#42

3.2K 107 4
                                    

Hare-Biliyorsundur ki Orcun'da onceden Marmara'daydi. Alin'de oyle. Alin gidince Orcun Marmara'dan ayrilip Yildiz Teknik'e gecti.

"Alin gidince? Yildiz Teknik'e gecis? Sevda teyze bana baska soylemisti bunu. Neyse 'eee' der gibi bakinca kiz kahvesinden bir yudum alarak konusmaya devam etti."

Hare-Onlarin asklari cok buyuktu, Alin gidince Orcun resmen yikilmisti. Butun Marmara hergun onu konusuyorduk, bitmisti resmen. Eski Orcun gitmisti. Sonra Alin'in birgun yine dondugunu duyduk, burada okulu birakmisti ama yurtdisinda okuyordu. Orcun'la bulusmus ama Orcun Alin'i terslemis, yani bizim okula anlatilan buydu. Uzun bir sure ne Orcun'dan ne de Alin'den soz konusu acildi. O zamandan sonra Orcun'u ilk defa seninle gordum..

"Gozlerim bir doluyordu birde normale donuyordu. Hare yutkunarak tekrar kahvesini icti."

Hare-Alin onun dunyasinin merkezi gibiydi. Simdi arkadas gibi gorunuyorlar ama ne Alin onu, ne de Orcun onu unutamaz. Seni bu konu hakkinda uyarmak istemistim, Alin'in onun yaninda dolasmasina fazla tepkisizsin. Alin guclu bir kizdir, istedigini alir. Zamaninda benim erkek arkadasimi da elimden almisti. Onunla ayni okulda oldugumu gordugumde delirmistim ve cok saglam bir sekilde kavga etmistim. Kulaginin yanagina bagli olan kisminda bir iz vardir, onu ben yapmistim.

"Kiz gulunce psikopat oldugunu dusundum."

Hare-Ben demek istediklerimi dedim. Gerisi sana kalmis, dikkatli ol Gulce.

"Hare kendi kahvesinin parasini masaya koyup kafeden ciktiginda bende kendi kahve parami odeyip kafeden ayrildim. Mala donmustum iyice, aklim karman corman olmustu. Bir taksiye binip Tamer'in yanina gittim. Sanirim onunla konusursam kendimi iyi hissedebilirdim."

Tamer-Agladin mi sen?

"Kafami saga sola sallayinca durup dururken gozlerimden yaslar geldi ve aglamaya basladim. Tamer kafami gogusune bastirip sakinlesmemi istercesine saclarimi oksamisti. Allah'tan ben eve gelince Husna teyze evden gitmisti."

Tamer-Orcun'la mi kavga ettiniz?

-Hayir.

Tamer-Sadik amca mi birsey dedi ya da Gamze teyze?

-Hayir.

Tamer-Ne oldu o zaman sorun ne?

"Burnumu cekip Tamer'e baktim."

-Alin.

"Tamer yattigi yerde biraz dogrulup kollarini birbine doladi."

Tamer-Dinliyorum Gulce.

"Hare'nin bana anlattiklarinin aklimda kalan kisimlarini Tamer'e anlattim."

Tamer-Bence Alin degil de o kiz sizin aranizi bozmaya calisiyor.

-Aklimi karistirmani istememistim Tamer!

Tamer-Baskasindan duydugun seylerle hareket etme guzellik, uzulen yine sen olursun. Gozunle gormedigine inanma.

-Sence hangimizi seviyordur?

"Tamer alayci bir sekilde gulunce, bende sinirden guldum."

Tamer-Benim tanidigim Orcun bir iddiayi bu kadar uzatmazdi. En fazla 5 gun. 5 gun sonra kimseye eyvallah etmezdi. Ama seni sevdigini sana da soylemis, ben Orcun'u dogru duzgun gulerken ilk defa senin yaninda gordum. Ne bileyim Orcun kolay kolay bir kizin nazini da cekmez.

"Tamer'in bu soylediklerine karsi biraz daha yumusamistim. Ama birsey daha vardi."

-Ama Alin ona saman kafa diyince onu hic terslemiyor! Ben desem oldurur.

Tamer-Of Gulce! O da eskiden gelen bir aliskanlik ki terslemiyor. Hem siz sevgilisiniz, birbirinize sacma lakaplar takmaniz yerine 'askim, sevgilim, birtanem, canim, bebegim..' gibi kelimelerle hitap edebilirsiniz. Haksiz miyim?

-Haklisin.

"Haklisin da, biz ne kadar zamandir beraberiz birbirimize hic sevgi sozcukleriyle hitap etmedik. Vay be."

Tamer-Hilal nasil?

-İyi.

Tamer-Kampus?

-O da iyi, seni sordu. Ya iyi misin sen?

Tamer-Hic sormayacaksin sandim vallahi. Cok sıkıldim Gulce.

"Tamer'e bakinca pis pis siritti."

Tamer-Hadi disari cikalim, biraz tur atalim bari. Kaslarim hareketsizlikten iflas edecek.

"Tamer'in uzerine yaralari soguk almasin diye sisme yelegini giydirdim, spor ayakkabilarini da giydirdikten sonra koluna girdim."

Tamer-Cok kotu muyum?

-Yoo.

Tamer-Biraz oteden yuru kizlar sevgilim sanmasin.

"Hinzir hinzir gulup arkama baktim."

-Aaa Hilal!

"Tamer'de korkup birden arkasini donunce caninin acidigini suratindan anladim. Saka yapmistim."

-Ozur dilerim ahahah Tamer kusura hahaha bakma ahhaha.

Tamer-Komik mi?

"Tamer aciyla yuzunu buruturunca yanina oturdum ve sirtini ovmaya basladim."

Tamer-Birseyim yok benim, saka yaptim ahahahah

"Tamer'in sirtina vuracakken sirtindaki morluklari hatirladim ve elimi ensesine yapistirdim."

Tamer-İlla intikamini alacaksin degil mi?

-Beni iyi taniyorsun :D

"Tamer'in koluna girmistim ve sahil boyunca yurumustuk. Onu eve birakip evden ciktigimda calan telefonumla kaldirimin ortasinda durmustum. Orcun ariyordu."

-Efendim?

Or-Neredesin?

-Tamer'lerin caddede, niye?

Or-Ayrilma oradan.

"Gozlerimi devirip iett banklarina oturup Orcun'u bekledim. Geldigi gibi arabaya bindim. Alin yoktu."

Or-Alin'i bize biraktim, annemi ozledigini soylemisti.

-Anladim.

"Orcun arabayi bir yerde durdurunca etrafima bakindim. Yine sahildeydik."

Or-Konusmak istiyorum, Alin konusunda.

-Dinliyorum.

"Hare'nin anlattiklariyla kiyaslayacaktim simdi. Sesimi cikartmadan son kelimesine kadar dinledim, Hare'nin anlattiklariyla tamamen uyusuyordu sadece tek biryer haric.. Orcun 'Alin'i unuttum, benim sevgilim de, hayatim da sensin.' demisti. Hare birseyleri yanlis biliyor yani."

Or-Seni Alin'e anlattim bugun. O da fark etmis birbirimizi nasil sevdigimizi, hatta o da sevgilisiyle bizim gibi olmak istedigini soyledi. Seni birakirim diye kaygilanma sakin tamam mi?

Or-Gulce?

"Dalmistim, aptal aptal guluyordum. Orcun'a sarilip boynunu optum."

-Ben cok yanlis dusunmustum. Yani belki tekrar beraber olursunuz sanmistim.

Or-Sacmalama, ona karsi en ufak bir hissim bile yok. Tamer ve sen gibi dusun bizide, simdiki halinizi tabi.

"Yine gulup elini tuttum."

-Beni seviyor musun?

"Orcun dudaklarima uzandiginda yutkundum, opup geri cekildiginde konustu."

Or-Sensiz yapamam.

"Biraz sahilde oturduktan sonra Orcun beni eve birakti ve o da eve gitti. Aklimda en ufak bir soru isareti kalmamisti, kizin sevgilisi varmis bir kere. No panik!"

annem-Tamer'in yanina ugradin mi hayatim?

-Ugradim ugradim. Hatta dolastirmaya bile cikarttim.

annem-Aferin benim kizima.

"Anneme gulup odama gectim."

Okudugunuz icin eyvallah canocanlar :ddd

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin