#10

6.4K 200 13
                                    

Ve 10. bolumdeyiz. Hikayeme tam 72 ya da 73 kisi bakmis net sayiyi unuttum ama ikisinden biriydi iste :) Cok tesekkur ederim ve ayrica 3 vote gelmis. Bu bile yetti artti, destegini ve sizi cok seviyorum. İyi okumalar :)

"Ustume oduncu gomlegi, altima jean giydim. Evet İstiklal'e gidiyorum, hoslandigim takili kaldigim kisinin kim oldugunu ogrenip ona gore davranmak istiyorum. Bu gece hersey degisecekti ya onu tamamen silecek ya da aklimin tamamina onu sokacaktim. Annemle babama siniftakilerle birseyler yapacagiz diyince izin verdiler ve evden ciktim. Taksim otobusune binip nefesimi duzene sokmaya calistim, onunla bulusacagim aklima geldikce heyecanlaniyordum. Sakin ol Gulce sakin ol. Taksim'e geldigimde az daha bayilacaktim, İstiklal'in girisinde beklemeye basladim. Nasil haberlesicektik, birbirimizi nasil bulacaktik hic konusmamistik. Ben buraya geleli tam 5 dakika olmustu ama ne yanima gelen ne de giden vardi. Biraz daha bekledigim de vazgecip gitmek uzereyken birisi kolumu tuttu."

x-Orcun Bey sizi bekliyor.

"Sasirmistim. Orcun Bey? Ne beyi lan? Pirzola beyin o! Adami takip edip arkasindan gittim. Bir barin onune geldigimizde adam kapidakilere birsey sordu ve beni onden iceri soktu. Bir kapinin onunde durana kadar yuruduk, adam kapiyi caldi iceri girdi o disari cikinca da ben girdim."

Or-Gelmezsin diye dusunmustum.

-Kim oldugunu ogrenmek icin geldim, yoksa sana merakli degilim.

Or-Hosgeldin diyen birine boyle mi davranirsin sen?

-Hosgeldin demedin ki.

Or-Sen anlamadin.

"Dalga geciyordu mal ama asla ciddiliginden taviz vermiyordu."

Or-Otur. Birsey icer misin?

-İstemez.

"Kimdi abi bu cocuk? Aklimda gercekten cok soru var."

-Anlat hadi. Kimsin sen?

"Bay ciddi ickisiyle mesguldu."

-Anlatmiyorsan gidiyorum.

"Ayaga kalktim ve kapiya ilerledim."

Or-Bu odaya giren sadece ben istedigim zaman cikar, simdi otur yerine.

-Cok biliyorsun sen!

"Kapi kolunu asagi indirdim kapiyi acip ciktim, iki dakika bile gecmeden bir adam beni bilegimden tutarak tekrar o odaya soktu. Sinirlenmistim iyice, bagirdim."

-Beni burda zorla tutamazsin! Yalan soyledin!

Or-Birincisi sana 'gelirsen' dedim, sende geldin. Geldin ve sonuclarina katlanicaksin, ikincisi yalan soylemedim. 'Ogrenirsin' dedim, neyi ogrenecegini soylemedim ve ucuncusu bana sesini yukseltmemen icin seni uyarmistim ama sen illa caninin yanmasini istiyorsun.

"Gozlerimin icine bakarak ilk uzun cumlesini kurmustu. Ne yapsa ondan nefret etmiyordum sadece ona sinirleniyordum."

-Ya biraksana gideyim. Madem anlatmayacaksin birak gideyim.

Or-Anlatacak birsey yok, suan zaten kim oldugumu belli eden yerdesin yasadigim hayatimin icindesin.

"Bu cumleden ne anlamaliydim?"

-Daha acik anlatamaz misin?

"Oturdugu yerde dogruldu ve dirseklerini masaya koyup birazda olsa bana yaklasip kaşlarini kaldirip tekrar arkasina yaslandi."

-İyi tamam cevabimi aldim, simdi birak gideyim.

Or-Kimim ben anlat o zaman?

"Gercekten cok CİDDİ, cok SEKSİ, cok GİZEMLİ birisin."

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin