YA SİZ TAM BİR BEBEKLERİMSİNİZ! Hikayeme bakan sayisi 23 olmus, tek kelimeyle moral kaynagisiniz. Yazmicam yeter bugunluk diyorum ama olmuyor, bakiyorum gozlem sayisi artmis mi diye tabi ki artmis. Hemen hikayenin son kaldigim kismini okuyor ve tekrar yazmaya basliyorum. Harikasiniz harika!
"Bu sabah asiri derecede gec ve mutlu uyanmistim. Saat 12 olmustu, bay ciddi kesin plajdadir diye hemen bikinilerimi giydim teyzemin kurdugu sofradan bir iki lokma birsey yiyip Ceren'in kafasina vurdum."
C-Ne oluyor lan?
-Hadi Cereen! Az ye az, Ozan begenmicek seni.
C-Yaaaa :(
"Ceren'e sarilip optum."
-Hadi denize gidelim artik, yuzmek istiyorum ben.
C-Anneeeeğğ! Biz ciktiik.
"Kostura kostura caddeye gittik, Ceren'in ettigi kufurun haddi hesabi yoktu ama bay ciddi icin degerdi... Aha da oradaydilar! Sakin ol Gulce. Gayet cool bir sekilde kumun uzerinde yuruyerek onlarin tam onune yani her zamanki yerimize gectik, havlularimizi serdik. Tshirtlerimizi ve sortlarimizi cikartip havlularin uzerine uzandik. Ceren stajda olan Ozan'la mesajlasiyor bende bay ciddiyi gozetliyordum. Cocuk kasıntı gibiydi resmen. Kuma birseyler yapiyordu ve yanindakilere cevap veriyordu."
C-Sen ne zaman doneceksin?
-Biktin mi benden? :o
C-Hayir ya. Sen donmeden bir gece daha yapalim istiyoruz.
-İstiyoruz derken hayatim?
C-Ozan ve ben yani.
-Daha belli degil, bilmiyorum.
"Ceren kafasini salladi sonra o da benim gibi yuz ustu yatti. Gozundeki gozlugu cikartip bay ciddiye odaklandi. Lutfen tanima Ceren, lutfen hatirlama! Ama artik cok gecti, Ceren 'HEY!' diye bagirarak ayaga kalkti ve yanina gitti. Bende kafami havluya gomdum. Bir sure sonra Ceren yanima geldi, ona ne yaptin sen der gibi baktim."
C-Hatirlamadin mi bu cocugu?
"Ooo Gulce hanim yandiniz."
-Hatirlamam mi lazim?
C-Ozan'in arkadasi Orcun. Dun aksam tokalastiniz ya.
"Beynim durmustu yine. Ne guzel adi vardi oyle. Sasirmis rolu oynayarak Ceren'e baktim, bay ciddiye bakamiyordum yani Orcun'a."
-Hadi canim! :o
C-Yuh Gulce yani. Kac kadeh sarap ictin sen?
"İster istemez bu dedigine ve diksiyonuna gulmustum. Bay ciddiye kafami cevirdigimde bizi izliyordu, onu oyle gorunce bir sure donup kalmistim oysa ne gozlerini ayirmisti ne de gulumsemisti. Hemen gozlerimi kacirdim."
C-Yakisikli cocuk ama tuhaf.
-Ha? Ne?
C-Diyorum ki tuhaf cocuk.
-Bilmem hic dikkat etmedim ama sen masallah yani.
"Oha! Hem yalan soyluyordum hemde kiskaniyordum. Neee? Kiskaniyormuydum? Hayir hayir. Daha onun sadece ciddi bir kisiligi oldugunu ve adinin Orcun oldugunu biliyordum. Onu kiskanamazdim! Kendine gel Gulce."
C-Ya Ozan anlatti. Hic gulmezmis hep ciddiymis. Ozan ona hem Nemrut diyor :dd
-Nemrut mu? :d
"Bu dedigine baya icten ve sesli gulmustum. Ozan hakliydi gercekten Nemrut gibiydi."
#AKSAM;
"Ceren telefonda konusuyordu bende yatagin uzerinde onu izliyordum. Telefonu kapattiktan sonra yanima oturdu."