Meraba^.^
Bugün ikinci gelişimiz, kıyamet kopacak😂😂
Arkadaşlar size danışmam gereken önemli bir konu var, şimdi benim taslağımda yazdığım ve bir kısım bölümlerini hazır tuttuğum bir kitap var:) size sorum şu; kitabın adını bir türlü koyamadım. Bir Mahalle'nin Delisi oldu, bir Laf Ebesi, bir Zeka Küpü... Ama ben bir türlü içime sindiripte bölüm yayımlayamadım.
Sizede bunu danışmak için geldim, sizce yeni kitabın adı ne olsun?
Tabiki okumadan karar veremezdiniz, bende sizin için bir parçayı buraya getirdim-ne kadarda düşünceli bir kızım ya😂😂-
En ilgi çekici ve en sıradışı kitap ismini seçip o isimle yayımlıycam💖 bence çok güzel bişey, hem bende okurumun fikrini alarak isim vermek isterim. Düşünsene, kitap iyi yerlere gelirse o ismi siz vermişsiniz falan😮
Neyse işte. Parça aşağıda, komedi türü gibi, lisede geçiyor ve bu ikisi komşu. Kapak multideki olacak bu arada. Hadi bakalım, fikirler^.^
Her türlü fikrinizi yorum atmaktan çekinmeyin, biz burda boşuna durmuyoruz. Bb:*
•••
"Anasını... Annem elini kana bulamadan ben kendimi pencereden atsam iyi olacak." Ege aldığı notlardan başını kaldırıp alayla sırıttığında gözlerimi ona odakladım.
"İstersem sınavlardan iyi almana yardım edebilirim." dudaklarım beklemediği şeyle koca bir 'o' şeklini alırken nefes almadan çığırdım. "Vallaha mı? Yemin et!" sesim aşırı coşkulu çıkmış olsa gerek bir kaç kişi başını çevirip bana baktı. Umursamadan Ege'ye bakmaya devam ederken tek kaşını kaldırıp dudağının kenarındaki kıvrılmayla konuştu. "Tabi canım, bugüne bugün komşunun kızısın, ne demişler komşu komşunun kopyasına muhtaçtır." istemsizce gülüp omzuna vurdum.
"Harbi çocuksun, sevdim seni adamım." bıyık altından gülerek tahtadaki yazıları deftere geçirmeye devam etti. Hevesle onların masaya abanıp FBI ajanı gibi fısıldadım. "O zaman nasıl yapıyoruz? Önceden ayarlamak lazım gelir."
Gözlerindeki ışıltıyla başını bana çevirip benim yaptığım gibi masaya abandı ve yüzlerimizi yakınlaştırdı. Gözlerimin içine dikdik bakarak fısıldadı. "İstersem yaparım dedim, şuan nedense hiç istemiyorum." hevesimin tam şuramda kaldığını hissederken anlamayarak gözlerimi kırpıştırdım. "Hı?"yüz ifadem hayli komiğine gitmiş olmalı ki geri çekilip 32 dişinide görebileceğim bir kahkaha attı. Oha lan, ne gülüyon Justin'i ağlattın.
Ciddileşerek sırtını sıraya yasladığında gülmekten ağlamıştı. Gözlerimi kısmış ona tüm nefretimi kusuyordum. Resmen benimle dalga geçmişti it herif.
"Şuan sana hiç kopya vermek istemiyor canım. Tüh."
••••
İşte uyuz bir oğlan ve laf ebesi bir kız:)
Fikirlerinizi buraya bırakabilirsiniz;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN ERİĞİ
Humor"Can Eriği kadar seviyorum onu. Hani çocukken bahçelerden tırtıkladığımız yeşil yeşil erikler vardı ya. İşte onlar kadar." •...