Meraba canlarım. Yine yeni bölüm. Okul kapanana kadar ardı arsına bölümler gelecek. 11.sınıfım 12 oldum ve bu sene -yaz tatilide dahil- YGS ve LYS temposuna başlamam gerekiyor. Bilirsiniz kolay sınavlar değil. Bu yüzden elimden geldiğince büyük gayret gösterip kitabı bitirmeye çalışıcam. Bitmezsede belki bu kadar sık olamasada yine bölümler gelecek.
Herkes 5 arkadaşına kitabımı önerirse çok mutlu olurum:))
Şimdi....keyifli okumalar❤❤❤
***
Nefes aldım ve ardı ardına gelen gökgürültülerini bastırmak için müziğin sesini daha çok kökledim. Gözlerimi kapattım ve ona kadar tekrar tekrar saydım.
Sakin ol Nehir, dışarda hiç bir şey olmuyor!!!
Kulaklığı geçip bana kadar gelen şimsek sesiyle yerimden fırladım. Normalde Yurtta kaldığım için yağmur yağarken asla yalnız kalmazdım ama şimdi koca evde Kağan'laydık ve bi yarım saat önce onun göğsünde salya sümük ağlamıştım.
E salaksın! Kim dedi sana ağla diye!
Kulaklıkları çıkarıp bildiğim tüm duaları okumaya başladım.
Hayır, Nehir. Dışarda öcüler yok, üç harfliler hiç yok!....
"Anneciiiim" içimden gelen dürtüyle ayağa kalkıp kapıya koştum. Arkamdan birilerinin geldiği ürpertisiyle Kağan'ın odasına kan revan içinde daldım. Dalmaz olaydım!
Adam belinde havlusu, ıslak vücuduyla pattadanak beni görünce yerinde sıçrayıp, açmaya yeltendiği havluyu sıkıca tuttu. Elindeki lacivert baksıra bakılacak olursa, biraz geç gelsem hayatımın en kötü açık gişesini izleyecektim...
Şoku ilk o atlattığında ben hala ağzım bir karış açık ona bakıyordum. Kaşlarını çatıp,"Burada ne arıyorsun yine!" dediğinde aldığım ve içime sıkışan nefesi verip Çığlık atarak arkamı döndüm.
Şimdi olayları baştan sıralıyoruz!
Ben arkamdan gelen öcülerden kurtulmak için Kağan'ın odasına daldım ve o şuan sadece havluyla arkamda! Öyle mi?
Bu utanç verici!
Ellerimi yanaklalarıma koyup yanağımda bsşlayan ateşi söndürmeye çalıştım.
"Bekle." diye talimat verdiğinde neden beklediğimi anlamadım ama bekledim, ona dönecek halim yoktu herhalde.
Bir iki hışırtı sesi ve adım sesi geldikten sonra adım sesleri bana yaklaşmaya başladı. Kolumu tuttuğunda ne yapacağını anlayarak gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Az sonra beni kendine çevirdi.
"Evet, yine derdin ne?" bu kez sesi sabretmek ister gibi kontrollüydü. Gözlerimi sıkı sıkı kapatmaya devam ettim.
Ağzımdan koca bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN ERİĞİ
Humor"Can Eriği kadar seviyorum onu. Hani çocukken bahçelerden tırtıkladığımız yeşil yeşil erikler vardı ya. İşte onlar kadar." •...