#35

3.5K 116 2
                                    

"Ders çıkışı Tamer'le sahilde buluştuk. Ona Hilal'in ondan hoşlandığını söyleyecektim, nasıl tepki vereceğini çok merak ediyordum. Onu tanıdığım günden beri bazı hislerini çözmekte oldukça zorlanıyordum, tıpkı Orçun'da da zorlandığım gibi. Her neyse.."

Tamer-Niye burada buluştuk? Ya da neden buluştuk?

-Artık benden rahatsız mı oluyorsun?

"Tamer bana saf saf bakınca kendimi toparladım. Eski sevgiliye ona kız ayarlamayı teklif etmek ne kadar zor olabilir ki? :p"

-Tamer bak.. Hilal.. Senden hoşlanıyor.

Tamer-Ne?

-Gerçekten. Öyle böyle değil yani gerçekten hoşlanıyor.

Tamer-Bunu yüzüne karşı söyledi mi?

-Evet.

"Tamer birden ayağı kalktı ve tam önümde durdu."

Tamer-Bilmem farkında mısın Gülce ama biz.. İkimiz seninle eski sevgiliyiz. Senin bana kız ayarlaman akıllara sığıyor mu?

-3 sene geçti üzerinden. Ve biz arkadaşız, yani ben öyle düşünüyorum.

Tamer-Söylediklerini kulağın duysun ve bir dahakine benim sana karşı olan hareketlerime dikkat et.

"Dediği cümleyi anlamaya çalışırken Tamer hızlı bir şekilde arabasına bindi ve yanımdan ayrıldı, tek başıma oturmaktan sıkıldığım için eve gittim."

annem-Hoşgeldin hayatım.

-Hoşbuldum.

annem-Aç mısın?

-Hayır.

"Odama geçip beynimde en az 20 defa daha Tamer'in son dediği cümleyi tekrarladım; 'Ve bir dahakine benim sana karşı olan hareketlerime dikkat et.' Allah aşkına neydi şimdi bu? Gerçekten kafa karıştırıcı."

annem-Gülce?

-Efendim?

annem-Baban telefonda.

"Bıkkınlıkla salona geçip annemin elinden telefonu aldım ve koltuğa oturdum."

-Efendim?

-Evet iyiyim.

-Orası nasıl?

-Sevindim.

-Olur dikkat ederim.

-Görüşürüz.

"Telefonu kapatıp yerine koydum ve anneme baktım."

-İkinizinde birbirinizden bu kadar nefret ettiğini bilmiyordum.

annem-Hakkımda birşey mi söyledi?

-Hayır. İkinizinde umrunda değil, sanki hiç karşılaşmamışsınız gibi. Sanki babam senin için her aradığında market reklamı yapan bir telesekreter gibi.

annem-Sana açıklamıştım.

-Neyse.

"Tam odama gitmek için koltuktan kalmak için kendimi hazırlamıştım ki annem beni durdurdu."

annem-Nasıl gidiyor?

-Ne nasıl gidiyor?

annem-Orçun ve sen. İlişkiniz.

-İlgileniyor muydun?

annem-Tabi.

-İyi, güzel.

annem-Aranızın iyi olduğunu belirten birşey miydi bu? Yoksa benim bu konuyla ilgili olmamla mı?

-Her ikiside.

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin