Dokuz Sıra Faziletli Paragon, yalnızca başarılı bir şekilde yetiştirilen bir orman tavuğu değil, aynı zamanda devrinde en güçlü Fazıl Paragonsuydu. Bir noktada, Dokuz Dünyalar boyunca ihtişamla süpürüldü; Ünlü ve kibirli ismi dört köşeye yayıldı. Bununla birlikte, sonunda Li Qiye'yi kaybetti ve Ölümsüz İmparator Min Ren'in kader koruyucusu olmaktan başka seçeneği olmadı.
"Yalnızca Ağaç Altında Şeytan", Faziletli Paragon'un sloganıydı; "Dünyadan Daha Tavuk" Li Qiye'nin onu kucaklamak için kullandığı çizgiydi.
Bir çok nesil Sect Masters ve Nine Saint Demon Gate'in dahileri ikinci cümleyi tamamlamaya çalıştı ancak başarısız olmuşlardı. Kimse böyle saçma bir hat olduğunu tahmin etmezdi.
Li Qiye, patronlarını yaşlı bir tavuk olarak adlandırırken çok kabaydı. Bununla birlikte, eğer biri gerçekten düşünürse, bu sadece gerçekti.
"Atalarınızın iyi bir şey bırakıp bırakmadığını görelim."
Li Qiye mutlu bir şekilde gülümsedi ve mağaranın içine girdi, Yaşlıları önemsemedi.
Yaşlılar fikirlerini tekrar kazanarak hızla ilerlediler.
Kutsal mağarada tek bir bölme vardı. İçerde, göz kamaştırıcı ışıklar tüm hazinelerden parlıyordu. Orta bölgede Hayat Hazineleri, Ölümsüz Demirler ve Göksel Mücevherler vardı. Sağ tarafta paha biçilmez yetiştirme el kitapları ve eski pullar vardı. Bütün oda, güçlü hazinelerle bezeli, Yaşlıları kör etti.
"Eski tavuk başlığının hazineleri oldukça fazladır."
Li Qiye'nin gözleri parmaklarla baktı ve mırıldandı. Dokuz Saint Faziletli Paragon'un şöhreti hak etmişti; Onun hayat boyu hazineleri korkunçtu.
"Ne dedin?"
Yakındaki bir Elder, fısıldadığını duydu ve sordu.
Li Qiye başını salladı ve cevapladı:
"Hiçbir şey, sadece kendim konuşuyordum."
Bu cevap, bütün ihtiyarları şüpheli bir şekilde Li Qiye'ye baktı; Hatta Grand Elder küçük oğlanın çok gizemli olduğunu düşündü.
"Violet Dragon Dual Kılıç!"
Bir Yaşlı, havada yüzen birçok Hayat Hazinesine tanık oldu, yardım edemedi, başkaldırdı:
"Demon Söndüren Pagoda, Dokuz Galaksi Kaşığı, Göksel Ahşap Gemi. Bunların tümü mezardan eski bir kitapta yazılmış hazineler. "
(Not TL: Burada gemi bir tekne / gemi anlamına gelir, Ruh Gemisinde tekne ile aynı hazine türüdür)
"Bu Qing Mu Antik Tablet ..."
Bir Yaşlı, yetiştirme el kitaplarına bakıyor ve şaşırtıcı eski bir teknik buluyordu.
Şu an Dokuz Saint Demon Kapısı Yaşlıları göz kamaştırdı; Patronları ölümünden sonra hazinelerinin yarısını gerçek mezhep ile bırakmış gibi gözüküyorlardı.
"Ölümsüz ... Ölümsüz Emperor Hayat Hazinesi!"
Şu anda İlk Yaşlı'nın gözleri odanın ortasındaki yeşim masasına doğru ilerledi. Eski bir mühürlü kutu vardı, ama Ölümsüz İmparator auru hala dışa nüfuz ediyordu.
Sadece bir iktidarın ipini ortaya koysa da, yüksek cennet kudretiyle karşılaştırılabilir; Sanki biri dokuz gökyüzü tarafından baskı altmışmış gibiydi. Cennetin Davası her yere dolaştı; Tüm dünyevi yaratıklar, Ölümsüz İmparator'un nefesindeki bu kalıntıya boyun eğmek zorundadırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasia-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...