I 23 I

158 9 3
                                    

Ďalšie ráno som sa cítila oddýchnutá. Myslela som že mám energie na rozdávanie. Nebola som vôbec nervózna z toho čo sa so mnou Harry chystá urobiť. Verila som že aj dnešný deň bude zaujímavý a nezabudnuteľný. Aspoň som v to dúfala.

Ráno som vstala do školy a prežívala ho s osobami, ktoré som už nejaký ten deň poznala. Aj ked sme si navzájom spríjemňovali prestávky, no najväčšiu radosť mi spravil Niall.

,,Nicol!" známy hlas na mňa zakričal, keď som mierila z toaliet do triedy.

,,Niall! Čo ty tu?"

,,Ako vždy. Náš riaditeľ je trošku lenivý ísť vybabovať. Ale nevadí mi to. Aspoň mám šancu stretnúť teba." povie milo a ja sa usmejem. Dúfam, že červených líčok si nevšimne alebo ich aspoň prehliadne. ,,A ty sa máš ako? Počul som, že medzi tebou a Harrym to iskrí." povedal Niall a ja som sa usmiala ešte viac. Pokiaľ to vie, jediný kto mu to mohol povedať je Harry. A to znamená, že to cíti rovnako.

,,Er... Asi hej. Neviem, teraz s ním trávim trochu času a je milý." poviem a pozriem do jeho očí, ktoré sú naplnené radosťou.

,,Som rád, že so to práve ty. Harry bol vždy taký výčnelok z davu lebo sa tak prezentoval. Avšak všimli sme si zmeny, veľké zmeny a až teraz nám pred nedávnom nám oznámil vaše sympatie." jeho vyjadrovanie bolo iné, také jemné. Akoby len naznačenie toho čo si myslí. Harry by sa vyjadril viac priamejšie a určite by volil ostrejšie slová. Niečo ako 'bol som kok*t a nevedel som sa správať.' a tak podobne. Veď to všetci vieme.

,,Neviem či to je až tak vážne, že by sme boli viac ako len kamaráti. Len mu pomáham." poviem keď mi hlavou prebliskne myšlienka na koniec stávky.

,,Ale choď! Harry len tak niekoho nepustí ku sebe. Ani Kendall nezobral na jeho obľúbené miesto! Dokonca ani my sme o ňom nevedeli. Nikdy s ňou nechodil na klzisko, vždy boli len v kluboch." povie a moje oči sa začínajú viac roztvárať. Povedal im to, povedal im čo sme robili.

,,Povedal vám to." vyjachtám neveriacky zo seba. Myslela som, že je to naša vec, že to nebude vedieť nik okrem nás.

,,Oh nie, vytiahli sme to z neho! Len sme chceli niečo podniknúť a on to s zajakávaním odmietol. Bez vulgarizmov a potom sa aj usmial! Nikky veď on je v tom až po uči." môj rozum akosi nevie čor povedať. Pozerám naňho s nečitateľným pohľadom a on okamžite zareaguje namiesto mňa. ,,To som nemal povedať. Radšej už pôjdem nech nepoviem niečo viac. A Harry ťa pozdravuje a odkazuje ti, že niečot sexi a elegantné by na dnes neuškodilo."

Čas ubieha ako voda. Zo školy som sa po dvoh hodinách dostala domov a mala som pár hodín čas aj na pomoc v kaviarni.

O piatej som sa však dostala nutne domov aby som bola schopná sa pripaviť na šiestu hodinu kedy sme sa dohodli stretnùť.

Nevedela som, čo si obliecť. Niall spomìnal že niečo elegantné a pravdupovediac, takých kúskov som mala veľa. Výber bol z viacerých farieb aj strihov ale aj tak som si vybrala jedny z mojoch favoritov - tmavomodré šaty siahajúce nad kolená s jednoduchým stihom. Boli to upnuté šaty ktoré sa hodili na takmer každú príležitosť. Mali dlhé rukávy ktoré tvorila čipka, takže mi v noch nebolo príliš teplí. Rukávi a teda čipka sa spájali na dekolte kde vytvárali oblùku vlievajùce sa do medzier medzi prsiami. Boli jednoducho očarujúce.

Make up som si nenanášala, nevedela som to a tak by som to len pokazila a stratila čas. Hneď po sprche som si obliekla šaty ktoré som si vybrala a nakoniec si natočila vlasy.

Moje hnedé vlasy siahajúce po lopatky som si jemne natočila do vrtuliek a zopla si ich čiernym jednoduchým štipčekom. Bol to jednoduchý účes, ktorý sa ku pre presne hodil. Vyjadroval moju osobnosť, ktorú nadchýnali jednoduché ale prekrásne veci.

Family Secret [Slow Update]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora