I 5 I

345 25 0
                                    


,,Si tu akosi skoro. Myslela som že budeš celý deň vonku a potom rovno do postieľky." uvítala ma Lia keď som vošla do cukrárne. 

,,Chcela som ale všetko sa skomplikovalo. Tak som išla domov a tam som našla sestru s nijakým chlapom. Pravdepodobne ďalší jej priateľ. Nechcela som ich tam počúvať a aj keď som ti sľúbila, že tu dnes nebudem, budem  v kuchyni a budem sa snažiť prepiecť svoje utrápené srdiečko k smrti" poviem a zložím si bundu, ktorú som mala na sebe a zavesím ju na vešiak pri pulte. 

,,Dobre keby niečo zavolaj" prikývla som a nasadila si zásteru. Bola jednoduchá biela s koláčikmi. 

Pomaly som sa vydala ku chladničke odkiaľ som si vytiahla vajíčka, z poličky vedľa nej kde boli rôzne cukre som vybrala práškový cukor a prášok do pečiva, zo šuflíka vytiahla múku a nakoniec som nezabudla na vodu. 

Podľa receptu, ktorý som poznala už naspamäť som začala postupne robiť cesto na moju obľúbenú tortu. 

Je trošku zvláštne keď mojou obľúbenou tortou nie je Brownova ale úprimne, mám jej plný zadok. Zjedla som jej za život až moc a preto potrebujem striedanie. A táto torta mi pride ako najlepší spôsob. 

Keď je cesto torty poriadne vymiešané, dám ho do formy a vložím do trúby. Potom si idem prichystať suroviny na krém spolu s nádobami. 

Keď je cesto hotové rozdelím ho na tri časti a začínam ho natierať krémom, ktorý som pripravila. 

Keď je cesto natreté, nechám rozpustiť bielu čokoládu, ktorou keď je riedka polejem tortu a ihneď kým je horúca posypem kokosom. Zo špajze vytiahnem mandle a raffaello o ktorom celá torta je a pekne to doaranžujem. 

Konečnú tortu dám na podnos na ktorom sú aj ostatné torty v predajni a pomaly ju tam nesiem. 

,,Hotovo. Máš tam niekde miesto alebo ju nechať v kuchyni?" neodpovie len jej začne divno kmitať hlava na bok. Keď viem čo myslí pozriem sa na dvere do ktorých akurát vchádza skupinka mne už trochu známych ľudí.

Pretočím očami a radšej nechávam neutrálny pohľad aj keď mi ostatný s úsmevom kývali. Usadili sa na jednu zo stredných sedačiek asi 5 metrov od nás. Ale to mi nebránilo počuť jej smiech ako náhle chalani povedali niečo vtipné. 

,,Stalo sa niečo? Si divná" povie mi Lia ale ja len pokrútim rukou a s tortou idem do výkladu. Lianna mi pomôže a torty poukladá aby to tam nijako vyzeralo a zároveň sa všetky vmestili. 

Keď sa postavím opriem sa o dosku, ktorá vytŕča nad skrinkami. 

,,Dúfam že si mi nechala krém. Táto torta ho má najlepší!" vypískne a ja s chichotom prikývnem. 

,,Ta barbie na nás kýva. Ona si myslí že ju obslúžime? Ona asi nevie, že mi nie sme luxusný podnik, ktorý má aj obsluhu. Tu sa príde k pultu a objedná si a potom jej to až donesieme." Pokrútim nad ňou hlavou a zoberiem si zošit a pero kam to zapíšem. 

Prejdem cez pult a pomaly idem k ich stolu. Všetci ma začnú zdraviť a ja sa len letmo usmejem a kývnem. Nachystám si pero a papier a čakám kým začnú diktovať ich objednávku. 

,,Nemyslel som si, že tu budeš" 

,,Ale Niall, ona tu je stále zavretá. Jej najlepšími kamarátmi si vareška a mixér." odvrkne Niallovy Harryho priateľka. Nedokážem zo seba vydať jedno slovo, pretože by to nebolo nič pekné. 

,,Kroť sa Kendall!" osočí sa na ňu Louis a znova sa pozrie na mňa. Zhlboka dýcham, stojím na jednom mieste so zavretými ústami. 

,,Ale tak je to pravda! Ale dobre. Máte menu?" spýta sa ma a ja pokrútim hlavou. 

,,Pokiaľ si chcete vybrať z nápojov, tie tam máme ale menu zatiaľ nie. Zhotovujeme a testujeme posledné koláče a torty. Ale na výber sú tie čo tu vidíš okolo." ukážem perom okolo mňa.

,,A keď sa mi žiaden nepáči?" 

,, V tejto chvíli ak máš nijaký určitý čo chceš, môžem ho urobiť avšak budeš musieť čakať celý čas. Alebo si nedáš žiaden." 

,,Uspokojí sa z minerálkou. Ja si dám tiež spolu s orieškovou tortou." povie Harry ja prikývnem. 

Liam sa začne každého pýtať nech to potom môže povedať naraz.

,,Okej tak 4 coly a pokiaľ by sa dalo tak 4krát z tej bielej torty, ktorú si práve doniesla."  

,,Je to raffaello torta" poviem a on prikývne. Z objednávkou prejdem k pultu a začnem prichystávať objednávku. 

,,Kto je tá krava, ktorá sedí vedľa kučeravca?" položí mi otázku Lia, keď som v jej blízkosti. 

,,Je to Kendall, Harryho priateľka. Zatajil, že ma pozná takže s ním určite na to pravdepodobne rande na ktorom ma chcel využiť nepôjdem." odvrknem potichu aby ma počula len Lia. 

,,Idiot." zasyčí a ja sa zasmejem. Na tácku položím nápoje a dve torty pričom posledné dva kusy na tanieriku musím odniesť v rukách. 

Pomaly kráčam ku ich stole kde Kendall stojí na nohách na mojom predošlom mieste a ja svoj krok spomalím. 

,,Kendall poz-" nedokončí Louis keď som tesne za ňou a chcem ju obísť ale ona sa rýchlo zvrtne na svojom vysokom opätku a vrazí mi dva taniere z torty priamo na tričko. 

Pozriem sa hore a pýtam sa ho či to bolo nutné. Som druhý deň oficiálne v mojej kaviarni a za dva dni mi dvaja ľudia vyrazili taniere s ruky a náhodou sa pritlačili na moje tričká. Tí dvaja sú si ako stvorený.

,,Sorráč! To som vážne nechcela!" začne pišťať ale jej falošný hlas sa dá rozpoznať na kilometre ďaleko. Zhlboka sa nadýchnem a opatrne položím tácku s nápojmi a dvoma tortami na stôl. 

,,Vážne ma to mrzí! Ale ber to z tej pozitívnej stránky: Aspoň sa môžeš vyhovoriť svojej kamarátke prečo s ňou nemôžeš ísť von" zasmeje sa ale mne stále zostáva na tváry nahnevaný výraz. 

,,Počúvaj ma. Neviem čo sa ti na mne nepáči, prečo mi ztrpčuješ život ale si druhá, ktorá mi to spravila! Druhé tričko, ktoré si zničila v priebehu dvoch dní! Je mi to ľúto ale mám ťa  pokrk a to ťa poznám sotva 10 minút." 

,,Som hrdá na toho kto ti to urobil predo mnou. Chcela by som mu osobne povedať ako ho obdivujem!" povie s radosťou čo je po prvý raz čo si myslím že hovorí nefalšovaným hlasom. 

Pozrela som sa do ľava na Harryho ktorý mal lakte založené na kolenách.  Jemne krútil hlavou a jeho oči vyžaroala prosba, prosba aby som ho neprezradila. ,,Kľudne môžeš. Tvoj priateľ Harry si to určite zaslúži!" povedala som naštvane a odišla preč. 

Family Secret [Slow Update]Where stories live. Discover now