I 16 I

200 24 5
                                    

Sedela som na stoličke s počítačom položeným na stole hneď vedľa mňa s otvorenými článkami o našich rodinách. Nikdy ma nezaujímali tieto klebety a klamstvá čo sa tu popísali ale myslím, že keby som ich neignorovala, neignorovala tiež správy o nás v televízií možno by som nenaletela Stylesovi na jeho pasce.

„Rodina Anne a Desmoda Stylesových sa dočkali! Dňa prvého februára sa im narodil syn Harold Edward Styles! Ako zvláda svoje tehotenstvo Angel Brown s jej manželom Oliverom? Od oznámenia narodenia prírastku do rodiny a dediča ich veľkolepej cukrárenskej firmy nebola videná na verejnosti!"

Moja mama mi hovorila o jej tehotenstve. Bola veľmi šťastná keď jej doktorka povedala, že sa stane matkou. Ale tiež vedela ako to je s ich rodinou a nepriala si aby ich otravovali novinári. Bola v štvrtom mesiaci, jej bruško bolo mierne vypuklé a na jej chudej postave bolo vidieť, že sa v nej tvorí nový život. S ockom asi týždeň po návšteve doktorky vyšli do ulíc a pred zhromaždenou masou novinárov prehlásili o narodení ich dcéry.

Odvtedy mama nebola v dedine ale pečlivo počúvala čo sa stalo nové.

O necelého pol roka som sa narodila a rodičia ma stále ochraňovali pred otázkami a bleskami fotoaparátov. Chránili ma a ja som im za to vďačná aj keď steny domu zostali vždy mojim jediným miestom kde som chcela byť. Aj keď ma brávali von, nikdy to nebolo príliš dlho aby nás niekto našiel a tak sa jediným miestom pre čerstvý vzduch stal náš malý dvor. Po nastúpení do školy som sa trochu oťukala ale stále som nebolo veľmi spoločenská aby som sa s kamarátmi zabávala po škole. Radšej som bola v kaviarni a pozerala na babku a mamu v ich práci.

Na strednej to nebolo inak avšak môj spoločenský život klesol na úroveň mrazu. Nemala som záujem sa s nikým baviť a bola to z časti moja vôľa a z druhej polovice výstrahy od rodičo nech si dávam na ľudí pozor, pretože to niekedy nemusia byť tí, za ktorých sa vydávajú.

Mala som ich počúvnuť a nezačínať si z Harrym.

„Z Nicol Brown je veľké dievča. Nicol v septembri nastúpila do prvého ročníka na strednej škole so zameraním na medicínu! Rozhodla sa ignorovať želanie jej matky Angel Brown ísť na školu so zameraním na cukrárenskú výrobu? Nechce byť ďalším dedičom Brown's Industry?"

Samozrejme, áno priznávam. Bolo mojím rozhodnutím neísť na školu s rovnakým zameraním ako študovala moja mama, babka a plno ďalších rodinných príslušníkov. Ale túto tému som pečlivo s mojou rodinou prediskutovala a neboli proti. Vedeli že, keď dovŕšim osemnásť rokov preberiem zodpovednosť za celú firmu. Toto som vedela aj ja a bola som šťastná. Rodičov som vyviedla z omylu že sa tomuto môjmu predpísanému osudu chcem vyhnúť. Pochopili, že všetko čo by som sa naučila v škole ma naučia oni a ja sa vrhnem do štúdia medicíny, ktorú pravdepodobne nebudem potrebovať.

„Rivalita medzi mladým Stylesom a mladou slečnou Brown pokračuje?

Harry Styles, syn Anne a Desmoda Styles, si včerajší večer kedy oslavoval svoje sedemnáste narodeniny poriadne užil. Svoju spoločnosť mu spríjemňovali jeho najlepší kamaráti Liam Payne, Zayn Malik, Louis Tomlinson a roztomilý Niall Horan. Pätica mladých chalanov sa spolu bavili do skorých štyroch hodín v miestnom klube The Rock. Okrem mužskej spoločnosti ho obletovali aj nádherné dievčatá a medzi nimi aj jeho priateľka Kendall Jenner."

Pod článkom vyskakovalo plno ich fotiek ako sa spolu vnútri klubu smejú a zabávajú sa. Na niektorých fotografiách sa Harry a Kendall spolu objímajú alebo bozkávajú, čož mi prišlo vážne hnusné.

Blúdila som ďalej po stránkach s rôznymi klebetami a našimi fotkami no všetko boli len konšpiračné teórie. Bolo na nich len málo pravdy no vyfotené fotografie boli pravé. Pamätala som si čiastočne všetky dni na fotkách.

Na jednej stránke mi hovorili ako o bohyni. „Mladá sedemnásť ročná bohyňa dospieva." Tak znel názov celého článku a ja som mala chuť pretáčať stále očami. Fotky boli z obdobia pár dní po mojich sedemnástych narodeninách. V ten okamžik to bolo niečo po pol roku čo ma našli naposledy. Ani na moje narodeniny v jednom z miestnych klubov ma nenašli. Klub bol na tú noc uzavretý a bolo tam len najmenej ľudí. Moja rodina a Vicky s Liou. Pár kamarátov zo strednej a to bolo všetko.

„Vážne je to to čo chceš? Pozerať na bulvár čo o vás píšu?" spýta sa ma Vicky a ja prikývnem bez ďalšej možnej odpovede. Povzdychne si a sadne si vedľa mňa. Jej pohľad hovorí za všetko, chce vedieť čo sa stalo. „Nikdy ťa to nezaujímalo tak prečo tak zrazu to chceš všetko zhltnúť?"

„Pretože som veľmi veľký introvert. Nezaujímala som sa o svet okolo stien nášho domu alebo kaviarne. Vonkajší svet som nevnímala a to bol môj problém. Nemala som ani najmenší záujem vedieť ako vypadá rodina Stylesových. Noviny som nečítala, pri zmienke ich mena v televízií som ju vypínala a na internete to obchádzala. A tak to dopadlo. Harry Styles, môj najväčší nepriateľ ma bozkával, pozýval na rande, bol tu v tejto miestnosti a miestnosti vedľa a to by nemal! Mojou chybou som mohla zruinovať všetko čo si rodičia naplánovali."

„Ale to nie je úplne tvoja chyba. Áno si introvert a nikto na tvojom mieste by sa nezaujímal o rodinu nepriateľa. Ale možno len videl, čo všetko pre rodinu robíš a že si veľká kočka a chcel ťa spoznať. Nikdy nevieš. A pokiaľ viem nezmienil sa o tom kto v skutočnosti je lebo by si ho odmietla. Možno nie je zástancom tejto vašej rodinnej rivality."

„Nie on je. Gemma jeho sestra bola vychovávaná s podporou rivality ale nie toľkej ako Harry. To Harry má za úlohu nás zničiť." Povzdychla som si a založila si ruky vedľa počítača. Ruky som vložila do dlaní a nevedela čo robiť.

„Ale čo ak ho to nebaví? Možno ťa chce len spoznať. Skús si to premyslieť a verím, že aj je to pravda, tak príde aj zajtra alebo možno ešte dnes. Porozprávajte sa a možno pochopíš, že to nie je tak
hrozný človek."

„Ale čo keď je a len to hrá?"

„Ak to len hrá nebude ho to dlho baviť. Dobre skús ho teda ešte pár krát odmietnuť a ak bude vytrvalý vyjdeš si s ním von." Presvedčí ma a ja prikývnem.

Ale vždy potrebujem plán B keby sme sa mýlili o jeho láske.

Family Secret [Slow Update]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang