"Alin denilen kiz her ne kadar da Orcun'u sevmedigini, hatta erkek arkadasi oldugunu soylesede gicigima gidiyordu. Ona yakin davranmasi, koluna girmesi, opmesi, saman kafa diye seslenmesi sinir kat sayimi asmisti artik. İlk defa bu kadar fazla kiskanmistim sanirim. Kiskancliktan gozlerimin kanlandigina bahse girerim. Ya da sinirden de olabilir."
Or-Ee okullar kapaniyor, ne yapacaksin?
-Babamin yanina gidicem.
"Oyle soguk ve yuzune bakmadan konusmustum ki ortam da buyuk sessizlik olusmustu. Hilal barmene seslenince bu sessizlik bozuldu."
Hilal-Bize iki bira verir misin?
"Barmen biralari verince Hilal birini benim digerini de kendi onune koydu."
Tamer-Sormasi ayip ben niye az alkollu kokteyl iciyorum?
Hilal-Agri kesici ilac aliyorsun Tamer, bunu ictigine dua et.
"Tamer oflayip bana bakti. Sonra gozu birama kaydi."
-Hic oyle bakma Tamer, zaten sinir.. Zaten henuz tam iyilesemedin, acimam carparim.
"Buyuuk bir pot kiracakken Hilal'in beni durtmesiyle kendime gelmistim. Orcun yanimda olacagi yerde karsimda oturuyordu. Ona ayri uyuz olmustum da neyse."
Tamer-Ee burdan sonra ne yapiyoruz?
Alin-Sahilde ates yakalim? Eskiden cok yapardik.
"Baslarim senin eskine be! Bara geleli 2 saat olmustu ve ben 2 saattir eskiden yaptiklari seyleri dinliyordum. Kiskanip kiskanmamak elimde degil ayrica, Orcun'la arasinda ne kadar birsey olmadigini bilsem de Alin'in ona yakin olmasini kendime yediremiyordum. Bu yuzden cantami omzuma takip ayaga kalktim."
-Anneme sozum vardi, bu gece beraber olacaktik. Size iyi eglenceler.
"Kimseyi dinlemeden kapinin onune ciktim ve montuma biraz daha sarildim. Derin bir nefes alarak asagi dogru yurumeye basladigim da duydugum islikla refleks olarak arkama baktim."
Or-Bekle!
-Ne oldu? Telefonu mu falan mi unutmusum?
"Telefonumun cantamda oldugunu biliyordum ama caktirmamak icin ceplerimi kurcaladim, Orcun beni durdurunca da kollarimi gogus hizamda birbirine bagladim."
Or-Bu geceyi annenle gecirmek icin sozlesmedin.
-Evet onun icin sozlestim.
"Orcun'da benim gibi kollarini birlestirerek gozlerimin icine bakarak konustu."
Or-Sorun ne?
-Ne sorunu, sorun falan yok.
Or-İcerideki tavirlaniri gordum. Herkes gordu.
-Tavir falan yapmadim, ayrica suan vaktimi harciyorsun. Kalip sizinle sahilde ates yakmak isterdim ama annem bekliyor.
Or-Vaktini harciyorum oyle mi?
-Alindigin tek sey bu mu?
Or-Vaktini harcayan bir herifle konusma, git hadi.
"Gozlerimi devirip saclarimi elimle geri attim. Pes artik!"
-Orcun oyle demek istemedigimi cok iyi biliyorsun, olayi buyutme. Buyutmeyelim. Mekanina git ve eglen, Tamer'e de dikkat edin.
"Orcun'un birsey demesini beklemeden yanindan gecip gittim. Pirzola beyinli seni, nasil kiskandigimi anlamayacak kadar hayvan misin sen? Simdi annene, babana saydirmam hosuna mi gider? Soylene soylene bir taksiye binip eve gittim. Annem evde yoktu tabi ki, is yemegindeydi. Butun geceyi yine ve yine 'acaba suan ne yapiyorlardir?' diye dusunerek geciriyordum. Hare denilen kizin dedikleri yine kulaklarimi tirmalamaya baslamisti ama sonra Orcun'un dedikleri aklima geldi ve rahatladim. Ama sonra tekrar 'onlar birbirini unutamaz' cumlesi bir kulagimdan girdi ve beynimde sabit kaldi. Neydi bu? Orcun'a guvendigime inaniyordum, inaniyorum da. O oyle birsey yapmaz hem, beni sevdigini de soyledi. Tamer'de dedi, Orcun seni sevdigini soyledi dedi. Allah'im sen sabir ver yarabbim, al su kiskancligi uzerimden. Vallahi timarhanelik olacagim ya!"