#12

6.3K 178 11
                                    

"Bay ciddiydi bu. Yine bulmustu beni, bey efendi toplum arasina cikar miydi? Hayret. Bay ciddinin annesi sandigim kadin ayaga kalkarak bana sarildi ve optu, sonra adam ve digerleriyle tokalastim. Bay ciddinin kardesleri oldugunu tahmin ettigim ikizler onun aksine gulumsuyor ve surekli konusmaya katiliyorlardi. Ama bay ciddi arada sirada gozlerini bana dikiyor ve ben konusurken beni izliyordu."

annem-Hadi buyrun :)

"Annemin konusmasiyla hepimiz yemek masasina gectik, ben bay ciddiyle yanyana oturuyordum. Kokusunu hissettikce geriliyordum, millet sevdigi insanin kokusunu aldikca rahatlar ben geriliyordum. Normalde yedigimden daha kibar ve az yiyerek anneme tesekkur ederek masadan kalktim, annemler masada koyu bir sohbete dalmislardi ve beni duymamislardi. Mutfaga gecip dolaptan buzu cikarttim ve tezgaha koydum, kalin erkek sesiyle irkildim."

Or-Ne tesaduf oyle degil mi?

-Yaa yaa cok.

"Dalga gecerken bile ciddiydi. Suan ona pirzola beyinli diye bagirmak istiyordum, buzlari kaliptan cikartip bardaktaki kolanin icine koydum. Bay ciddiye baktim."

-Babanla babam nerden tanisiyor?

Or-Baban bizim sirkette genel mudurmus.

-Orasi sizin mi?

Or-Bizim sirket dedigime gore?

"Gozlerimi devirip kolamdan bir yudum aldim."

-Kardeslerin senden farkli.

Or-Evet.

"Mutfaktan ciktim ve salona gidip oturdum, biz ikizlerle okuldan falan konusurken bay ciddi ofladi. İkizlerin birinin adi Olcay digerinin adi Oguzhan'di. Olcay bay ciddiye gulerek konustu."

Olcay-Pek alisik degil bizimle gezmeye :d

"Bay ciddi cevap vermemisti."

-Belli ediyor :d

"Olcay'la aramizda gulerken gozlerim bay ciddiye kaymisti ve cenesinin kasildigini gordugum anda kafami asagiya egdim."

Oguzhan-Olcay kes sesini, evde canina okuyacak :d

"İkizler aralarinda guldukleri sira bay ciddi oksurerek onlara bir mesaj vermis olmali ki aninda sustular. Bende yemek masasindan kalkan buyuklerimizin yanina gidip annemle bay ciddinin annesine masayi toplamalarinda yardim ettim. O bitince hep beraber salona gecip oturduk. Onlar aralarinda konusurken bende telefonda Ceren'le mesajlasiyordum, ona anlatip anlatmamak konusunda hala kararsizdim ama ya Ceren'le ya da Efsun'la paylasmaliydim. Efsun olayin basini bilmedigi icin Ceren'e anlatmak zorundaydim. En basindan suanki durumumuza kadar herseyi anlatan bir mesaj attim, tabi boynumu sıkmalarini hesaba katmadan. Ceren uzunca bir sure cevap vermemisti ve ben 3 mesaj atip, 1 tane de cevapsiz arama birakmistim. Tam 20 dakika sonra mesaj gelmisti, mesajda; "Gercekten sana inanmiyorum, bunu benden sakladigin icin sana inanamiyorum! :d" yaziyordu, mesaja siritip cevap verdim. Suanda ne yaptigini, hareketlerini herseyi anlattim. Sevdigim birini baskasina anlatmak hic bu kadar guzel gelmemisti bana. Onda farketmedigim farkliliklari farkettim Ceren'e anlatirken. Onlara da sapsal sapsal gulumserken bay ciddinin beni izledigini gordum ve gulusumu suratimda dondurdum."

...

"Bay ciddi ve ailesi gittigi gibi anne ve babama iyi geceler dileyip odama ciktim. Makyajimi cikarttim, pijamalarimi giydim ve yataga yattigim gibi uyudum... Sabah kalktim dun gece aklima geldi ve ufak bir kahkaha attim. Bay ciddiyle yanyana yemek yemistim bu bile mutlu olmama yetiyordu ama bana sinirli, agresif, ciddi ve gizemli biri olarak davrandigi surece ondan hoslandigimi hatta onu sevdigimi ona soylemeyecektim.."

Okul bolumlerini yazarken cok sıkıliyorum ve sizinde okurken sıkildiginizi hissederek okul bolumlerini uzun tutmayacagim.

"Okuldan cikinca her zamanki gibi eve gittim, ustumu degistirip disari ciktim. Bu sefer kosmuyordum ama yuruyordum. Bay ciddi her an karsima cikacak diye hem heyecanlaniyordum hemde korkuyordum. Evden sahile kadar ilk defa kosmamis yurumustum, banka oturup telefonumla oynamaya basladigim anda mesaj geldi, mesajda 'İstiklal'de bekliyorum.' yaziyordu. Numara telefonda kayitli degildi, sasirmistim cevap verdim 'Kimsin?' cok gecmeden cevap gelmisti 'Gelirsen gorursun.' Aklima biri geliyordu bu bay ciddi miydi? Hemen cevap verdim 'Neden gelecekmisim?' bir kac dakika sonra cevap gelmisti. 'Canim oyle istedi.' mal cani istemismis! Pirzola beyinli. Cevap vermeden telefonu cebime koydum, biraz sonra telefonum tekrar titredi. Yine bay ciddi oldugunu tahmin ettigim kisiden mesaj gelmisti. 'Bir daha soylemeyecegim, bekliyorum. Gelmezsen olacaklardan ben sorumlu degilim haberin olsun.' korkmustum. Bagirdigim icin bogazimi sikarak beni nefessiz birakan adam, sozunu dinlemedigim icin kim bilir ne yapardi? Vakit kaybetmeden uzerimi giyinmek icin eve gittim, annem erkenciydi. Ah be anne!"

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin