Bölüm 1: Üç İblis Efendi (1)

1.1K 32 3
                                    

"Baa baa ... baa baa ... baa baa."

Genç bir çobanın koyunları, normalde sakin dağ aralığında yankılanan sesler çıkarıyordu.

Li Qiye uçurumun üstünde sürünerek soğuk gece esintisi patladı; Ancak, şu anda, ter vücudunu boğdu. On üç yaşındayken, Li Qiye gibi küçük bir çocuk dağın tepesine tırmanmak için tüm gücünü kullanıyordu; Gece gökyüzündeki bu sahne şahit olmak için etrafında seyirciler için ürkütücü bir sansasyon sızdı.

Gece sessiz olmasına rağmen, zihni belli belirsiz bir ateşle işkence gördü.

Zavallı bir aileden gelen ailesi, ailesi hem köylülerdi. Yedi yaşında, hayatını bir çoban olarak başlattı. Ailenin adını Li aldı; Onun adı Li Qiye idi çünkü doğumdan sonra yedi gün ve yedi gece ağlamıştı.

Bugün, günlük görevini yerine getiriyordu; Ancak şafak çocuğunun yaklaşımı sırasında, önde gelen koyunlarını kaçırdığını fark etti. Endişelerle dolup aramak için dağ sırtına çıktı. Tüm dağ sıralarını ovmakla kıyaslanabilecek seviyeden sonra, koyunların gölgesini bile bulamadı.

Kayıp koyun ve kötü sahibi Zhang Dahu'yu düşünen Li Qiye, kalbinde en kötümünden korktu.

Birdenbire, Li Qiye bir yer düşündü. Ölmediği tek bir yer olan Ölümsüz Demon Grotto!

Ölümsüz Demon Grotto'nun önüne bakarken, karanlık gecedeki dağ sırası, insanlık eti için açlık çeken, ağzı aralıklı, tarih öncesi bir çağın şiddetli canavarına benziyordu. Kurtların kulak misafiri yandan yansıyan işitme duygusuyla korkarak korkmadı.

Immortal Demon Grotto civardaki lanetli bir yer olarak kabul edildi. Efsaneye göre, orada hemen her yasağı ihlal eden kötü bir iblis varmış. Hiç kimse onu canlı olarak mağaradan çıkarmamıştı.

Şu anda, Zhang Dahu'nun kırbaç sesleri Li Qiye'nin kulaklarında yankılanıyordu. Eğer gerçekten koyunlarını kaybederse, o zaman Zhang Dahu etini kesinlikle paçavraya çevirirdi.

Bu noktaya ulaşan Li Qiye, dişlerini kavrayarak mağaraya yaklaştı ve gece cesedi kayboldu.

"Aaaaaaaahhhhh ..."

Gece ne yazık ki genç çocuğun çığlık attı.

Li Qiye'nin dehşetli sesi bir kez daha çaldı:

"Sen, sen, niyetin nedir? ... Ahh ... "

Aniden korkunç çığlıklar sona erdi.

Ölümsüz Demon Grotto'nun derinliklerinde bilinmeyen bir süre sonra, sessizlik tehditkar bir sesle kırıldı:

"İyi, iyi, güzel Ölümsüz Karanlık Sonum tamamlandı. Sadece bir ruh eksikti; Bugün rastlantısal olarak biraz ruhunuzu ödünç alacağım! "

-Phwoosh ... Phwoosh ... Phwoosh!

Bir dakika sonra, her flep yüksek sesle basarken, tuhaf, karanlık bir karga Ölümsüz Demon Grotto'dan uzaklaştı.

"Uç, uç, Yasak Gömüler bulabilmek için ruhunu kullanacağım; Tüm ülkenin üzerinden uç. Dokuz Dünyalar var olduğu sürece seni tekrar bulacağım! "

Immortal Demon Grotto'nun derinliklerinden ağır sesi bir kez daha havada kaldı.

O andan itibaren, bu Cennet ve Dünya arasında, Kara Kafalı uçaklara uçtu. Göksel şehirlerden, en tehlikeli köşelere ve gizli yerlere kadar, Nadir Dünyadan geçmeden çağlar boyunca, özgür irade olmadan uçtu.

Zaman geçtikçe, milyonlarca yıl gelip gitti; Başka bir düşüş gibi yeni haksiz bir usta yükseldi. Yavaşça, karga tekrar ortaya çıkacaktı. Efendisinin kaçmak istedi; Hayatının bir amacı bulmak istedi.

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin