo v úvahu, keďže bolo už pár minút po ôsmej a kaviareň sa musela otvoriť.

*** *** ***

Deň ubiehal pomerne rýchlo. Po pár minútach po otvorení prišla aj Vicky a spolu sme trávili čak klebetením. Zrána tu moc ľudí nebolo, len osamelé mamičky s deťmi alebo priatelia, ktorý sa po dlhej dobe znova stretli.

Vždy keď sa dvere otvorili, môj zvedavý pohľad sa stočil ku nim a dúfali, že sa kudrnáč konečne objaví. Ani sama som netušila prečo tak chcem aby prišiel, či to bolo kvôli tomu pečeniu ktoré tak milujem alebo nude, ktorá nie je taká hrozná?

Alebo to pri najhoršom mohlo byť kvôli jeho smaragdovým očiam a jamkách pri každom jeho úsmeve? Pri jeho mužnom vypracovanom tele alebo chrapľavom hlase?

,,Kto je taký dôležitý, že sa stále obzeráš ku tomu vchodu? Má prísť nejaká tvoja spriaznená duša?"

,,Nie len... Vlastne neviem čo sme ale jeho sestra má o tri dni narodeniny a tak ideme spolu piecť torty a tak. Myslíš, že ak príde mohla by si to tu zvládnuť sama?"

,,Samozrejme. Nebude tu veľa práce. Ale kto to je? Je pekný? Odkiaľ ho poznáš?"

,,Oh, no my máme komplikované zoznámenie. Je to na dlhšie ale je fakt sexi. Má nádherné oči, a keď sa mu zozžiaria je to proste úžasné. A má skvelé telo. A úžasné kudrnaté vlasy...-"

,,Myslím, že hovoríte o mne dámy." povedal jeho chrapľavý hlas a keď som si uvedomila, že celý môj opis jeho osoby počul vyskočila som a sčervenala ako paprika.

,,,Takže sexi? Som rád, že to takto vnímaš a preto sa ti sexoš ospravedňuje, že aj o pol jedenástej prichádza, ale tá sexi osoba, ktorú opisuješ sa potrebuje vyspať do sexi nálady a naladiť sexi šarm."

,,Ježiš tam som povedala, že si sexi ale nemusíš mi tú tvoju sexičnosť vyhadzovať na oči ako každé druhé slovo. Ďakujem." prekrútila som očami ale stále celá červená stála za pultom.

Hlavou som kývla smerom ku kuchyni  kam sme sa spolu odobrali aby sme začali našu prácu.

,,Fakt si si to mohol odpustiť." dodala som nakoniec a vytiahla nachystané podklady, ktoré som včera dorobila.

,,Nemohol. Preboha veď sama Nicol Brown mi povedala, že som sexi! To ti nikdy nezabudnem!" povedal a ja som už po niekoľký pretočila očami.

,,Nech si akokoľvek sexi, tak si poriadny kretén a nevyťahuj to a poď do práce. Je toho vážne veľa." povedala som a on prikývol. Podišiel ku mne a spolu sme ešte raz prediskutovali celý priebeh dnešného pečenia.

Keďže máme už len tri dni na celkové pečenie a spolu dve torty bude to chcieť veľa námahy a dlhý strávený čas v kuchyni.

Keďže sme mali málo času nezdržiavali sme sa a začali sme robiť korpusy. Podľa mojich presných nákresov a výpočtov sme mali presne vypočítané koľko ich máme spraviť a aj akých rozmerov.

Zatiaľ čo som Harrymu ukázala ako vytvárať cesto na korpusy a ako ho dávať piecť a podobné hlúposti, ja som si začala vytvárať plnky. Mali by byť tri druhy. Čokoládová, oriešková a rumová. Nič zložité no malo hej byť poriadne veľa.

,,Myslíš, že bude mať radosť?" spýtal sa ma Harry, po chvíli čo sme boli obaja ticho.

,,Prečo by nemala? Nie každý brat jej dá spraviť torty za pár stoviek." povedala som a on sa na mňa usmial. Bez slov podišiel ku mne a so špinavými rukami od múky a masla ma  objal a nezabudol si ich utrieť o moje tričko.

,,Harry! Prestaň! Nechci aby som začala vojnu s jedlom.  Mali by sme tu potom o ďalšiu prácu naviac." odtiahla som sa a snažila sa nemyslieť na môj chrbát, ktorý musí byť teraz celý špinavý.

,,Vieš, chcem sa ti nejako odvďačiť. Povedz mi prosím, čo ti za to dám."

,,Harry je to v poriadku! Budem rada ak vám bude chutiť a rada pomôžem. Taká proste som."

,,Poď tam so mnou!" vykríkol naraz a otočil sa od stolu opäť ku mne. Vyvalila som oči a snažila sa čo najrýchlejšie spracovať jeho ponuku.

,,Harry, to asi nebude najlepší nápad. Tvoju rodinu nepoznám a tvoju sestru už vôbec. Bola by som na príťaž." zamyslene som odmietla a premýšľala či som spravila dobre.

,,Poznáš mňa a predstavím ťa rodičom." naliehal no ja som sa nedala. Nebolo by to vhodné. Jeho sestru som vôbec nepoznala a rodinu už vôbec. Bolo by nevhodné aby náhodné dievča prišlo na ich oslavu ako niekto kto ani nie je priateľ alebo kamarát s ich synom.

,,Je to divné Harry. A nie som ani tá pravá, ktorú by si tam mal brať. Kendall je tvoja priateľka, nie ja. To ona je tá, ktorá by mala stáť pri tvojom boku na oslave tvojej sestry."

,,Ale ja som sa s Kendall rozišiel. Včera som jej to napísal  a aj keď ma presviedčala a všetko možné tak je koniec. Nechcem s ňou byť. Ukážem ti tie správy pokiaľ chceš." vytiahol si  mobil zo zadného vrecka a myslím, že hľadal ich konverzáciu.

,,Nie Harry, verím ti, že sa s ňou rozišiel ale poznám chalanov ako si ty. Nechcem byť po uši zamilovaná a ty ma len ta bez milosti využívaš."

,,Nie som taký, ver tomu ale chcem aby si tam bola so mnou. Prosím Nicol a aj Gemmu by to potešilo." ruky dal spolu akoby sa modlil a pozeral na mňa tým jeho nevinným pohľadom. Jeho smaragdovým očiam sa proste nedá odolať.

Prijala som jeho ponuku byť jeho partnerkou.

Family Secret [Slow Update]Where stories live. Discover now