Ya gencler bu wattpad ne kadar sicak kanli insanlarla dolu boyle :) Okuyucularim da 16 kisi olmus bile, ben 5 kisi bile beklemiyordum ne yalan soyleyeyim, ciddi anlamda cok sevindim. Boyle de kucuk seylere sevinen birisiyim iste :)
Artik mobildeyim ve noktali harfleri yapmakla zaman kaybetmek istemiyorum anlayamayacaginiz kelimeleri duzgun yazacagim. Okuyanlara tekrarda coook tesekkur ederim :)"Tam 2 gundur bay ciddiyi gormuyordum. Gitmis miydi? Gerci daha nerede yasadigini bile bilmiyordum, buraya tatil icin gelmis bile olabilirdi. Ama tanisaydim ya, nerede nasil bulacaktim onu bir daha? Resmen tanimadigim birini goreyim diye dua ediyordum. Bu olmayacak duaya amin demek gibi birseydi. Ama pes etmeyecektim, ben ailemden boyle ogrendim. Ciddiyim, dua cok onemli hem ruhen hemde bedenen."
C-Gulce ne yapicaksin bu aksam?
-2 aksamdir yaptigim gibi evde takilirim heralde.
"Suan kendime inanamamistim. 2 gundur sadece denize gidiyordum bay ciddiyi goremeyince butun hevesim kaciyor aksamlari da evde oturuyordum."
C-Benim degil, Ozan'in bir plani var.
-Dinliyorum?
C-Ozan'in bir arkadasi varmis, adini soyledi de unuttum. Onun bir partisi varmis, davet etmis Ozan'i. Ozan'da bizi davet etti tabi. Ne dersin?
-Ya hic halim yok.
"Yatagima yattim."
C-Allah askina Gulce neyin var senin!?
-İyi hissetmiyorum sadece hepsi bu.
C-Benden ne sakliyorsun?
-Hicbirsey saklamiyorum Ceren.
C-O zaman bu partiye gidiyoruz!
"Yapacak baska birseyim yoktu. Bay ciddiyi Ceren'e anlatmak istemiyordum. Bu yuzden Ceren'in bana dediklerini uyguladim ve elindeki kirmizi kalem elbiseyi elime alip tuttum, altina giymek icin stiletto siyah ayakkabilari da elime tutusturdu ve giyinmem icin izin verdi. Ben giyindikten sonra odaya girdi, saclarimi sıkı bir topuz yapti. Sonra her zamanki gibi koyu goz makyaji ve kirmizi rujumu surdum. Bu aksam bir degisiklik yapacaktim ve ceket giymeyecektim, cunku bu elbise yarim kollu bir elbiseydi. Her neyse tamamen hazirlandiktan sonra caddeye cikip Ozan'in arabasina bindik."
O-Nerelerdesin sen be baldiz? :d
-Ya iyi degildim Ozan, kusura bakmayin.
"Mahcup bir sekilde guldum, iki aksamdir illa birseyler yapalim diyorlardi ve ben iki aksamdir Ceren'in agzina ediyordum."
C-Ee askim nerede bu parti?
O-Marina'nin sonunda hayatim, evde olacak.
"Onlarin boyle ask dolu sozlerle konusmalarinin ustune birde arabanin icinde elele tutusmalari tebessum etmeme sebep olmustu. Ozan radyonun sesini acti. Ceren'le bagira bagira sarkiyi soyluyorlardi, bende mirildaniyordum. Sonra araba durdu, gelmistik. Arabadan indik."
C-Askiiiim, burasi muhteseem!
"Diyerek Ozan'in boynuna sarildi. Ozan'da yanagindan operek girise dogru yurumeye basladilar. Kapinin onune geldigimizde Ozan birkac kisiyle selamlasti ve iceri girdik."
O-Hadi hayatim Gulce'yi de al, arkadasimin yanina gidelim.
"Ceren koluma girdi ve Ozan'in arkasindan yuruduk, merdivenden ciktik ve bir odanin onunde durduk. Bende merdivenin trabzanina yaslanip asagiyi segrediyordum. Kapinin acildigini duydum ama umursamadim. Ceren bana seslenince aniden arkama dondum ve oldugum yere cakili kaldim. Abi ciddi misiniz? Tahmin edin bakalim kimin karsisindaydim? Evet, evet karsimdaki bay ciddiydi! Dizlerim titredi, Ceren'le tokalastiktan sonra elini bana uzatti. Kendimi toparlayip elimi uzatip elini sıktım, Allah'im! Elleri yumusacikti! Ama yine donuk suratliydi yine ciddiydi. Ben hala soktayken onume gecen garsonla afalladim. Tepsiden bir kadeh sarap aldiktan sonra bayilmamak icin trabzana tutundum. Ozan! Su bay ciddinin adini soylesene. Tanitsana bizi aptal Ozan!"
O-Buyrun bayanlar.
"Elini merdivenlere uzatti ve asagi inmemizi soyledi. Tipis tipis asagi indik ve bahceye cikip hasir sandalyeye oturduk."
O-Hayatim?
C-Efendim?
O-Usudun mu sen?
C-Birazcik :)
O-Yuru iceri.
"Allah herkese Ozan gibi bir sevgili versin insallah, amin!"
C-Sen burada mi kalacaksin?
-Aa, evet ben iyiyim burada.
C-Peki, eger birsey olursa ara.
"Kafami tamam anlaminda sallayip, gulumsedim. Bahceye cikan kapi acildi ve disari birisi cikti. Kafami kaldirip bakmamla kafami egmem bir olmustu. Bay ciddi buradaydi! Ve bana dogru ilerliyordu. Kalbim durdu mu lan? Yoo atiyor hala. Ay dusucem simdi kut diye. Tam karsimdaki sandalyeye oturup cebinden sigarasini cikartti, yakip bir nefes cekti. Sigara icenlerden nefret ederdim ama bu cocugun sigara icisi bile seksiydi be! Hic beklemedigim bir anda konustu. Ne halt yiyecektim simdi?"
x-Sen Ozan'in arkadasi misin?
"Konusmamistim, konusamamistim. Nefes alamiyordum. Konusurken suratima bakmamisti, yere dusen kulle oynuyordu. Tek nefeste konustum."
-Evet.
"Tepki vermemisti. Ona sormak istedigim cok sey vardi ama karsisinda beynim islevini kaybetmisti. Yuzume bakmadan tekrar konustu ve ayaga kalkti."
x-İyi eglenceler.
"Birsey diyememistim. Niye gidiyorsun ulan? Koca kafali, et kafa! Pirzola beyinli. Gitmesene! Ama o gider gitmez oyle bir nefes almistim ki sanki bogazim parcalanmisti. Sonra mal mal gulmeye baslamistim. Artik soguktan titremeye baslamistim, iceri girdim ve yeni bir sarap bardagi aldim. Yaz olmasina ragmen disarisi ciddi anlamda soguktu. Umrumda degildi ama. AZ ONCE BAY CİDDİ İLE KONUSMUSTUM BEN! BAY CİDDİYLE KONUSMUSTUM! Bu mutlulukla dans etmeye baslamistim. Birisi kolumdan tutup cektiginde sarap bardagini elimden dusurmustum."
-Ne oluyor ya?
C-Dur ya benim ben. Yuru hadi gidiyoruz.
-Niye?
C-Allah askina soru sorma anlaticam.
"Ozan sinirliydi, yarim saatlik yolu 7 dakikada dönmustuk."
C-Ayy. Ozan kavga etti ya.
-Kimle? :d
C-Tanimiyorum ki :s Gulme mal!
-Ay aman tamam ya :dd
"Ah bu erkekler. Gercekten ya gulduruyorlar ya da aglatiyorlardi."
Eveeet, dedigim gibi yazdikca yayinlamaya devam ediyorum. Hikayeme bakanlar en son 19 kisiydi, Allah'im gercekten super. Mal mi bu kiz her hikayenin basinda ve sonunda tesekkur ediyor diyeceksiniz ama gercekten tesekkur edilicek insanlarsiniz. O yuzden tesekkur ederiiiim :))
Iiii birde ya ben mobilde oldugum icin, yazdiklarimi okurken sıkiliyorum ve aklimda kurdugum hikayenin devamini, okurken degistiriyorum sonra hersey allak bullak oluyor. O yuzden hatalarim varsa ozur dileriim :)