#16

6.7K 209 19
                                    

Biraz gec kaldi galiba bu kusura bakmayin :)

"Bugun universitede ilk gunumdu. Ne yapacagimi, nasil davranacagimi bilmiyordum. Heyecandan butun gece uyumamis ve bugunu hayal etmistim. Saat 8 oldugunda kalkip dus aldim, annem ve babam calistigi icin tek gidecektim. Saclarimi kuruttuktan sonra uzerime beyaz tshirt, altima siyah dar pantolon ve onun altina da beyaz airmaxlerimi giydim. Spor kol cantami da alip evden ciktim, otobuse binip akbili okuttum ve bos koltuga oturdum.. Bebek'te inip biraz yurudukten sonra devasa tastan binayi gorunce gulumsedim, cool hareketlerle binaya ilerledim bir kac yetkiliyle konustuktan sonra bahceye ciktim ve bir banka oturdum. Annemi arayip Kuzey kampusunde ders alacagimi soyledim ve cikip kampuse gittim. Orasi daha da kalabalikti, bos bir masayi gozume kestirdikten sonra gidip oturdum. Herkes birbirini izliyordu, bazilari hayranlikla bazilari da kiskanclikla.. İnce sesli birine ait oldugunu sandigim oksuruk sesiyle irkildim ve kafami kaldirip karsima baktim. Benim yaslarimda bir kiz vardi gulumsuyordu."

x-Oturabilir miyim?

"Cantami masanin ustunden alip kucagima koydum."

-Tabi.

"Kiz elini uzatip gulumsemeye devam etti."

x-Ben Hilal :)

-Gulce :)

"Elini sıkmak icin biraz one uzandim, sıktim ve tekrar arkama yaslandim."

H-Hangi bolumdesin?

-Zihin engelliler, sen?

H-Aa bende! Burada bildigim kadariyla makineciler varmis, kiz veya erkek farketmiyormus.

"Etrafima baktim, hakliydi. Hepsinin omzunda resim cantasi vardi, tamam hepsinin olmasa bile cogunun."

-Benimde duydugum kadariyla bizim bolumu buraya sonradan eklemisler, aslinda Hisar kampusunde olmamiz gerekiyormus ama egitim fakultesi buraya alininca isler karismis.

"Dedim gulerek, o da benim dedigime guldu."

H-Kimseyle tanisamayacagim diye korkmustum :d

-Al benden de o kadar. Kac yillik arkadaslarimdan sonra yabanci bir yere dusmek cekingenlik olusturdu.

H-Emin ol bu dustugun yabanci yer Bogazici'yse birkac gune cekingenligin falan kalmaz :d

-Nasil yani?

H-Benim ablamda buradan mezun, onu hatirliyorum da.. O da bizim gibiydi cekingen yani :d Daha 3 gun olmustu derslerden cikar cikmaz kafelere giderdi, ortami guvenli ve iyi. Ama firlamalar da var tabi :d

"Hilal'le sesli bir kahkaha atmistik ve sonra iceri girmek icin ayaklandik. Egitim Fakultesi yazan kapinin onune geldigimizde icimden 'Merhaba Bogazici, Egitim Fakultesi' dedim ve gulerek iceri girdik. Amfinin ikinci sirasina oturduk. Hilal'le konusa konusa bugunu gecirmistik, ki zaten bombos gecmisti. Ders cikisi eve gitmek icin Hilal'le vedalasip kampusten ciktim. O sirada telefonum caldi, bay ciddi ariyordu."

-Efendim?

Or-Neredesin?

-Bebek'te.

Or-Ne isin var orda?

"Gormeyecegini bile bile kaldirimda durup goz devirdim."

-Bugun universitenin ilk gunu ve bende universitedeyim.

Or-Bekle onunde geliyorum.

"Telefonu birsey demeden kapattim, ben universitenin onune gidene kadar anca gelirdi zaten... Bahcede volta atmaktan fenalik gelmisti, sonra birden kizlarin fisir fisir konusmalari dikkatimi cekti. Onlarin baktigi yone dogru donunce bay ciddiyi gordum. Cantami omzuma asip hizli adimlarla ona dogru ilerledim ve sarilip optum, benim oldugunu anlamaliydi herkes. Sonra onu arkasina dogru cevirerek yurutmeye basladim, hizlica kolunu cekti."

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin