*ÜNİVERSİTE*
"Liseden mezun olmustuk, artik universiteliydik. Hepimiz dagilmistik cunku hepimizin farkli amaclari vardi, ama okul asla bizim bir araya gelmemizi engellemeyecekti."
'Kazanilan Universiteler;
Gulce; Marmara Universitesi/Ataturk Egitim Fakultesi-Zihin Engelliler Ogretmenligi.
Gokhan; İstanbul T.Ü/İsletme Fakultesi-End. Muhendisligi.
Efsun; Bogazici Universitesi/Fen ve Edeb. Fakultesi-Psikoloji.
Burak; Yildiz T.Ü/İktisadi ve İdari Bolumler Fakultesi-İsletme.'
"Lise donemimde en son bay ciddiye sinirlenmistim biliyorsunuz. O olaydan sonra ara ara sadece mesajlasmistik, bulusmamistik. En son universite sinavimda gormustum yuzunu, uzaktan bakismistik. O gunden sonra mesaj atmayi kesmistik birbirimize, evet biraz fazla abartmis olabilirim ama Ceren benim herseyim, Efsun gibi. İkiside olmayan kardeslerim gibiler. İkisininde ustune fazla duserim ama Ceren'in daha fazla. O yuzden bu kadar uzattim onunla gorusmemeyi, belki bu sirada onu da unutabilirim diye dusundum ama aksine daha fazla ozlemistim. Kokusunu, emirlerini, ciddiligini.. Herseyini cok ozlemistim. Neyse; hepimiz istedigimiz yere yerlesmistik ve bu gece kutlamak icin disari cikacaktik. Ben bay ciddinin barina gitmek istiyordum, belki gorurum diye. Yasiyor mu, yasamiyor mu bilmiyorum bile. Efsun'u aradim ve o acar acmaz konusmaya basladim."
-Cocuklara soyle, İstiklal'de harika bir bar biliyorum. Oraya gidelim.
E-Tamam ararim simdi ama biraz ipucu ver nasil biryer ona gore giyineyim :d
-Modern bir yer :d
E-Cok yardimci oldun.
-Şık ol Efsun :d
E-Anlasildi :d
"Efsun kahkaha attiktan sonra telefonu kapatti, bende dolabimin karsisina gecip aksam icin birseyler bakmaya basladim.. O kadar ugrastan sonra siyah kenarlarinda deri seritleri olab sifir kol elbiseyi giymekte karar kildim ve onu dolabimin kapagina asip dus almak icin banyoya gittim."
annem-Gulce bu ne boyle, ne zaman cikmayi dusunuyorsun?
-Anneee, zaman gecsin diye oyalaniyorum yaa :d
"Annem kapinin kolunu asagi yukari oynatinca suyu kapattim, kapi kilitliydi Allah'tan."
annem-Ya ben sana demiyor muyum, banyoya girerken su kapiyi kilitleme diye? Allah korusun ya birsey olsa ne yapicam ben?
"Bornozumu giyip banyodan ciktim."
-Bak birsey olmadi, bir daha kilitlemem :d
"Annemi opup odama gittim, ic camasirlarimi giydigimde telefonum titremisti. Gokhan mesaj atmisti; 'Hadi hazirlan, once yemege gidicez. Plan degisti, 10 dakikaya kapidayiz.' Hemen saclarimi kurutmaya basladim basaramayinca anneme seslendim, annem hizli hizli saclarimi kuruturken bende bir yandan makyajimi yapiyordum. Saclarim bittiginde eyelineri cekip, bordo rujumu surdum. Korna calar calmaz ayakkabilarimi giyip annemle babami opup evden ciktim."
-Selam :d
G-Selam :d
B-Hatunlar tas :d
"Gokhan guzel bir restaurantin onune arabayi yaklastirdi ve arabadan inip anahtari valeye verdi. İceri gecip rezerve edilmis masamiza oturduk."
G-Ne yiyorsunuz bayanlar?
E-Siz ne yiyorsaniz bende ondan yiyim.
"Gokhan siparisleri verdikten sonra arkasina yaslandi."