Bölüm 7: "İnatçı keçi"

514 117 40
                                    

Evet önceki bölüme hatrı sayılacak oylar gelsede neredeyse hiç yorum gelmemiş bulunmaktadır. Neden yazarınızı heveslendirmiyorsunuz😖🙇

Neyse sorun yok. Bu bölüm bol yorumlu geçecek gibi😋

Keyifli okumalar

***
Başını sallayarak eğdi ve dudağında görmeye alışık olmadığım gülüşü yok etti. "Bin şu arabaya ve hayır, o ayı yanıma yaklaşamaz."

Gözlerimi devirdim. "Zaten bir ayı çok bile ikincisine ne gerek var. Haklısın sende."

***

Elime geçirdiğim paketi kağan görmeden sepete nasıl atacağımla ilgili kurduğum onca plandan sonra hala elimdeki mor pakete bakıyor dudağımı ısırıyordum.

Acaba o gidene kadar bekleyip tekrar gelip geçirsemiydim?

Pufladım.

İlk kez bir erkekle alışverişe çıkmanın verdiği gariplik yetmezmiş gibi bide bu mor paket çıkmıştı.

Pakette benim elim dışında kemikli bir elin varlığıyla sıçradım. Elin sahibine başımı çevirmem ve çevirdiğim başımın alev alması saniyeleri aldı.

"Düşünmeyi kes." diye honurdanarak sepete attığı mor paketle kasaya ilerlemeye başladı. Utançtan kızaran yanaklarıma buza sönmüş soğuk ellerimi koyarak peşinden ilerledim.

Nereden çıkmıştı bir anda? En son onu sebze bölümünde bırakmamış mıydım?

Malzemeler kasadan geçerken kenarda gördüğüm balon çıkaran ama adını bilmediğim şeyle kağan'a doğru uçmam bir oldu. Küçük kutuyu alıp Kağan'a koştum.

"Kağan bunu bana alsana." çatık kaşları altından bana bakarken ben çoktan paketi açıp yuvarlak halkaya üflemiştim. Baloncuk havaya doğru uçup Kağan'ın burnunda patlayacaktı ki Kağan eliyle baloncuğa vurup patlattı.

Gülümsemem yüzümde dondu. "Burnuna değse öleceksin sanki." gözlerini devirip arkasını döndü ve malzemeleri poşetlemiş olan sarışın kasiyerin uzattığı poşetleri seksi bir gülümsemeyle aldı.

Kasiyer kıza ölümcül bakışlar atarak bir güzel süzdüm.

Mavi gözler...

Dip boyası gelmiş sarı saçlar..

Ve kırmızı ruj.

Avuç içimin kaşındığını hissederken nedense bu çakma sarışını kaşımak istiyordum.

Tamam kabul aşırı seksi bir kasiyerdi ama benim formalite kocama dahi gülümseyemezdi.

Baloncuğun kapağını yerine sokup Kağan'ın dibine girdim. İkinci poşeti büyük bir hızla kaptığımda kız bana anlamaz bir bakış atıp tekrar Kağan'a seksice gülümsedi. "Kardeşiniz sanırım." dedi beni kastederek. BENİ KASTEDEREK! Dişlerimi sıktığım için diş etlerimin acısını hissettim.

'Gel beni döv diyor resmen!' Uzattığı poşeti elinden çektim.

"Yok canım Eşiyim."

Burda bağıra bağıra KARISIYIM ULAN VARMI! Demek vardı da Kağan bey benle dalga geçer, ona meraklı olduğumu sanardı. Burdaki mesele Kağan değildi. Burdaki mesele çakma sarı saçlı, kırmızı rujlu, mavi gözlü kasiyeri bozmaktı ve yüzünün aldığı ifadeye bakılacak olursa fena göt olmuştu.

CAN ERİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin