#14

6.3K 161 21
                                    

"Sinifta bir tek Sinem eksikti, o da bugun gidecegi icin evdeki islerini hallediyordu. Sinifta acayip bir durgunluk vardi, Sinem'i sevmeyen bir grup bile onun gidecegine sevinmemisti. Okul cikisina kadar butun derslerde ya aglamistim ya da kafami sirayi koyup uyumustum. Okul cikisi bahcenin kapisinda bizi bekleyen Sinem'e kostuk. Kipkirmizi olan gozleriyle zoraki guldu bize ve sarildi."

-Niye bu kadar erken ya?

S-Ailemi biliyorsunuz.

"Birbirimize sarili bir sekilde agliyorduk. Sonra sarilmaya Gokhan ve Burak'ta dahil oldu."

G-Dikkat et kendine sarisin :/

"Sinem daha cok aglamaya baslamisti, Gokhan onu kendine cekti ve sarildi."

G-Seninle olmamamin sebeplerinden biri de buydu Sinem. Beni unutma.

"Sinem kafasini asagi yukari sallayip sirayla hepimizi optu. Sonra arabaya binip gitti, gozden kaybolana kadar el sallamistik."

-Kaldik 4 kisi.

G-Ahh! Beni bile aglattiniz!

"Birbirimize sarilip biraz daha aglastiktan sonra herkes evlerine gitmek icin ayrildi. Sahil tarafindan gidecektim eve. Neden mi? Bay ciddinin orada oldugunu tahmin edebiliyordum ve benim ona ihtiyacim vardi, sahile girdigim gibi onu denizi izlerken bulmam bir olmustu, yanina gidip oturdum. Yol boyunca aglamistim, onun yaninda daha cok aglamaya basladim. Belki hata yapmistim ama bunu aldirmadan ona sarilip kafami omzuna koydum. O ise hic kipirdamamisti."

Or-Gu..

"Konusmasina izin vermeden dogruldum ve suratina baktim."

-Biliyorum sarilmaktan nefret ediyorsun ama umrumda degil. Sana ihtiyacim var.

"Kafasina denize cevirip koluyla beni omzuna cekti, bende hic tereddut etmeden kafami omzuna koydum ve kokusunu cekebildigim kadar icime cektim."

Or-Ne oldugunu anlatacak misin?

"Bu cumlede net olarak emir ve ciddilik vardi. Kafami kaldirip ellerimi bacaklarimin arasina koydum ve biraz ona dönüp burnumu cektim."

-Aslinda sana sacma gelebilir.

Or-Ne?

-Cok yakin bir arkadasim bugun buradan tasindi.

Or-Sulugoz.

"Dedigine gulmustum ama o yine ifadesizdi. Kolumu tutup ayaga kaldirdi."

Or-Berbat gorunuyorsun, eve git.

"Onumden yururken arkasindan onun duymamasina ozen gostererek mirildandim."

-Berbat gorunuyormusum! Aynaya bakmadin galiba sen!

"Elini havaya kaldirip bana donmeden ileri geri salladi."

Or-Duydum sulugoz.

"Kafami yere egip hizli adimlarla yanina gittim."

-Bana eslik edecek misin?

"Ellerini cebine koydu ve kafasini asagi yukari sallayip yanimdan yurumeye devam etti. Ya nasil bagladin beni kendine be cocuk!? Seni goremesem nefes alamayacakmis gibi oluyorum, durmadan seni ozluyorum. Ciddiligini, seksiligini, gizemliligini. Niye bu kadar seksisin gercekten ya?' Dusuncelerimden siyrilip bay ciddiye döndüm."

-Burdan sonrasini ben giderim tesekkur ederim.

Or-Gulce?

-Evet?

Or-Dun niye sende gelmedin?

-Bunu sonra anlatsam olur mu?

"Kafasini asagi yukari sallayip ben karsidan karsiya gecene kadar bekledi, karsidan karsiya gectikten sonra ona dönüp gulumsedim ve eve giden yola dogru yurudum... Annem gelmemisti, odama kosup esofmanlarimi giydim. Kosuyu aksatmistim ve simdi de aksatacaktim. Keyfim yerindeydi, kosmaya ihtiyacim yoktu simdilik. Komidinimin ustunde duran fotografi alip optum. Fotografta Sinem, ben ve Efsun vardi, duzgun bir sekilde yerine koyup mutfaga gectim."

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin