Diger bolumde bu bolumun multimediasi da var. Once diger bolumdeki multimediaya bakin derim ben.
Ve ben bolumu yayinladim saniyordum. Gec kaldigi icin ozur dilerim :(
"Havanin bugun iyi olmasi gercekten buyuk sansti. Bu ayda kir dugunu yapabilen birine hic rastlamadim cunku. Arabayi park ettikten sonra asagi indik. Annemin koluna girdim ve kirmizi halidan yurumeye basladim. Sevda teyzenin annesi ve babasi olmadigi icin, kizin ailesi olarak giriste misafirleri karsiliyordu. Bizi gorunce gulumsedi ve ikimizede sarildi. Onur amcaya birseyler soyledikten sonra annemin koluna girdi."
Sevda teyze - Anneni tanistirmak istedigim kisiler var Gulce. Sen 3 numarali masaya gecebilirsin, ikizler zaten orada.
- Peki.
"Annem bana mahcup gozlerle bakarken gulumsedim ve masalarin oldugu buyuk alana ciktim. Henuz cok kisi yoktu. Masayi bulmak zor olmamisti. Cimlerde yurumekte asiri zordu ayrica. Neyse ki kazasiz belasiz 3 numarali masaya ulastim. Olcay beni gorunce ayaga kalkti ve sarildi. Oguzhan telefonla konusuyordu."
Olcay - Selam.
- Selam.
Olcay - Otursana.
"Sandalyeyi cekip oturunca Oguzhan'in dikkatini cekmistim. Elini kaldirip gulumsediginde, bende ona gulumsedim."
Olcay - Manitasina yol tarif ediyor.
"Kaslarimi kaldirip gulumseyince, o da bana karsilik verdi."
"Dugun baslamisti. Nikah kiyilmisti ama Orcun ortalikta yoktu. Teyzesinin bu mutlu gununde bile yaninda olmayan birinden, ne beklenirdi ki zaten? Birden yanimdaki sandalye cekilince muthis ve tanidik parfum kokusu burnuma dolmustu. Gelmisti, yanimda oturuyordu."
Sevda teyze - Nikahi izleyebildin mi?
- Evet.
"Basindan beri burada miydi? Kor gozlu Gulce'ye, merhaba deyin! Kulaklarima Halley Moher - Perfect Day dolarken, gelin ve damadin birbirine sarilmis bir sekilde dans edislerini izledim. Onur amca Sevda teyzeyi, Oguzhan kiz arkadasini, Olcay'da annemi dansa kaldirmisti. Kocaman masada Orcun'la ben kalmistim."
"Sarkinin sonuna dogru, Orcun elimi tutup beni ayaga kaldirinca afalladim. Sarki tamamen bitince pistte dans eden herkes, hatta dugun alanindaki herkes pistin etrafinda toplandi. Orcun elimi tekrar tutarak tam pistin ortasina getirdi ve elimi omzuna yerlestirdi. Kendi elini de belime kaydirdi, tuylerim diken diken olmustu. Bana dokunmustu! Bosta kalan ellerimizi de birlestirip biraz havaya kaldirinca, sarki basladi."
Cristina Perri - A Thousand Year
"Kalbim yine bogazimda atiyordu ve bacaklarim beni tasiyamayacak kadar fazla titriyordu. Sarkinin nakarati gelince beni kendine iyice cekip, kulagima dogru konustu."
Orcun - Inan bunu isteyerek yapmiyorum, sadece teyzem cok israr etti.
"Kapamis oldugum gozlerimi actim ve ritime uyarak geri cekilip saga dogru bir adim attim. Birazdan bitecekti. Bu son temasimizdi."
"Sarki bittiginde, alkislayip islik calan insanlara gulumsedim. Insanlar yerlerine gecmeye basladiginda bacaklarim yine beni tasiyamayacak derecede gucsuz kaldiginda yalpaladim. Orcun belimi tutup beni dogrulttugunda ona dondum."
Orcun - Sen iyi misin?
- Iyiyim.
"Elbisemin eteklerini kavrayarak lavaboya dogru yol aldim. Artik aglama zamaniydi. Gercekten cok dolmustum. Mermere oturmus aglarken lavabonun kapisi acildi ve iceri gelin girdi. Yani Sevde, Orcun'un teyzesi."
Sevde - Gulce? Iyi misin canim?
"Burnumu cekip kadina baktim. Gozleri dolmustu."
Sevde - Bak, Orcun'dan boyle birsey yapmasini ben iste..
- Aciklama yapmaniza gerek yok. Size mutluluklar, tebrik ederim.
"Karsimda aglamak uzere olan guzel kadina zoraki bir sekilde gulumsedim ve eteklerimi toparlayip lavabodan ciktim. Tabii ki, akan makyajimi da temizlemistim. Orcun lavabonun hemen onundeydi. Annem ve Sevda teyze de oyle."
Orcun - Iyi misin?
- Evet.
Orcun - Beni dinlemeni istiyorum.
- Gerek yok.
"Annemin yanina gidecekken bilegimi kavradi ve durmami sagladi."
Orcun - Bizi yalniz birakir misiniz?
"Annem ve Sevda teyze arkasini donmus giderken Orcun ceketini omzuma koymustu. Tabi bende onu omzumdan cimlere atmistim."
Orcun - Beni dinlemeni istiyorum. Yaptiklarimin bir aciklamasi var.
"Lavabodan Orcun'un teyzesi cikinca bize bakti. Sonra gulumseyip annemlerin gittigi yone dogru gitti."
- Istemiyorum.
Orcun - Gulce!
- Bana zarar verdiginin farkinda degil misin sen!?
"Orcun kafasini yere egince arkami donup gitmeye basladim. Amaci neydi bunun? Istedigi zaman gidip, istedigi zaman gelebilecegini mi zannediyordu?"
Orcun - Ölüyorum Gulce!
"Oldugum yere cakili kalmistim. Ne diyordu bu pirzola beyinli?"
- Ne sacmaliyorsun?
"Yanima kadar gelip beni hemen karsimizdaki banka oturttu. Yine ayni sekilde ceketini omuzlarima koydu."
Orcun - Senden bilerek uzaklastim. Bunu yapmam gerekiyordu.
"Dediklerini anlamiyordum ya da anlamak istemiyordum."
Orcun - Seninle konusmak icin size gelmistim ama sen coktan gitmistin. Sen gittikten iki gun sonra bende Alin'le, Fransa'ya gittim. Orada uzman bir doktora gorundum, hasta oldugumu biliyordum ama ilerledigini bilmiyordum. 10 gunluk bir tedavi gordum orada. Alin disinda kimse bilmiyordu hastaligimi, doktorlari da o buldu. O gun o yuzden gelmisti. Beni goturmek icin.
"Basimi kaldirip Orcun'a baktim."
- Bana soylemeliydin!
Orcun - Yapamazdim, seni zaten yeterince uzmustum.
"Dogru."
- Simdi bitti mi?
Orcun - Henuz degil.
- Bitecek mi?
Orcun - Bitecek.
"Birden bire Orcun'a sıkıca sarildim."
- Beraber atlatacagiz. Sen ve ben.
"Orcun ellerimi tutup yere diz coktu."
Orcun - Evlen benimle.
- Ne?
Orcun - Evlen benimle Gulce! Evlenelim! Her sabah seninle uyanayim.
"Gulup Orcun'a baktim. Cevap bekliyordu. Kahkaha atip kocaman bir sekilde 'Evlenelim!' Diye bagirdigim an beni kucagina alip dondurmeye baslamisti. Nereden, nereye gelmistik. Tamam itiraf ediyorum, onu hicbir zaman unutmadim. Sadece kendimi kandirdim."
BEN HIC BEGENMEDIM, SIZINDE BEGENMENIZI BEKLEMIYORUM O YUZDEN :)
BUGUNE KADAR YANIMDA OLAN HERKESE AYRI AYRI TESEKKUR EDERIM. HEPINIZI COK SEVIYORUM. KENDINIZE IYI BAKIN, BASKA BIR HIKAYEDE GORUSURUZ! :)