Bölüm 80: Menekşe Dağı Marki (2)

69 4 0
                                    

Li Qiye bir gülümsemeyle karşıladı ve cazip bir sesle:

"Cennetteki Tanrı Bana göre, yalnızca bunu yok etmek isteyip istemediğim meselesidir. Biraz çaba sarf etmeyi ve Cennetin Tanrı Kıssasını imha etmek için bir takım düşüncelerin harcanmasını aklımdan çıkarmazsam, bu zor bir mesele değil "dedi.

Li Qiye'nin sözlerini duyan Li Shuangyan hemen konuşmaya başladı. Diğerleri kesinlikle Li Qiye'nin cahil bir şekilde aptalca olduğunu ve göklere göğüs gerçeğini düşünürdü, ancak Li Shuangyan öyle düşünmedi. Li Qiye'nin şaka ve övünme işaretlerini bulamadı.

"Bu kadar emin olduğunuzu anlamıyorum. Cennetteki Tanrı Yasağı, otuz bin yıldır Cennet Mücevher Krallığı'nı yaratmış olmasına rağmen, atalarının olağanüstü bir insan olduğunu bilmelisin! Eğer Dokuz Saint Demon Kapısı, Cennetteki Tanrı'nın bir düşmanı haline gelecek olsaydı, yine de ihtiyatlı olmak için üç kısım olmalıydı. "

Li Shuangyan yardım edemedi, ama hayran kaldı.

Li Qiye, Li Shuangyan'a gözlerini yumdu ve şunları söyledi:

"Çünkü ben Li Qiye'yim!"

Çünkü ben Li Qiye - sıradan bir ifade. Bununla birlikte, Li Qiye'nin ağzından duygusuz bir sesle geliyor, başkalarını baskıcı bir baskı haline getirdi; Dünyaya bakan bir ihtişam tarzı doğal olarak hayat bulmuştur.

Li Shuangyan dilemeden Li Qiye'ye uzun süre baktı. Onun önündeki küçük çocuk küçük bir oğlan gibi hissetmedi! Özenli planlama ve egemenlik varlığı, bir Mortal İmparatoru'na daha çok benziyordu!

Bir süre sonra Li Shuangyan Li Qiye'ye baktı; Yavaş yavaş konuştu:

"Bu kadar büyük şeyler, efendime rapor etmem gerekiyor."

"Nasıl istersen."

Li Qiye Li Shuangyan'a baktı ve gülümsedi. Hiç şüphesiz, Li Shuangyan'ın tavrından oldukça memnun kaldı.

Şüphesiz, bu cennetin gururlu kızı Li Shuangyan, Li Qiye'nin yanında duran bu son günlerde büyük bir değişim geçirdi. En azından Li Qiye'nin önünde, küstahlığını cennetin gurur verici bir kızı olarak bırakmıştı. Li Qiye'ye kıyasla, üstün olduğu herhangi bir yön bulamadı.

Göz kırpması üç gün geçti. Bu son üç gün içinde, karanlıktan sayısız gözle Cleansing Incense Ancient Sect gözlemlendi. Hiç şüphe yok ki, bu fırtınanın sonucuna şahsen şahit olmak isteyen Cennet Mücevher Krallığı içindeki birçok büyük mezhepler vardı. Göksel Mücevher Krallığı'nda sayısız güçlü karakter ve birçok Kraliyet Asilleri, haberleri doğrudan almayı umuyordu.

Göksel Mücevher Krallığı'nın Cennet Tanrı Bölümü tarafından oluşturulmasından bu yana, otuz bin yıl içinde, göklerde ve yerde gezindi. En son on bin yıl içinde, Göksel Mücevher Krallığı'nın tanrısal yetkisine meydan okuyabilecek çok az insan ve mezhep vardı. Günümüzde, Cleansing Incense Ancient Sect birdenbire Dong Shenglong ve Marquis of Fierce Warfare'i yürütmeye karar verdi; Bu güvene nereden geldi?

Bu sahneye tanıklık etmek, uzaktaki ekiciler ve hatta bütün bir tarikat üzerinde hüküm veren bir alanın zorbalığı, sessizliğe yardım edemedi ama ağladı. Düşünün, Marquis of Fierce Warfare, ne kadar kibirli olduğu ve öfkesi ve hırsızlığının dört yönden de kolayca nasıl fethedilebileceği ile tanınıyordu; Vahşice şiddet dolu beyaz bir aygırın tam tanımıydı. Ancak bugün, o sadece ölümün kapısındaki bir adamdı.

Eğer kazanırsan, sen Kral oluyorsun; Eğer kaybedersen, eşkıya oluyorsun - söylenecek tek şey buydu!

Ayrılmadan önce, Cleansing Incense Ancient Sect ağır korundu. Cleansing Incense Ancient Sect'in her öğrencisi savaşa hazır bir duruma girdi. Seksiyonel liderlerin ve koruyucuların hepsi, mezhebin savunma platformlarına ve girişlerine karşı daha gayretli davrandılar.

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin