Bir kac yorum yapabilirsiniz aslinda ya? İyi okumalar :)
"İc hatlarin onunde beni bekleyen anne ve babami gorunce kosarak yanlarina gittim ve ikisine birden sarildim."
'Annem Gamze, babam Sadık'
annem-Hosgeldin birtanem :)
-Hosbuldum annecigim :)
"Babam bavulu elimden aldi ve otoparka gittik. Arabaya binip eve dogru yol aldik. Eve geldigimizde kendimi salona attim."
babam-Ozlemis misin evini? :)
-Ozlemisim tabi ki :)
"Biraz dinlendikten sonra babam bavulumu odama tasidi, bende temiz ve kirli esyalarimi ayirarak bavulu bosaltip yerine koydum. Odami, bilgisayarimi, kitaplarimi hatta Sevim teyzenin mutfagina bakan cami bile ozlemistim. Arkadaslarimi da ozlemistim tabi ama aklim hala bay ciddideydi. Salak salak acaba gittigimi ogrendi mi, birsey dedi mi diye dusunuyordum. Ben bunlari dusunurken odamin kapisi caldi."
-Gel?
"Annem gelmisti, yatagima oturdu benim gibi."
annem-Baban ise geri döndü. Anlat bakalim nasil gecti?
"Heyecanla birseyler anlatmami bekliyordu, tabi sevgili gibi birsey. Ama ben tatilde yapilmasi gerekenler disinda hicbirseyi anlatmamistim ozellikle de bay ciddiyi."
annem-Kimseyi bulamadiniz mi kiz? :d
-Ceren'in cok iyi bir erkek arkadasi var, ben yine sap sekerim :s
annem-Aa niye? :d
-Anne oradakilerin yarisi Bodrum'da yasiyor, ben burda. Tatilim bitecekti ve ayrilmak zorunda kalacaktik.
annem-Ay hayatim alakasi yok. Bende Adana'ya gunu birlik okul gezisi icin gitmistim babana asik olmustum. 1 gun icinde sadece numaralarimizi almistik. Neredeyse 9 ay sadece telefondan gorustuk. Gerci simdiki nesil dayanikli degil.
"Annemin bu son cumlesine cok icten gulmustum. Annemle konus konus bitmiyordu durmadan soru soruyordu ve ben ona oturupta bir bucuk ayi anlatamayacak kadar yorgundum. Onu odamdan şutlayip uyudum... Birdaha da babamin sesiyle uyandim."
babam-Hadi guzelim yemek hazir, karnini doyur sonra tekrar uyursun.
-Geliyorum babacigim.
"Salak gibi olmustum, basim agriyordu. Gece gec yatmistim, ucakta uyumustum, eve gelene kadar uyuklamistim, eve gelince de uyuyunca butun dengem alt ust olmustu. Yuzumu yikayip mutfaga gittim."
-Ay anne sarma mi yaptin? :o
annem-Anneannen yapti onlari kizim, ben o kadar ince saramiyorum biliyorsun.
"Babamla gulustuk."
annem-Yarin anneannene bir git cok ozledi seni.
-Olur giderim.
babam-Ama fazla oyalanma yarin aksam amcanlar da gelicek.
-Abartmadiniz mi yahu? Sadece bir bucuk ay yoktum.
"Annemle babam ayni anda bana baktilar."
babam-Bebegim yoklugun o kadar fazla belliydi ki.
annem-Aksamlari odandan gelen rock muzik seslerini bile ozledik.
-Ayip ediyorsun hemen simdi gider acarim :dd
babam-Saka yapiyor saka :d
"Yemek faslı bittikten sonra anneme mutfagi toplamasi icin yardim ettim o da bitince bu aksamlik bu kadar diyerek tekrar uykuya cekildim."
#SABAH;
"Saat 11'de uyanmistim. Yuh yani. Haftaici oldugu icin annem ve babam ise gitmisti, annem her zamanki gibi ekmegimi hazirlayip tost makinesinin icine koymustu bana sadece makineyi calistirmak kalmisti. Ama ondan once banyo yaptim gundelik kiyafetlerimi giyerek tostumu yapip yedim, bulasiklari kaldirinca cantami telefonumu cuzdanimi alip evden ciktim. Minubus duragina inip gidecegim yerin minubusu geldiginde binerek parayi verdim. Bindigim duraktan 5 durak sonra indim, ara sokakta bir markete girip kek aldim. Sonra anneannemin evinin sokagina girerek apartmanin bahcesine girdim. Zili caldim kapi aninda acildi. Asansore bindim ve 4. kata ciktim, anneannem kapiyi acmis bekliyordu beni gorunce hemen sarildi."
anneannem-Aman da benim kizim tatillerden mi gelmis? Gir iceri yavrum gir :)
"Tontonum ya nasil seviyorum onu. Elimdeki keki mutfak tezgahina birakarak salona gectim anneanneme tekrar sarildim."
anneannem-Cok mu yuzdun sen kilo vermissin?
-Yok anneanne aksine aldim bile suraya bak :d
anneannem-Hadi ordan sipa dalga gecme anneanneyle.
-Kizma pamuk annem ya :) Ne yaptin bensiz anlat bakiyim?
anneannem-Ne yapiyim kizim, annenler geldi aksamlari bazen ben gittim. Ayniydi. Sen anlat sen, neler yaptiniz? Teyzenler nasil?
-İyiler pamuk annem, ikisinin de selami var.
anneannem-Neymis o oyle, evlat olsun da o teyzen arasin. Kime cekti bilmem ki.
"Anneannem yasini almis olsa bile hala cocuk gibiydi. Keklerimizi yiyip caylarimizi ictikten sonra anneannemlerden ciktim, sahil tarafina gectim. Sahilden yuruye yuruye eve kadar geldim, deniz.. Artik resmen denizden sogumustum. Bay ciddiyi ilk defa denizde gormustum cunku ve sunu farkettim ki deniz kokusu artik bana huzur vermiyordu. Adimlarimi daha da hizlandirarak eve gittim. Aksama kadar yaydim popomu oturdum, annem isten geldiginde ellerinde bir suru poset vardi hemen kosup onlari aldim."
annem-En cokta bunu ozlemisim.
"Tabi ise yariyorum ya Gamze hanim :d"
annem-Gittin mi anneannene?
-Gittim gittim.
annem-İyi aferin sana :d hadi gel aksam icin yemek yapmama yardim et.
"Annemle yemek yapmayi ozlemistim. Hemen onlugumu takip sebzeleri yikadim, annemde corbayi ocaga koydu. Ben patatesleri keserken annem etleri temizlemeye basladi. Zor yemekler bitince geriye bir tek salata ve tatli kaliyordu."
-Salatayi biraz daha gec yapariz anne degil mi?
annem-Evet hayatim.
-Peki tatli?
annem-Soner alacakmis gelirken.
"Kafami tamam der gibi salladim, bu arada Soner amcam. Neyse annem tam salatayi bitirdiginde kapi caldi, kosarak kapiyi actim. Amcamlar gelmisti, daha yeni evliydi o yuzden cocuk yoktu. Yengemin adi Dilek."
-Hosgeldiniiiiz :))
amcam-Hosbulduk amcasinin guzeli :)
"Yengeme de sarilinca iceri gectiler."
yengem-Yenge abimi bekleyelim de oyle baslariz acelesi yok.
amcam-Nasil gecti bakalim Bodrum cikarman? :d
-Guzeldi amca, her yaz oldugu gibiydi.
"Onlara da tatilimi anlattiktan sonra babam geldi ve yemege oturduk. Ben tam yemegimi bitirip kalkacaktim ki amcam tekrar oturttu."
amcam-Abi, senin bu kizinin manitasi olmustur simdi oralarda :ddd
-Amca ya :d
babam-Benim kizimin sevgiliyle falan isi olmaz. Okuyacak o.
"Ah baba ah! Bir bilsen bay ciddi meselesini."
Bir hikayenin daha sonuna geldiik. Cok mu kisa kesiyorum bilmiyorum mobilde oldugum icin farkedemiyorum. Simdi boyle tatil konusuyla caninizi sıkmak istemedigim icin okullarin acilmasiyla baslayacagim yeni bolume. İyi okumalar :)