#19

4.6K 149 1
                                    

"Orcun gibi bende kendime baktim ve gulerek basimi asagi yukari salladim. Orcun sinirli tavirlar sergileyerek kapiyi acti ve disari cikti, bende cikinca yardimci kiz kapiyi kapatti. Arabaya binip Istiklal'e gittik, barin kirmizi led isiklari esligiyle giristen gecip barin merkezine ulastik. Barmenin onundeki taburelere dizilmis topluluk bize dogru el salladi, Orcun bilegimi tutup beni cekistirerek onlarin yanina dogru cekti. Suan tanidigim tek kisi Murat'ti, kizlar sandigim kadar havali ya da cekici degildi. Aksine pek fazla Orcun'la da ilgilenmiyorlardi, Murat'la ugrasip duruyorlardi."

Or-Ne icersin?

-Vodka

"Orcun barmene siparis verdikten sonra etrafinda goz gezdirdi. Gayet ciddiydi, bu ciddiligi birgun beni oldurecekti. Ickilerimiz geldiginde bardagimin aninda dibini buldum."

Or-Yavas ic sunu. Seninle ugrasmak istemiyorum.

"Bir vodka daha siparis ettikten sonra Orcun'a dondum."

-Niye cagirdin o zaman?

"Qapaq Orcun bey! 2 saatte sadece 3 bardak icmeme izin vermisti ve biliyorsunuz ki vodka ya da viski servislerinde bardak sadece iki parmak kalinliginda dolduruldu. Benim bunyem alisikti, icebilirdim ama Orcun bey sinirli gozlerini bana dikince yusuf yusuf oldugumdan icmeyi kesip kasedeki fistiklarla yetindim."

Or-Biz kaciyoruz kardesim, gorusuruz.

"Murat elindeki ickisini kaldirip salladi. Bizde Orcun'la mekandan ayrildik. Arkadaslari olan kizlari hatirlayinca otomatik olarak Bodrum'daki kizi da hatirladim."

-Orcun?

Or-Soyle?

-Birsey sormak istiyorum?

Or-Dinliyorum.

-Hani Bodrum'da dizine yatan bir kiz vardi, kimdi o?

"Orcun kaslarini kaldirarak bana bakti."

Or-Nerden aklina geldi?

-Geldi iste, cevaplamayacak misin?

Or-Ozan'in kardesi.

-Niye senin dizinde yatiyordu o zaman? Cikiyor muydunuz?

"Orcun kafasini evet anlaminda sallayinca elim ayagim birbirine dolanmisti, caktirmamaya calisarak arabaya dogru gittim ve hemen oturdum. Eve gittigimizde uykumuz yoktu cunku disariya cikmadan once bir guzel uyumustuk. Orcun'un odasina gidip uzerimi degistirdim odadan cikip salona indigimde Orcun uyukluyordu. Birde bana eve gidince uyumak yok, konusucaz diyordu. O kadar uyku neyine yetmemisti?"

-Orcun, uyuyorsun :d Kalk odana gidelim?

"Orcun kalkip merdivenlerden cikti, bende arkasindan ciktim tabi. Oldugu gibi yataga atti kendini, yatagin uzerindeki pikeyi cekmeyi basarmistim ama carsafi cekmek biraz ugrastirmisti. Orcun'un ustunu ortup odadan cikacaktim ki Orcun'un sesiyle durdum."

Or-Yanima geliyorsun, bana sariliyor ve uyuyorsun. Hemen!

"Gulerek yanina gittim, bana arkasi donuktu sirtina dogru yanasip burnumu ensesine yerlestirdim ve sarildim, ensesini optukten sonra Orcun'un kokusunun rahatligi ile bende uyumustum."

...

"Uyandigimda Orcun hala uyuyordu. Ama gece bana dogru donmus ve o da bana sarilmisti, kafami biraz kaldirinca dudaklariyla karsi karsiya gelmistim. Boynunu koklayip dudaklarina coook hafif bir opucuk kondurdum, o kadar guzel uyuyordu ki onu uyandirmamak icin fazla hareket etmeden tekrar gozlerimi kapattim ama uyumadim, Orcun'un uyandigini da saclarimla oynamasindan anlamistim."

-Gunaydin :)

Or-Sen uyanik miydin?

-Hı hı.

Or-Ne zamandir?

-Bilmem ki.

Or-Niye kalkmadin?

-Burasi cok iyi.

"Orcun kokumu icine cekerek anlimdan opmustu. Yataktan kalkip aynanin karsisina gecmisti, saclarini duzeltiyordu bende yatakta onu izliyordum."

Or-Bu hafta okulum baslayacak ve pek fazla gorusemeyecegiz.

-Hic mi?

Or-Pek fazla diyorum Gulce.

-Pek fazladan kastin ne?

Or-Sabahlari yine seni alir ve kampuse birakirim ama cikislarda ve gun icinde gorusebilecegimizi sanmiyorum. Haftasonlari da belki.

-Anladim.

"Hayir efendim anlamadim! Haftasonlari da belki ne demek? Sen it misin? Gicik gerizekali."

Or-Asagidayim ben, sende giyin gel.

"Kafami sallayarak yataktan kalktim, uzerimi degistirip elbisemi cantamin icine koydum. Cantami da alip asagiya indim. Orcun masaya oturmus kahvalti yapiyordu."

Or-Gel birseyler ye, cikalim sonra.

-Oglen olmus, sen yap kahvaltini ben giderim eve.

Or-Bekle birakirim ben seni.

"Kafami asagi yukari sallayip koltuga oturdum, beyefendi kahvaltisini bitirdikten sonra evden ciktik ve arabaya bindik. Annem ve babamin evde olma ihtimaline karsi ben yine iki sokak asagida inmistim, iyiki de oyle inmisim cunku annemde babamda evdeydi."

-Ben geldiim :d

annem-Hosgeldin hayatim, ac misin?

-Yok hayir arkadasimin annesi bize kahvalti hazirladi, yedim yani :)

annem-O zaman dosdogru odana git ve biraz toparlan, kirlilerini kirli sepetine at birazdan makineyi calistiracagim.

"Tamam dedikten sonra cantamla beraber banyoya gittim ve elbiseyi kirli sepetinin en alt kismina dogru soktum, sonra da odamdaki diger esyalarimi kirli sepetine attim. Odami duzenledikten sonra biraz ders calistim cunku yarin Pazsrtesiydi. Ders calisma islemim de bittikten sonra banyoya girdim ve bir guzel banyo yaptim, banyodan cikip saclarimi kuruttuktan sonra birseyler yiyip televizyon izledim."

Bu bolum biraz kisa oldu galiba kusura bakmayin, okuyanlara tesekkur ederim. Harikasiniz yemin ederim 300'u gecmis ya super! :d

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin