-Seni dinlemek istemiyorum Orcun.
-Hayir seninle bulusmayacagim da.
-Yuzunu gormek istemiyorum.
-Evet senden o kadar nefret ediyorum.
-Bu yaptigin affedilir birsey degil.
-Aileme falan rezil olmam ben, dikkat et kendin rezil olma. Sevda teyze oglunun uckuru icin bir kizi aldatmasini normal gormez sanirim?
-Duzgun konusmayacagim, sen bunu haketmiyorsun.
-Sakin bir daha arama beni, karsima da cikma.
"Telefonu Orcun'un suratina kapatip koltuga oturmustum. 5 gunden beri evden okula, okuldan eve yasiyordum. Ve yine 5 gunden beri ilk defa Orcun'la bu kadar muhattap olmustum. Sinirlerimi alt ust etmisti yine, onunla ilgili olan butun dusuncelerimi kafamdan atip vizeler icin calismaya baslamistim. Basindan beri bazi dersleri aksattigim icin eksik konularim vardi ve bunlari kendi imkanlarimla tamamlamaya calisiyordum. Her ne kadar aklimi derse vermek istesem de beynimde birsey beni Orcun'u dusunmeye zorluyordu. Kalemi kitabi biraktigim gibi trenckotumu giyip evden ciktim. Beni kendi evinde bekleyecegini soylemisti telefonda. Ona olan sinirimi atamamistim ve ondan nefret ediyordum. Evin onune gider gitmez hic tereddut etmeden kapiyi caldim, kapiyi yardimci kiz yerine Orcun acti ve ifadesiz bir sekilde suratima bakti."
-Buraya geldim ama senden hala nefret ediyorum.
Or-Eminim.
-Bana kendini unutturucaksin Orcun. Beni senden kurtaracaksin. Madem o kadar guclusun, herseyi yapabilirsin bunu da yap.
"Orcun beni kapinin kenarindan cekip iceriye aldi. Ellerimi tuttugu gibi geri cektim."
Or-Sensiz yapamam.
-Umurumda degil!
"Orcun kollarimi tutup beni geri geri goturdu ve kapiya yasladi. Nefesini dudagima ufledikten sonra dudagini dudagima bastirdi. İstemsiz bir sekilde gozlerimi kapattim ama karsilik vermedim. Sonra onu ittirdim ama geri gitmedi, yine ittirdim yine gitmedi bu sefer ellerimi basina koydum ve sacini cektim. Bu canini yakmis olmali ki benden ayrildi."
Or-Cok uzamadi mi?
-Orcun beni aldattin! Al-dat-tin.
Or-Ona karsi en ufak birsey hissetmedim! Suan seni operken bile bircok sey hissettim ama onda hicbirsey hissetmedim Gulce. Yemin ederim.
-Niye yaptin o zaman?
Or-Bilmiyorum.
"Arkami donup evden ciktim, gelmekle zaten hata etmistim. Ne olacakti bizim bu halimiz? Bir yanim onu deli gibi isterken, diger yanim ondan asiri derecede igreniyordu. Evin onune yaklastigimda kapsonlu bir cocugun arabanin onune yaslanmis bizim eve baktigini gordum. Biraz daha yaklastigimda arabanin plakasindan bunun Tamer oldugunu anladim ve yanina gittim. Su son zamanlarda inanilmaz derecede de destek oluyordu bana."
-Tamer?
T-Selam, ben aramadan geldim ama sakincasi var mi?
-Ah, hayir gec hadi.
"Kapiyi acip iceri girdim ve o da girince kapiyi kapattim."
-Cok bekledin mi?
T-Sadece pizzalar soguyana kadar.
"Tamer'in elindeki pizza kutularini alip mutfaga gectim ve onlari mikrodalgaya koydum."
T-Ders calismaktan sıkildin ve cikip hava aldin sanirim? :d