„Čo by si chcel za to že mi takto pomáhaš? Nepoznáš ma ale aj tak si ma zachránil a obetoval si sa ako môj priateľ. Pobozkal si ma a to si ani nemusel." Povedala som keď sme sa s Alexom spolu prechádzali parkom.
„Nemusela si ma bozkávať naspäť. Pochopil by som to. Nie si ako iná, čož si stále myslím, ale som rád že si to neurobila."
„Bola som chvíľu zaskočená ale nevadí mi to. Som ti zaviazaná. Čo môžem spraviť aby som ti to splatila?"
„Nemusíš robiť nič. Som rád že môžem byť vonku s niekým tak úžasným ako si ty. Aj keď len ako kamaráti. Viem že mňa asi nechceš. A typujem že to bude niekto z tej partie čo bolo v kaviarni. Budem hádať, dobre. Pohltil ťa Harold ale má priateľku. Alebo Horan. Alebo Louis a Liam ale to neviem. Nepozerali sa na teba tak intenzívne."
„Poznáš ich? Ale si na omyle. Nič neskúsia pokiaľ zistili že si môj priateľ."
„Poznám a myslím že to nebude trvať dlho a odhalia nás. Oni poznajú mňa ja ich a tak nejako sa po našej škole fámy šíria rýchlo. Počítam, že zajtra prídem a všade sa ma budú na teba vypytovať."
„Aký sú?"
„Boss. Aspoň Harold. Myslel som si že si o ňom už počula, keď veď vieš."
„Úprimne ani nie. Moja rodina mi tiež dáva na oči, ako som stále v izbe a učím sa alebo čítam a keď nie tam tak v škole alebo parku. Maximálne v kaviarni ale nemám veľa možností ako nájsť priateľov a spoznávať sa. Tiež je to mnoho rokov čo naša rodina so Stylesovou rodinou súperí ale za 18 rokov čo som na tomto svete som ho nemala šancu vidieť. Babka hovorila že to musí byť lámač srdcií a nemám sa s ním vôbec zapliesť."
Alex's point of view:
Nicol Brown je presne ten typ dievčaťa, ktoré sa skrýva pred okolitým svetom a bojí sa vyjsť.
Tieto dievčatá nemusia byť hanblivé, môžu to byť sebavedomé dievčatá, ktoré trávením osamote vo svojom svete väčšinou rozširujú svoje myslenie, chápanie a zlepšujú správanie.
Takéto dievčatá sú najčastejšie veľmi milé, vzdelané dievčatá ktoré to ďaleko dosiahnu.
Ale je tu problém. Takéto dievčatá netrávia čas v krutom svete ako ich súrodenci, kamaráti a iný ľudia. Preto si dosť často namýšľajú svet v ktorom „žijú" pritom je to úplne naopak.
Domnievajú sa aký je svet neškodný a večer keď vyjdú z baru nemôže ich žiaden opitý idiot zatiahnuť do tmavých uličiek a znásilniť. Takéto dievčatá ktoré nemajú domnienku o terajšom svete a chalanoch, si často hľadajú partnerov ktorý budú milý, budú gentlemani, budú vzorný a pozorný, romantický a sladký. Majú svoju predstavu o dokonalom princovi na bielom koni, ktorý v skutočnosti vôbec nepríde pretože ak by si v skutočnosti pre vás princ prišiel zahŕňalo by to plno novinárov, bodyguardov okolo vás a veľmi zložitú etiketu.
Avšak nie vždy je to pravda. Ako v tomto prípade. Nicol Brown. Nicol nie je ani jeden z týchto typov. Nie je sebavedomá, je skromná a vie čo sa patrí. O jej naivite neviem nič lebo tak dlho sa zase nepoznáme.
Ale jednu vec som si všimol. Na to že jej rodina už dlhé roky súperí so Stylesovcami je slepá. Práve teraz jej v kaviarni, do ktorej som si myslel že on v živote nevstúpi, syn rodiny, ktorú nenávidí.
Styles. Veľmi dobre viem, že vie kto ona je ale ona netuší kto je on. A asi jej to Harold ani tak ľahko povedať nechce. Niečo plánuje a ja nechcem vedieť ako ona skončí.
„Nemala by si. Videl som ho niekoľkokrát a aj hovoril. Mala by si si na neho dávať pozor. Nie je to príliš dobrý človek. Dávaj si na neho pozor, nechcem aby sa ti niečo stalo jeho vinou."
„Nemusíš sa báť. Nemám v pláne s ním udržiavať kontakt ani nič podobné. Budem si od neho držať najväčší odstup aký sa len bude dať. Nechceš ísť do kaviarne? Dám ti ten najlepší koláč aký máme a všetko čo budeš chcieť."
„Prečo?"
„Dnes si pre mňa urobil tú najväčšiu službu. Nie každý by to pre mňa spravil a ja chcem aby si z toho niečo mal." Povedala a sladko sa usmiala. Zasmial som sa a prikývol. Spolu sme prešli opäť do jej práce, do jej druhého domova kde so mnou bola celý čas. Rozprávali sme sa dokedy kaviareň nebola nútená zatvoriť.
S jej číslom som sa vydal domov, pričom na tvári som mal šťastný úsmev. Ale stále tu bola otázka: Čo sa bude diať zajtra?
*** *** ***
S taškou prehodenou cez jedno rameno a so slúchadlami v ušiach som prechádzal blízkymi ulicami, ktorými som si to mieril do mojej školy. Bolo tu už viac školských študentov, ktorých som začal z videnie v škole spoznávať.
Pri škole ich už bolo veľa a ako som si ich začal všímať, začali aj oni mňa. Bolo vidieť na nich že práve na mňa čakali. Čakali kým sa im potvrdí že vážne chodím s Nicol.
Aj cez silnú hudbu, ktorú oni nemohli počuť, som videl tie spýtavé pohľady a zvedavosť v ich očiach.
Takáto nálada, šuškanie, konšpiračné teórie z ich strany sa tiahli až ku mojej skrinke. Tam som si odložil moje veci a potrebnými učebnicami som mal v pláne ísť do svojej učebne.
Po otočení od mojej skrinky som však zostal zarazený keď oproti mne o skrinky bol opretý Styles. Harry Styles. Pretočil som očami a stále čakal čo sa bude diať. Poznal som ho dobre a preto som stál a čakal čo z neho vypadne.
Jeho partia stále naďaleko pred jednou z učební. Nebáli sa spovedať niekoho ale vedeli že Harry je tvrdší ako oni a on si, či už po dobrom alebo po zlom, vybije odpoveď na jeho otázku.
„Aké bolo rande s Brownowou? Dala ti aj dezert?" S idiotským namysleným pohľadom sa na mňa pozeral a ja som mal chuť mu ten úškrn vybiť z tváre. Štval ma a to veľmi. Ale nič som nespravil. Nepotreboval som problém kvôli mne.
„Si píš. Zajtra ma berie do kuchyne. A pokaiľ sa nemýlim balenie mi ide lepšie ako tebe. Ja na rozdiel od teba neklamem dievčaťu, ktoré chcem zbaliť. Určite neurobím zo seba dokonalého princa aby som ju získal. Ona je úplná liga Styles. Nikdy ti nedá to vieš. Skôr či neskôr sa dozvie čo si zač a potom bude zábava. Potom budem ja ten ktorý sa bude smiať."
„Len aby si sa nesmial keď ťa náhodou podvedie. Má osemnásť a asi po prvý krát vytiahla svoju dušičku na slnko. Nevie čo ju tu v tomto svete čaká a som si istý že netuší ani o mne. Bude len otázkou času kedy môj plán vyjde a potom už ju nič nezachráni."
„Nedopustím aby nejaký tvoj plán vyšiel."
Úprimne, som rada za ľudí, ktoré si to aj pre veľkú neaktivitu prečítajú. Som strašne lenivá si ku tomu sadnúť a niečo napísať ale proste niekedy nie je čas inokedy mi zasa nefunguje počítač, potom niečo iné a tak. Veď každý to poznáme.
Len vďaka sarasandra je tu dnes táto časť, takže dúfam že sa ti páči. Trvalo mi vážne dlho kým som ju aj napísala a aj sa nejako dopracovala to dostať na wattpad.
No v každom prípade ako sa vám páčila dnešná časť? Kto je podľa vás najlepší? Harry, Niall alebo Alex? Ako tak rozmýšľam hodili by sa shippy. Nejaké nápady? :D
Michelle
VOCÊ ESTÁ LENDO
Family Secret [Slow Update]
Fanfic• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...