"Kampusten cikip duraga dogru yurumeye basladigimda onume Tamer cikti."
Tamer-Beni dinlemeni istiyorum.
-Sence bir daha suratina bakar miyim?"Tamer oflayip ne kadar pisman oldugunu anlatti. Onu umursamamistim, son yaptigindan sonra gozumden iyice dusmustu. Kaldirimin ortasinda ayak ustu bagirisirken artik konusmasindan sıkilip sesimi yukseltip konustum."
-Sus artik. Sesini duymak istemiyorum, daha fazla da bagirma. Bizi rezil etmekten baska birsey yapmiyorsun.
"O etrafina bakinirken ben coktan taksiye binmistim. Derin nefesler alip koltukta arkama yaslandim ve evin adresini verdim. Eve girdigim de annem tum guler yuzuyle karsiladi beni ama fazla uzun surmedi."
annem-Yine neyin var?
-Artik senden hicbir sey saklamayacagim anne. Tamer.. Beni cileden cikardi.
annem-Nasil yani? Gel otur anlat bakiyim.
-Hilal var. Biliyorsun, okulun ilk gun tanistigim kiz."Annem basini salladi."
-Hilal, Tamer'i seviyordu ya da hoslaniyordu. Bunu Tamer'le konusmami istedi bende artik arkadas oldugumuzu dusundugum icin konustum. Bana 'hareketlerimin farkina var' gibi birsey soyledi, sonra bende ne demek istedigini sordum...
"Annem devam et der gibi eliyle hareket yapti."
-Optu beni. Bende yumruk attim, sokak ortasinda kavga ettik. Senin iyi iyi dedigin Tamer boyle cikti iste.
"Annem ayiplarmis gibi elini agzina kapatti."
annem-Annesiyle konusmami ister misin?
-Hayir anne, ben gerekeni soyledim.
annem-Peki hayatim."Anneme gulup banyoya gittim ve dus aldim, odama gecip uzerimi giyindim. Salona gectigim de annem kapida biriyle konusuyordu."
-Anne?
annem-Mutfaga gec hayatim geliyorum."Mutfaga gecip hazirladigi masadan birkac birsey yedim ve annemi bekledim."
-Kimmis?
annem-Kurye.
-Bu saatte mi?
annem-Baban para gondermis, istemedigimi soyledim."Kaslarimi kaldirip anneme baktim."
annem-Ben kendim icin nafaka istemedim, senin icin istedim.
-Anladim."Annem sirtimi sivazlayip karsima oturdu. Aksam yemegimizi yedikten sonra ben odama cekildim, Orcun'u da ozlemistim bu arada. Ozan geldiginden beri suratini gormuyordum. Aramistim ama acmamisti bende daha fazla ustelememistim, yatagima yatip sarki acinca telefonum caldi. Orcun ariyordu, gulumseyerek actim."
Or-Selam.
-Selam.
Or-Gorusemiyoruz."Suan resmen arkadas gibiydik."
Or-Disari cikabilir misin? Ozan'i havaalanina biraktim, dönüyorum. Eger istersen seni aliyim?
-Annemle arami duzelttim, ona sormam lazim. Ona sorup sana geri donerim."Telefonu kapatmasini beklemeden telefonu kapattim. Resmen arkadasimmis gibi konusuyordu."
-Anne?
annem-Evet tatlim?
-Iııı.. Disari cikabilir miyim? Nasilsa yarin haftasonu.
annem-Kiminle?
-Orcun'la."Annem uzun sure bana bakti bende cevap bekledigimi belli edecek bir sekilde kaslarimi havaya kaldirim."
annem-Fazla gec kalmani istemiyorum, kendine dikkat et ve.. Fazla icme.
-Merak etme anne."Uzerimi giyinip hazir oldugumda Orcun'a 'seni bekliyorum' diye mesaj attim, mesajindan uzerinden gecen 8 dakikadan sonra Orcun kapinin onunde korna otturuyordu. Annemi opup heyecanla disari ciktim, arabanin onunden dolasip on koltuga oturdum ve kemerimi bagladim. Orcun konusmamisti, sadece onune bakiyordu arada da dikiz aynalarina.. Araba saga donup durdugunda kafami Orcun'a cevirdim."
Or-İn.
"Sirtimi diklestirip sasirmis bir sekilde Orcun'a bakmaya devam ettim. Ayni sekilde 'in' diyince kemeri cozup arabadan indim. O arabayi geri geri kaldirimin yanindaki seritlerin hizasinda parkederken onu izledim. Arabayi kilitleyip yanima geldiginde ne yapacagimizi anlamaya calismak amacli gozlerine baktim ama o gozlerini kacirip bilegimden tuttu ve yokus yukari beni suruklemeye basladi. Yine bir yerde durdugumuzda nefes ritmim degismisti. Cok hizli yuruyordu. Yan taraftaki garaj kapisini acip etrafa bakti, beni de onden iceriye sokup kapiyi kapatti. Hem merak ediyordum hemde korkuyordum. Ayni hizli adimlarla bir kapidan daha iceri girdik, icerideki isiklar yaninca buranin ahsaptan bir ev oldugunu kavramistim."
-Nerdeyiz?
Or-Korktun mu?
-Ha.hayir, niye korkacakmisim?
"Orcun dudaklarini bilmem der gibi buzdu ve sominenin yanından odunlari alip sominenin icine atti."
-Niye senin evinde degiliz?
Or-Daginik.
-Niye?
Or-Ozan sululuk yapmasin diye Sule'yi evden uzaklastirdim.
-Sule?
Or-Yanimda calisan kiz.
-Ozan niye sululuk yapsin? Ceren var.
"Orcun gulumseyip sominenin karsisindaki pufa oturup icine cali parcasi atmaya basladi."
-Orcun yine gizemli cocugu mu oynuyorsun? Birkac gun gorusmuyoruz ve sen.. Yine eskisi gibi oluyorsun, neredesin ne yapiyorsun belli etmiyorsun.
Or-Bunlari zaten ben istedigim zaman ogreniyorsun, hala fark etmedin mi?
"Gercekten fark etmemistim."
Or-Butun aksami ayakta mi gecireceksin?
"Zar zor gulumseyip Orcun'un yanina gectim. Orcun'un kokusunu ozledigimi fark edince biraz daha sokuldum."
Or-Bu gece burada kal.
-Olmaz.
Or-Niye?
-Anneme soylemedim de ondan.
Or-Soylemene gerek yok.
-Disari seninle ciktigimi biliyor.
"Orcun kaslarini kaldirip çalı atmaya devam etti."
-Niye bu kadar soguksun?
Or-Normal halimdeyim.
-Degilsin. Bana karsi normal halin bu degil. Neyin var?
Or-Bak Gulce.. Ozgurce yasayabilecegim bir iliski hakediyorum.
"Orcun'dan bunu duyunca agzim burnum yer degistirmisti."
Or-İstedigim zaman yanimda olmalisin, sinirlarin olmamali.
-Ben sana istediklerini veremiyorum degil mi?
"Orcun'un kafa salladigini gorunce kafamdan vurulmusa dondum. Birden ayaga kalkip tshirtumu cikarttim ve Orcun'a dogru yurudum. O da oturdugu yerden kalkmis bana saskin ve biraz da sinirli bir sekilde bakiyordu. Orcun'a tamamen yaklastigimda onu opmeye basladim, beni ittirmeye calistikca ona daha sıkı tutunuyordum. Onu hizla uzerime cekince koltukta arasinda kaldim. Pantolonunun dugmelerini acmaya calistigim sira da kafasini geri çekip ne yaptigima bakti. Sonra kafasini boynuma koydu pantolonunu indirmeye basladigim an kulagima fisildadi."
Hem gec, hem sacma bir bolum oldu sanirim. Hicbir fikrim yok ama gercekten cok hastayım. Anlayıslı olacagınızı dusunuyorum, ozur dilerim :/ İyi okumalaaar :)