I 25 I

165 15 3
                                    

Moje ráno bolo hrozné. Vstávala som s opuchnutými očami, celými červenými od nočného plakania. Nemohla som si pomôcť, proste sa to nedalo zastaviť. Rodičia našťastie nebudú do dnešného poobedia doma a tak som sa mohla v pokoji zatvoriť doma a sama si vyplakávať oči nad mojim životom. 

Bola som zničená, tak ako žena môže byť. Moje srdce bolo roztrieštené, presne tak ako keď sa rozbije zrkadlo. Nevedela som zastaviť tú bolesť. Moja hlava ma stále nútila ju cítiť a opakovať si tým čo sa stalo včera u Stylesovcov doma. 

Zahrával si so mnou po celý ten čas a ja som mu na to naletela ako naivné dievča. Bola som taká hlúpa keď som dovolila aby sa ku mne čo i len priblížil. Mala som ho odmietnuť hneď po prvý krát, keď som ho videla. 

Bola som sklamaná sama zo seba, za to ako ľahko som mu podľahla, ako sa zo mňa stala jeho hračka. Mala som hneď tušiť, hneď ako som sa dozvedela jeho meno, že má niečo za lubom. 

Kde sa podeli moje večné otázky? Prečo sa tak rapídne zmenil ich prístup od nenávisti k nám ku jeho náklonnosti? Moc. 

Moc bolo všetko čo chcel. On aj jeho matka. Chcel len celú našu značku. Nikdy nechcel mňa a mne to došlo až príliš neskoro. 

Čas ubiehal až moc rýchlo, z izby som nevystrčila päty po dobu celého dňa. Nepotrebovala som raňajky ani obed. 

Potrebovala som samotu. Byť sama so svojimi myšlienkami vracajúcimi sa ku tomu dňu, k tomu momentu kde som prišla o niečo cenné.

Nechcela som si to priznávať, no skutočne som si zvykla. Zvykla som si ho mať každý deň poruke, byť s ním niekoľko hodín vonku pričom by nás nik nesledoval, nesúdil a nehovoril nám kto sme. Boli sme sami, sami sebou a to sa mi páčilo.

No zabúdala som na jedno. Bola to lož. Nielenže to Harry hovoril jeho matke, ktorá ma nenávidela asi viac ako moju babku a mamu, ale tiež to vedela jeho sestra a všetci priatelia. A verím, že to bude hneď v zajtrajších novinách ako som sa nechala uniesť prvým románikom z nepriateľom a takmer zruinovala rodinný biznis.

Chcela som sa zakopať do diery, nechcela som aby ma nik v živote videl. Možno vymazať ma z histórie by bolo prospešné. Nechcela som prinášať mojej rodine problémy, už tak ich mali nad hlavu. Avšak bol tu problém. Bola tu Clarisa, ktorá o tomto celom romániku vedela a tak ho ľahko mohla použiť proti mne. Ale pokiaľ by to vytiahla ona, ja by som vytiahla jej priateľstvo jednak s Kendall, Harryho bývalou (pravdepodobne aj v tomto mi klamal a teraz sa po sebe cápajú v jeho izbe, kde som ešte všera s ním ležala v posteli ja) a tiež o priateľstve – nepriateľstve s Harryho kamarátmi. Bolo jasné že sa chce dostať bližšie ku nemu avšak nebola som si istá, či to až tak ďaleko zašlo.

V ten jeden večer, v utorkový večer ako mi moja drahá sestra zamkla okno a ja som musela využiť Harryho aby sa kvôli mne dostal do domu, bolo nad slnko jasné, že by Clarisa dokázala prehrýzť cez to, že je Kendall jeho priateľkou a dokázala by sa s Harrym vyspať. Jej nešlo o rodinu, šlo jej o popularitu, voľný život bez záväzkov. Harry bol vstupenka ku všetkému.

Vie, že tiež mám niečo po ruke aby som ju dokázala potupiť avšak bola v nevýhode. Rodičia vždy radšej ustupovali na moje prešľapy, ktorých nebolo tak ako tých jej. Moje boli také malé – občasné rozbité vázy v dome, keď som bola malá alebo nepočúvanie ich rozkazov. Ale všetko to bolo detské prešľapy na rozdiel od tých jej. Vždy mala tresty, domáce vezenia za porušovanie večierky, opitých príchodov domov a podobne – niečo čo sa mne nikdy nestalo. Vedela, že pokiaľ by povedala o mne a Harrym a ja o jej ročných výletoch z touto skupinou, ich zlosť by bola pri nej väčšia. A to nepotrebovala.

Okrem Clarisy tu bolo veľa ľudí. Mohlo to ľahko prasknúť. Moji rodičia by sa zbláznili keby im napríklad sama Anne prišla povedať o tomto všetkom. Bola by to rada do chrbta a ja by som už nikdy nevystrčila nohy z domu.

Musela som im to povedať sama. Nevedela som ako, kedy a čo im poviem no museli vedieť, že to nebol môj úmysel, nechcela som ich sklamať. Bolo mojou povinnosťou im povedať, že moja prvá skúsenosť s láskou neskončila dobre, všetko čo to obnášalo a snažiť sa aby mi neprestali veriť. Nech by som si musela vytrpieť hocijaké tresty, nechcela som zanevrieť na ich dôveru. Rodina bola pre mňa všetko.

Boli takmer dve hodiny a ja som vedela, že moji rodičia, aspoň mama by mala prísť čoskoro. Otec mal vybavovanie mimo mesto, zatiaľ čo mama zostala zavretá na vyšetreniach v nemocnici.

Prišla som do kúpeľne kde som si tvár umyla studenou vodou. Musela som sa aspoň trochu upokojiť a zariadiť aby si nič nevšimli. Musela som zamaskovať moje správanie a presvedčiť ich, že sa nič v mojom živote nestalo. Aspoň pokiaľ budem pripravená im všetko povedať.  

Keď sa ozvalo otváranie dverí a ich buchnutie, usúdila som, že sa mama už pravdepodobne vrátila. Zbehla som schody a uistila sa, že je to v skutočnosti ona. 

,,Nicol! Dnes si nikde nebola?" opýtala sa ma ihneď a nasmerovala si to do kuchyne, kam som ju nasledovala

,,Nie." odpovedala som z jemnosťou a nechcela to ďalej rozvíjať no mama to asi chcela vedieť podrobnejšie. 

,,Ako to? Spravil ti niečo ten Niall? Myslela som, že si skvelo rozumiete. Lianna o ňom hovorila ako o anjelikovi. Myslela som, že on by ti nikdy neublížil." 

,,Oh no neublížil no neboli sme na rovnakej vlne. On nebol ten za koho som ho považovala." 

,,Tak to je mi ľúto zlatíčko. Máš osemnásť a ešte kopu času aby si našla toho pravého." s nepatrným úsmevom som prikývla a vydýchla si. Nechcela vedieť nič viac, za čo som bola rada a tak som radšej s ospravedlnením zašla opäť do izby kde som nechala unášať hudbou vychádzajúcou zo slúchadiel. 

Keď sa vonku stmievalo, a zvuky z prízemia nabrali hlasitosti rozhodla som sa tam ísť a pozrieť sa čo sa deje. Slúchadla som si zosadila z uší a krik sa náhle zosilnel. Nevedela som čo sa deje no každým krok som spoznávala hlas mamy aj otca. 

,,Vážne ju ešte obraňuješ! Ako vždy si verila bulváru, tak čo sa stalo po tom ako si videla tento?!" jeho hlas bol ostrý, nikdy som nepočula, že by hovoril s mamou takým tónom. Stála som sa posledných dvoch schodoch, keď si ma všimli a okamžite stíchli. 

Otec sa ešte viac zamračil a očervenel, keď ma videl a mama začala prekmitať pohľadom medzi mnou a časopisom, ktorý mala v ruke.

,,Asi si nám zatajila jednu veľmi podstatnú informáciu slečna Brown. Dokedy si nás chcela vodiť za nos a hovoriť, že tvoj vyvolený Niall je v skutočnosti HARRY STYLES!?" vystrelil a ja som úplne zbledla. 

Pozrela som na mamu, ktorá mi s neutrálnym pohľadom otočila obálku časopisu a ja som mohla vidieť tú veľkú titulku. 

Harryho a moja fotka zo včera ako ma bozkával. On a ja na veľkej titulke s nadpisom "Nová láska medzi rivalmi?"

Som v prdeli!


Mám pocit, že som na seba nesmierne hrdá a vy by sme možno mohli byť tiež pretože to nie je mesiac :D! je to 22 dní a v piatok mierim na dovolenku a tí čo ste čítali môj príbeh Parents viete, že počas vianoc som napísala asi 7kapitol počas cesty tak dúfam, že tu napíšem aj viac a konečne vám doprajem vytúžený koniec!  Tiež by som chcela začať písať nový príbeh čo ma napadol a napísať si čosi aj z príbehu Gay! 

Dúfam, že sa vám dnešná časť páčila a tešíte sa lebo mierime do finishovej desiatky! Mám pocit, že už sme v nej dávno no dúfam, že tých 30 kapitol tu bude! Good night babies

Michelle 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Family Secret [Slow Update]Where stories live. Discover now