"Ben odadan cikar cikmaz Husna teyze yanima gelip elimi tuttu ve Yasin amcaya bakarak konusmaya basladi."
Husna-Gulce, cok uykusuz gorunuyorsun. Hadi eve git teyzecigim, aksama yine gelirsin. Yasin amcan seni alir.
-Hayir.. Tamer uyanana kadar beklemek istiyorum.
"Husna teyze anneme donup kaslarini kaldirinca bunlari annemin soyletmis oldugunu anladim. Kapinin kenarindaki koltuklardan birine oturdugumda annem onumde diz cokmustu ve elleriyle ellerimi tutmustu."
annem-Tamer'in iyi oldugunu biliyorsun annecigim. Aci cekmesin diye uyutuldugunu da biliyorsun, artik rahatlar misin? Bizide uzuyorsun.
Yasin-Gel Gulce biz hava alalim, Tamer uyanirsa haber verirler.
"Belki de hava almak iyi gelirdi. Yasin amcanin yanindan giderken kolunu omzuma atti. Bu adam yeri geldiginde bana babalik bile yapmisti. Hakkini odeyemezdim.. Once kafeteryadan iki kahve aldi ve sonra bahcede bir banka oturduk."
Yasin-Biraz daha iyi misin kizim?
"Kafami asagi yukari sallamistim."
Yasin-Tamer'in sana yaptigi cok buyuk bir ayip Gulce, onun adina ozur dilerim.
"Yasin amcaya saskin saskin bakarken sesimi cikartmadim."
Yasin-Tamer'in sana karsi asiri bir ilgisi var. Sevinci de sensin, mutlulugu da. Buraya donecegimizi soyledigim de hayata geri dondu resmen, ozellikle de ayni okulda olacaginizi ogrendiginde.
"Yasin amcaya zoraki gulumsedim. Kahvelerimizi bitirdikten sonra tekrar yukari ciktik."
Yasin-Bir gelisme var mi?
Husna-Bekliyoruz.
"Yasin amca, Husna teyzenin omzunu sivazlayinca anneme baktim. O da bana bakip zoraki gulumsedi. Yaklasik yarim saat sonra hemsire Tamer'in odasina girdi ve cikinca bize dogru dondu ve ellerini onlugunun cebine koyup gulerek konustu."
hemsire-Hastamiza ilac vermeyi kestik, iki saat icerisinde uyanmasin bekliyoruz. Gecmis olsun.
"Husna teyzeyle Yasin amca sarilirken, annemde bana sarilmisti. Ben yine aglamaya baslayinca annem kulagima 'gecti' diye fisildamisti."
...
"Bir bucuk saat olmustu ama Tamer uyanmamisti. Husna teyze odada basinda bekliyordu, bizde koridordaydik. Uykusuzluktan basimi havada zor tutuyordum ama dayanacaktim. Husna teyze odadan cikip Yasin amcaya sarilinca ayaga kalktim. Tamer'in uyandigini anlayip odaya girdim, uyanmis tavana bakiyordu. Arkamdan hemen bir hemsire girmisti, serum ayarlarini yapip bana 'gecmis olsun' diye fisildayip odadan cikmisti. Tamer hafifce kafasini sola cevirince beni gordu ve zoraki gulumsedi. Yanina gidip bosta duran elini tuttum."
-Ozur dilerim Tamer, ozur dilerim.
"Tamer elini cekip maskesini cikartti ve yuzundeki gulumsemeyi biraz daha yaydi. Sonra elini yanagima koyup oksamaya basladi. Kesik kesik konusuyordu."
Tamer-Berbat.. gorunuyorsun.
"Tamer'in elini yanagimdan alip ellerimin icine aldim ve guldum. Annemler iceri girince elimi cekip ayaga kalktim. Husna teyze bir yana, Yasin amca diger yana gecip Tamer'le ilgilenmeye baslayinca Husna teyze konusmaya basladi."
Husna-Oglum, Gulce bizi dinlemedi. Eve gitmesi icin cok direndik ama hep geri cevirdi bizi..
"Tamer aciyla gulumseyip yuzume bakti."
Tamer-Berbat gorunuyorsun dedim, bu ona yetmistir.
-Pekala gidiyorum. 1 saat icinde donecegim ama berbat demenin hesabini soracagim.