Pozerám na kučeravca odetého do čiernych nohavíc a bieleho voľného trička spod ktorého vykúkajú čierne atramentom nakreslené tetovania. Pozerám naňho len malú chvíľu ale za ten čas sa ku mne približuje.
Keď sa ozvú dievčenské zvuky od jedného zo stolov, Harry zastavuje svoju chôdzu a otáča svoj zrak na onú osobu. Osobu alebo skôr osoby, ktorým som sa práve chystala doniesť ich objednávku.
Čo má Gemma a Harry spoločné? Boli pri sebe neskutočne blízko. Stál nad ňou a čosi jej šepkal do ucha. Ona len so zatvorenými očami nečinne počúvala a snažila držať jazyk za zubami.
Keď sa postavil prešiel ku mne a svojím úsmevom odhalil neskutočne zlaté jamky na lícach. Celým telom mi prešla elektrina a aj som nevedela čo mám robiť. Dlho som sa prehovárala naňho len tak nepozerať skamenená, s divným zasneným úsmevom a podnosom v ruke.
„Ahoj." Povedal čarovne a ja som sa nadýchla na odpoveď.
„Daj mi minútku. Zanesiem objednávku a budem sa ti venovať." Prikývol a ja som pomalým krokom prešla okolo pultu, okolo neho až som sa dostala k požadovanému stolu kam som povykladala objednávky. S prázdnym podnosom som sa dostala a pult kde stále stál Harry a po celý čas si ma prezeral.
„Tak čo by si si želal?" položila som mu otázku a čakala na jeho odpoveď.
„Potreboval by som od teba službu. Moja sestra bude mať narodeniny a chcel by som jej upiecť tortu."
„Teraz neviem čo odo mňa žiadaš. Na internete je veľa dobrých receptov tak prečo chodíš sem?"
„Bude mať 22 a ide pozývať asi polovicu zemegule takže to bude veľká torta. Ale netrúfam si ju robiť sám a mama nemá čas. A chcem sa na tom podieľať aj ja a keďže viem že ty rada pečieš či by si mi mohla pomôcť."
„Takže ma žiadaš aby som s tebou upiekla veľkú tortu pre tvoju sestru na jej narodeniny?"
„Presne tak. Moc ťa prosím. Chcem jej urobiť radosť a keďže má torty a koláče veľmi rada bude to aj skvelý darček!" nevedela som odpovedať. Vlastne som nechápala prečo žiada mňa. Áno chcel sa na tom podieľať, čo by sme vlastne ani my nikdy nedovolili. Ak si tu nikto objednáva torty má možnosť to robiť do určitého termínu ale nemôže sa nijako pozerať alebo podobné činnosti.
Ale toto je Harry. Práve preto že to je Harry by som to mala zatrhnúť. Nemala by som dovoliť aby sme spolu strávili viac času ako je potrebné.
„Vážne ťa prosím. Keďže ťa už poznám myslel som, že mi pomôžeš!"
„Harry nepoznám ťa. A aj to čo som si myslela že ťa poznám, tak som sa hlboko zmýlila. Pozval si ma von aj keď si vedel, že máš priateľku takú akú máš. A vlastne kde je? Dovolila ti sem ísť? Vie vlastne o tom?"
„Kendall sa nemusím spovedať kam, s kým a kedy idem po prípade aj kedy sa vrátim. Už viac nie. Rozišli sme sa. Aspoň ja s ňou"
„A vie o tom?" uchechtla som sa a so založenými rukami na prsiach ho dôkladne sledovala. Nemyslím si že Kendall bola taká, ktorá len tak po oznámení, že je koniec nechá tak. Myslela som si o nej pravý opak. Určite sa s ňou Harry nerozišiel a aj keby tak určite sa doma skrýva lebo ho bude chcieť späť alebo aspoň vysvetlenie.
„Zatiaľ nie ale chcem to urobiť. Pokojne aj teraz jej zavolám a poviem že je koniec, nadobro. Ale to nemá s týmto čo súvisieť. Chcel som ťa požiadať aby si mi pomohla a nie že ja ti tu budem dokazovať že sa dokážem rozísť so svojou priateľkou."
ESTÁS LEYENDO
Family Secret [Slow Update]
Fanfic• Keď si jedného dňa do vašej cukrárne nakráča pekný, kučeravý chlapec a objedná si vašu najlepšiu tortu, ktorou "náhodou" ušpiní vaše biele šaty neverte ak povie, že to bola nehoda • • On dobre vedel čo robí a dobre vedel, že takýto príbeh sa už bo...