#23

4.6K 145 3
                                    

"Basimi zar zor yastiktan ayirip banyoya gittim, elimi yuzumu yikayip odama geri girdim. Kirmizi sifir kol elbisemin uzerine kot ceketimi giyip, altina da siyah corciklerimi giydim. Corciklerimin cikardigi sese bayiliyorum. Saclarimi orup sol omzumun uzerinden sarkittim. Tam bir cici kiz olmustum, evden cikip tekrar iki sokak asagiya inmistim. Orcun yoktu, saate baktim ben biraz erken cikmistim. Beni bekledigi yerin kenarindaki pastaneden iki tane pogaca aldim ve beklemeye basladim 2-3 dakika sonra gelmisti. Hic arabadan inmesine firsat vermeden arabanin arkasindan dolasip on koltuga gectim. Pogacalardan birini ona, birine de kendime aldim."

Or-Ben mi gec kaldim?

-Hayir, ben erken cikmisim.

Or-Hayret.

-Giyeceklerimi aksamdan hazirlayinca rahat ediyorum.

"Orcun'un iki isirikta bitirdigi pogacayi ben 10 dakika da anca bitirmistim."

-Orcun?

Or-Hı?

-Birsey diyecegim sana.

Or-Evet?

-Bizim kampus bir parti duzenliyormus, beraber gidelim mi?

Or-Hayir.

-Ya niye?

"Araba durunca kampusun onunde oldugumuzu anladim ve yuzune dahi bakmadan arabadan indim. Pirzola beyinli!"

H-Quizler aciklanmis.

-Oha ne kadar cabuk :o Baktin mi sonuclara?

H-Hayir panonun onu cok doluydu bakamadim.

"Hizli adimlarla panonun onune gittik yine kalabalikti ama bu quizin sonucunu gercekten cok merak ettigim icin kalabaligin arasindan girdim ve bizim sinifi bulup isim listesine baktim. Hilal 63 ben 78 cakmistim."

H-Kesin kalicam.

-Sacmalama be, degerlendirmeye bile girmeyecek bu quizler.

"Hilal'e moral verdikten sonra hizla derse girdik, bu dersi yorum uzerine isledigimiz icin ne uykum gelmisti ne de canim sıkilmisti. Butun derslerimiz boyle olsa ya. Hem boyle daha aktif oluyorum ben -.-"

...

"Son derse girmeyecegim icin kafeteryaya inip bir kahve aldim ve bahceye ciktim. Kahvemden bir yudum almamla disari dogru puskurtmeme ramak kala yutmam bir olmustu. Karsimda eski sevgilim duruyordu ama bana yan donuktu yani beni gormuyordu. Ve kampusun ogrenci isleriyle ilgilenen gorevliyle konusuyordu. Birden bana dogru donunce kafami asagiya egdim ama artik cok gecti, adimi coktan soylemisti. Kafami kaldirip sasirmis bir tavir takindim ve merdivenlerden indim. Yanima gelince bana sarildi, bu sefer rol degil gercekten sasirmistim.-adi Tamer-"

T-Selaam :)

-Se..Selam. Ne yapiyorsun burada?

T-Burasi misafirlerini boyle mi karsiliyor?

"Benim Yildiz'da basima gelenleri hatirlayinca ne durumda oldugum gozumun onune geldi ve zoraki de olsa gulumseyip hayir dedim."

T-Artik burada okuyacagim, tekrar buraya tasindik.

-Onemli birsey yuzunden mi yoksa yine tayin meselesi mi?

T-Tayin meselesi.

"Oglum evrim denen sey gercekten var. Neydi ne olmus cocuk. Tovbe tovbe estagfurullah. Tamer'e bahanelerimi siralayip okulun bahcesinden ciktim, sansima kapinin onunde bir taksi duruyordu hemen binip evin adresini verdim... Eve girdigimde cok sevgili annem koltuga uzanmis televizyon izliyordu."

-Anne? Iyi misin?

annem-Iyiyim annecigim, hosgeldin :)

-Hosbuldum da, erkencisin sen?

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin