#26

4K 128 3
                                    

"Okul bugun tatildi, partiden geriye kalanlar anca toplanirdi. Saat 10 gibi kalkip kahvaltimi yaptim, evi toparladim sonra da giyinip evden ciktim. Annemin ofisine gittim, biraz annemin yaninda kaldiktan sonra ofisten cikip magazalari gezdim, Orcun'u aradim belki zaman geciririz diye ama telefonu kapaliydi. Uyudugunu dusundum ve evine gittim ama yardimci kiz dun gece hic gelmedigini soylemisti. Belki de diger evdedir diye kendimi rahatlatmaya calismistim ama olmuyordu. Orcun haftaici oraya gitmezdi, eve gidene kadar belki de 7 defa aramisimdir ama hepsinde de telefonu kapaliydi. Tek gitmedigim yer bardi, belki ordadir diye evin onunde dank etti kafama ve dosdogru taksi duragina indim. Barin oldugu adresi soyleyip arkama yaslandim, insallah bosu bosuna gelmis olmam diye dua ediyordum. Taksinin parasini verip indim, hizli adimlarla barin giris kismindaki kirmizi isiklardan gectim barmen beni gorunce gulumsemesini suratinda dondurdu, ben hic aldirmadan Orcun'un odasina gittim ve iceri girdim. Orcun kapi acilir acilmaz kafasini kaldirdi, gozum altinda inleyen ayni zamanda kivranan kiza kaydi. Sonra birdaha Orcun'a baktim, toparlanip yanima geldi ama onu dinlemeden hizlica bardan ciktim, hala arkamdan adimi soyluyordu ve o sokaktaki tek tük insanlarda bizi izliyordu. Ben taksi bulana kadar arkamdan geldi ama umursamadim. Taksiye bindigim gibi sofore hizli gitmesini soyledim, evin adresini verdim. Ben bunu haketmis miydim? Bunu niye bana yapmisti? Niye gidip ona asik olmustum? Niye onun kim oldugunu anladigim an ondan vazgecmemistim? Aptal asik! Eve girdigim an aglamaya baslamistim, gozumun onune bir sinema perdesi cekilmisti ve beynime de bir film rulosu yerlestirilmisti, durmadan Orcun ve kizin goruntusu oynuyordu. O kadar sinirli ve kirgindim ki ne kirsam, kime bagirsam gecmeyecekmis gibi. Annem gelene kadar odamda oturmus tirnaklarimi yiyordum arada da kufur ediyordum. Annem odaya girmeye calistiginda birden korktum ama sonradan kapinin kilitli oldugunu hatirladim."

annem-Gulce?

-Efendim?

annem-Kapin niye kilitli? İyi misin?

-İyiyim anne, isim var. Birazdan geliyorum.

annem-Pekala.

"Annemin ayak sesi odadan uzaklastiktan sonra kalkip aynanin onune gectim. Gozlerim kizarmis ve sismisti, biraz fondaten surdum ve odadan ciktim."

-Hosgeldin.

annem-Hosbuldum.

"Annem dikkatli bir sekilde yuzume bakti."

annem-Kavga mi ettiniz?

-Ne?

annem-Aglamissin ya, Orcun'la kavga mi ettiniz?

-Aglamadim :d kavga da etmedik, gayet iyiyiz :d

"Zoraki bir kahkaha atmistim her nasil oluyorsa artik o. Koltuga yayildigim da annemde ayakta kavonuzu acmaya calisir bir vaziyette konusmaya devam etmisti."

annem-Bu aksam Sevda'lara davetliyiz, hazirlansan iyi olur.

"Hicbirsey diyememistim, elimde kumanda oylece kalmistim. Ben gelmiyim desem annem basimin etini yer, bu aksami nasil gecirecegim ben? Onun yuzunu bile gormek istemiyorken, ayni ortamda solumak ne bileyim artik igrenc."

...

"Fondaten fayda etmiyordu, her ne kadar sursem de sislik ve kizariklik belli oluyordu cunku ne zaman dusunsem agliyordum. Ustumu giyinmistim tam 4 dakikadir sisliklerimi kapatmaya calisiyordum. Annem icerden bagirinca kendime son birkez bakip odadan ciktim... Evin onune geldigimizde arabadan zoraki indim, bir ara yere yigilacakmis gibi hissettim ama toparlandim. Kapinin onune gidip zile bastik, Sevda teyze kapiyi actiginda arkasinda Onur amcayi ve ikizleri gordum. Orcun yoktu sanirim, insallah da olmaz. İceri gecip oturdugumuzda aglamamak icin zor duruyordum. İkizlerden biri yani Olcay ayni Orcun'du. Sadece Olcay, Orcun'a gore daha guler yuzluydu o kadar. Kafami dagitip konusulanlari dinledim."

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin