"Beni her zaman bekledigi sokakta bekledigini gordugum Orcun'a saglam bir tokat atmak icin hazirlandigim an kolumu sikica tutmustu."
-Birak kolumu, dokunma bana!
Or-İstersen insanlari rahatsiz etmeyelim.
"Kolumu hizla kendime cektim ve birbirine bagladim."
-Seninle konusacak birseyim yok benim.
Or-Ama benim var.
-İyi tamam sen konus burada, ben okula gidiyorum.
"Iki eliyle iki kolumu da tutmustu, hareket edemiyordum."
Or-Beni dinlemek zorundasin.
-Hayir degilim.
"Orcun bilmis bilmis siritip beni arabaya surukleyip oturtmustu."
-Bu yaptigin zorbalik!
Or-Sevgilimle zaman gecirmem mi zorbalik?
-Sevgilin degilim ben senin.
"Orcun hizlandikca hizlaniyordu ve ben kapinin kolunu sıkmaktan elimi acitmistim."
-Orcun yavasla, kaza yapicaz.
Or-Sevgilim oldugunu soyle.
-Degilim!
"İkimizde sesimizi birbirimizden daha fazla yukseltmek icin yarisiyorduk ve ben sesimi ne kadar yukseltirsem Orcun o kadar hiz yapiyor ve bagiriyordu."
Or-Duyamadim?
-Yavasla!
Or-Hayir bu degil.
-Orcun yavasla! Allah kahretsin tamam sevgilinim yavasla!
"Orcun arabayi sahile dogru hizli bir sekilde cekerken derin ve kesik nefesler aliyordum."
-Senden nefret ediyorum.
Or-Hayir seviyorsun.
-Senden igreniyorum.
Or-Hayir seviyorsun.
-Evet senden nefret ediyorum, senden igreniyorum, tiksiniyorum. Berbatsin Orcun, igrencsin!
"Yine agliyordum ve Orcun bu halimi firsat bilip bana sarilmisti."
Or-Bagir, cagir, kufret ama beni sevmedigini soyleme.
-Bana yaptiginin farkinda degilsin Orcun. Bana yine zarar vermeye basladin, yine eskilestin. Sıkildin mi benden?
Or-Gercekten sana zarar mi veriyorum?
-Orcun beni aldattin! Zarar degil de ne bu?
"Orcun'un kollarinin arasindan cikip suratina odaklandim."
-Sana soruyorum ne bu?
Or-Gulce ozur dilerim. Kaybettim kendimi.
-Bundan sonra benide kaybettin.
"Arabadan inip ters yone giden taksiye bindim gerisi geriye eve gittim. Cocuk gizemli tamam ama herseyin bir sınıri var yani. Butun gun yedim durdum, ne bulduysam yedim. Cikolata, jelibon, cips, kek akliniza gelebilecek herseyden yedim. Oturdum birde bir guzel aksam yemegi yedim. Sonra da odama cekilip yaklasik 1-2 saat uyudum, midem bulanmasa sabaha kadar uyurdum da midem bulandi ve isik hiziyla odadan cikip tuvalete gittim. Gece boyu 4 defa kustum ve mide agrim devam etti, belki gecer diye bekledik ama gecmeyince hastaneye gittik. Midem yikandi ve serum takildi."
annem-Nasil hissediyorsun?
-Iyiyim.
"Serum bitince doktorun yazdigi bulanti onleyici ilaci da nobetci eczaneden alip eve gectik. Uykum acilmisti tabi, yani sizede hortum soksalar sizinde uykunuz acilir. Saat sabahin yedisinde anca uykuya dalmistim ve bugun ailem tarafindan izinliydim. Oglende uyanmistim, bogazima giren hortum her ne kadar ince bir yapiya sahip olsa da midem hala bulaniyordu ve istahsizlik yapiyordu."
...
"Kapi calmisti, kapiyi actigim gibi karsimda duran Tamer'i suzdum."
T-Selam.
-Selam.
"Daha fazla kapida durmadan iceri gectik."
T-Nasilsin?
-İyiyim.
T-Miden rahatsizmis.
-Annen yine buyutmus.
"Tamer gulmustu ama ben ciddiydim."
T-Nasil oldugunu merak ettigim icin gelmistim. Ha, birde Hilal'de gecmis olsun dedi.
-Tesekkur ederim.
T-O zaman.. Sonra gorusuruz.
"Kafami asagi yukari salladim ve kapiyi actim, o cikar cikmaz da kapiyi kapattim. Koltukta yattigim yeri duzeltip telefonumu aradim, dun geceden beri elime almamistim. Ev telefonundan caldirdim ve sesin oldugu yere dogru gittim, calisma masamin ustunde duran telefonumu aldim ve aramayi kapattim. Bir mesaj vardi ve bu da Orcun'dan gelmisti. 'Nasil oldugunu gormek istiyorum Gulce, bana ulasirsan sevinirim.' yazmisti. Bende inat olarak ne aramis ne de mesaj atmistim."
Kizlar bu bolum hem gec geldi hemde kisa oldu kusura bakmayin, ozur dilerim ama diger bolumde herseyi telafi edecegim. Okudugunuz ve gosterdiginiz anlayis icin tesekkur ederim :)