#6

7.6K 195 7
                                    

Selaam. Gercekten hikayemi okuyanlar benim destek kaynagim, bosa yazdigimi hissetmiyorum. Tesekkur ederiim :)

"Bay ciddiyi kafaya takmamaya calisarak aksama kadar Ceren ve Ozan'in pesinde gezdim. Tam 5 saat sonra tekrar sabahki eve döndük."

O-Siz oturun ben mangal icin adami cagirayim birde Orcun'u arayayim.

"Kafamizi salladiktan sonra Ceren'le sandalyelere yayildik."

C-Cok yoruldum ya.

-Bana sor birde gerizekali.

C-Simdi suraya yatsam sabaha kadar uyurum.

"Gulmustum, gercekten baygin baygin bakiyordu ve komikti. Ozan yanimiza geldi Ceren'in yanina oturdu. Ceren'de firsattan istifade hemen kafasini gogusune koymustu."

O-Orcun yoldaymis.

"Ay adini bile duyunca tuylerim diken diken oluyordu, gelsin gelsin pirzola beyinli!"

C-Nereye gitmis bu kizi burada yalniz birakip?

O-Bilmiyorum ki sevgilim, gelsin konusuruz.

"Eger bay ciddiyle cok cok samimi olsaydim ciddi middi dinlemez onun o pirzola beynini cikartip aksam mangalda pisirip yerdim. Ne kadar sinirlendigimi siz hesaplarsiniz simdi. Bahceden haşır huşur sesler gelince hepimiz birden oraya döndük. Bir baktim ki bay ciddi, terlemisti anlindan damla damla terler dusuyordu. Gel annem geel, siliyim terlerini gel kurban oldugum."

O-Nereye kayboldun ya?

"Sadece kas goz yapmisti. Ozan kahkaha atmisti, kufur etmisti. Ceren'le hicbirsey anlamamistik tabii. Lan yoksa bu cocuk! :o Ne yapti da terledi bu? Hava sicakti tamam ama nem yoktu. Terlemezdi yani. Dusundugum seyle duygusallik güdüm tavan yapti, gozlerim doldu nefesim kesildi."

-Ya sunu yiyorsak yiyelim artik. Yoksa gidicem? Gercekten fenalik geldi.

"İlk defa bay ciddi imali imali bana bakiyordu. Ama ne demek istedigini idrak edememistim. Soruma cevap bekler gibi elimi belime koydum. Ozan birilerine seslendi hemen mangal geldi onu yaktilar etleri dizdiler falan filan."

O-Nasil gecti? :ddd:d

"Hepimiz bay ciddiye döndük. Ne nasil gecmisti ya?"

C-Ne nasil gecti ya? :d

O-Ahahahaha askim bosver :dd

"Simdi aglayacaktim. Lutfen bitsin ve gidelim. Hatta ben bu gece ilk ucaga bilet alip gideyim."

Or-Birsey yok. Sevgilin mal.

"Ceren gozlerini acip bay ciddiye bakti, Ozan'da kahkaha atiyordu. Bay ciddi oyle bir soylemisti ki cumleyi, Ozan ustune alinmamis hatta benim bile kikirdamama neden olmustu. Yemeklerimizi yerken eti kemiginden ayiramayinca icimden bay ciddiye 'Bak Orcun bu et ben, kemikte sensin. Ve ben mal gibi senden ayrilamiyorum.' dedim. Kafami bay ciddiye cevirdim, abi et yerken bile seksiydi. Cene kaslari hareket ederken bile seksiydi! KAHRETSİN ABİ YA!"

C-Askim bizi eve birak artik.

O-Bara gideriz diye dusunmustuk ama?

C-Aaa. Ne yapalim Gulce, gidelim mi?

-Cok istersen git ama beni eve birakin.

"Bay ciddi bardagini masaya koyduktan sonra arkasina yaslandi ve Ceren'le Ozan esyalarimizi almak icin iceri gitti. Bay ciddi de bana yaklasip kulagima dogru fisildadi. Allah'im! Sesi, nefesi.. Ben gidiyorum gencler hadi eyv agshdj"

Or-Gel.

"Kendini geriye cekti, hicbirsey demedim. Bu rica ya da herhangi bir sey ima etmiyordu ama kesinlikle emir iceren bir kelimeydi. Ozan'la Ceren gelince bahceden cikip arabanin yanina geldik."

C-Karar verdin mi hayatim, ne yapiyorsun?

-Geliyorum.

"Sabah geldigimiz oturma planiyla tekrar arabaya yerlesip gecen geceden daha guzel bir bara gittik. Bu kiyafetlerle bara! Ozan'la Ceren bufenin onune gitti bende bay ciddiyle beraber koltuga oturdum. Yanimiza gelen kizlari geri ceviriyordu. Dayanamadim sıkıntidan patlamak uzereyken konustum."

-Ya bana gel dedin, bari konus.

"Ses vermemisti, belki muzikten duymadi diye tekrar yuksek sesle tekrarladim."

-Ya bana gel dedin, bari konus!

Or-Sagir degilim.

"Suratima bakmadan konusuyordu."

-Konussana o zaman! Bunaldim.

O-Gelmeseydin.

"Simdi cildiricam. Bu kadar uzun konusmamiza sevineyim mi yoksa mal mal gecen diyologumuza aglayayim mi?"

-Ne tür birisin sen ya?

"Baya bagirmistim."

Or-Bana bir daha sakın sesini yukseltme!

"Bu sefer suratima bakmisti, tam gozlerimin icine. Urpermistim tuylerim diken diken olmustu. Sinirlendigini kasılan cenesinden anlamistim ve sesimi cikartmadan koltuktaki yerime bir daha sindim. Sonra ayaga kalkti."

Or-Birsey icecek misin?

-Viski.

Or-İyi. Banada getir o zaman.

"Ne diyor lan bu? Dingil. Pirzola beyinli! Ayaga kalktim bende, boy farki rahat 5-6 cm vardi. Tam onune gectim ve goz temasi kurmak icin yuzune baktim."

-Sen kendini ne saniyorsun!?

"Yine bagirmistim, akillansana Gulce! Aranizdaki guc farkina bir baksana. Mal misin nesin? Bir defa da altta kal be kizim. Birden el bilegimi tuttu ve beni arkasindan surukleyerek bir odaya soktu."

Aay bu cok kisa oldu galiba, mobilde oldugum icin ellerim ve gozlerim pert durumda. Ama bir 10-15 dakika dinlendikten hemen sonra devam edecegim :))

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin